سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
شنبه 91 آذر 4 :: 3:16 عصر ::  نویسنده :

اعلام برنامه مرحله یک ‌شانزدهم جام حذفی


سازمان لیگ برتر برنامه دیدارهای مراحل یک شانزدهم و یک‌ هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران را اعلام کرد.


 سازمان لیگ برتر برنامه مراحل یک شانزدهم نهایی بیست و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را اعلام شد که طی آن تیم‌های استقلال وسایپا روز جمعه 24 آذرماه در ورزشگاه آزادی به مصاف همدیگر خواهند رفت.

در این روز همچنین 13 دیدار دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین آنها سپاهان در فولادشهر اصفهان به مصاف فولاد خوزستان می‌رود و تراکتورسازی هم در تبریز پذیرای آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

طبق برنامه اعلام شده، دو دیدار باقیمانده مرحله یک‌شانزدهم نهایی هم روز یکشنبه 26 آذرماه برگزار می‌شود که در تبریز شهرداری میزبان نفت تهران است و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با ملوان بندرانزلی دیدار می‌کند.

برنامه مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

جمعه – 24/09/91

* تراکتورسازی تبریز – آلومینیوم هرمزگان

* پارسه ایرانیان – داماش گیلان

* سایپا شمال – مس سرچشمه

* فجرسپاسی شیراز – سنگ آهن بافق یزد

* ذوب‌آهن اصفهان – ملی حفاری اهواز

* شهرداری یاسوج – مس کرمان

* استقلال اهواز – استیل آذین گهر دورود

* استقلال تهران – سایپا البرز

* صبای قم – نفت مسجد سلیمان

* ابومسلم مشهد – پیکان تهران

* نیروی زمینی تهران – صنعت نفت آبادان

* راه‌آهن تهران – شاهین بوشهر

* مس رفسنجان – برق شیراز

* سپاهان اصفهان – فولاد خوزستان

یکشنبه – 26/09/91

* شهرداری تبریز – نفت تهران

* پرسپولیس – ملوان بندرانزلی

دیدارهای مرحله یک ‌هشتم نهایی هم طی روزهای پنجشنبه 30/09/91 و جمعه 01/10/91 برگزار می‌شود که برنامه این بازی‌ها پس از مشخص شدن تیم‌‎های صعود کننده به این مرحله اعلام می‌شود.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:16 عصر ::  نویسنده :

حاشیه دیدار استقلال - پیکان 2


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در بین دو نیمه بازی استقلال و پیکان، ورزشگاه را ترک کرد.


 میلاد میداودی پس از به ثمر رساندن گل به سمت نیمکت‌ها ذخیره رفت و با امیر قلعه‌نویی دست داد.

* پس از به ثمر رساندن گل دوم توسط میلاد میداودی هواداران او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* حنیف عمران‌زاده که در این دیدار روی نیمکت حضور داشت پس از به ثمر رساندن گل دوم داخل زمین رفت و میداودی را در آغوش گرفت. داور به خاطر این حرکت عمران زاده او را با کارت زرد جریمه کرد.

* سیدمهدی رحمتی پس از به ثمر رساندن این گل به سمت نقطه کرنر تیم حریف رفت و در آنجا با میلاد میداودی خوشحالی کرد.

* اسکوربرد ورزشگاه در ابتدای نیمه دوم خراب بود و پس از تماس مسئولین استادیوم مشکلات آن را برطرف کردند.

* جواد نکونام بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرد. او به علت اخراج در دیدار قبلی از حضور در این بازی محروم بود.

استقلال در پایان توانست دو بر صفر برابر پیکان به برتری دست یابد.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:15 عصر ::  نویسنده :

مدافع تیم فوتبال لیون مصدوم شد


دیان لوورن مدافع تیم المپیک لیون فرانسه به دلیل آسیب دیدگی کشاله ران تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، این بازیکن کروات روز جمعه اعلام کرد هنگام تمرین دچار آسیب دیدگی شده است.

بدین ترتیب، این بازیکن به طور حتم سه دیدار بعدی لیون به ترتیب در برابر تولوز، مارسی و مون پولیه را از دست خواهد داد.

لیون هم اکنون با 25 امتیاز از 12 بازی در صدر جدول لیگ یک فرانسه قرار دارد.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:15 عصر ::  نویسنده :

فرگوسن: بنیتس خیلی خوش شانس است


سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است رافا بنیتس خیلی خوش شانس است که به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شده است.


سرمربی شیاطین سرخ در زمان حضور بنیتس در لیورپول، چندین بار با او درگیری لفظی پیدا کرد و اکنون با معرفی این معرفی این مربی اسپانیایی به عنوان سرمربی موقت آبی ها، خیلی زود بار دیگر طعنه هایش را به او آغاز کرد.

بنیتس که یک بار با اینتر قهرمان جام باشگاه های جهان شد، این فرصت را خواهد داشت که این ماه با چلسی به این عنوان دست پیدا کند؛ در حالی که در هیچ کدام از این دفعات، او سرمربی تیم قهرمان چمپیونزلیگ نبود. به همین دلیل فرگوسن معتقد است او مربی بسیار خوش شانسی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" واقعا فوق العاده بود که دی متئو توانسته بود در این مدت کوتاه قهرمان جام حذفی و چمپیونزلیگ شود.

نکته ناامید کننده اینکه تنها دو هفته تا رقابت های جام باشگاه های جهان باقی است. آنها می توانستند فرصتی به دی متئو بدهند تا بتواند این جام را هم به دست بیاورد.

رافا بنیتس خیلی خوش شانس است زیرا می تواند بعد از دو هفته، قهرمانی در جام باشگاه های جهان را به کارنامه اش اضافه کند؛ در حالی که کار خاصی با تیم انجام نداده است.

ژوزه مورینیو با اینتر یک سه گانه کسب کرد اما بعد از جدایی اش، بنیتس هدایت اینتر را برعهده گرفت و بدون اینکه کاری انجام دهد و کاری برای ساختن تیم بکند، قهرمان جام باشگاه های جهان شد."

 




موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:14 عصر ::  نویسنده :

کرایف: رونالدو و مسی تفاوت های زیادی دارند


یوهان کرایف ستاره سابق تیم ملی هلند می گوید رونالدو و مسی تفاوت های زیادی دارند.


 با توجه به نزدیک شدن زمان اعلام برترین بازیکنان سال ، کرایف با انتشار کتاب جدیدش با عنوان فوتبال ، فلسفه من به بیان دیدگاههایش درباره این دو بازیکن پرداخته است.

وی می گوید مسی با پاهای کوچکش کارهای فوق العاده ای می کند و بهترین جایی که می توان از وی استفاده کرد در خط حمله است. کرایف می گوید زمان حمله فضا بسیار محدود می شود و بازیکنان باکیفیت و کوچک اندام مانند مسی و روماریو می توانند بسیار کارساز باشند. با این حال رونالدو ویژگیهای بازر متفاوتی دارد.

کرایف شصت و پنج ساله همچنین به اظهار نظر درباره دستاوردهای فوق العاده بارسلونا طی سالهای اخیر می پردازد. وی می گوید نکته مهمی که درباره بارسا وجود دارد این است که همه بازیکنان این تیم با کیفیت هستند. داوید ویا، کریستین تلو و یا پدرو رودریگوئز همگی خوبند و این عامل دستاوردهای فوق العاده آبی و اناری پوشان است.

وی می گوید علت اینکه بارسلونا زیاد گل می زند این است که همه نقش خود را بازی می کنند و اصلا مهم نیست چه کسی گل می زند. اینجاست که مشاهده می شود تقریبا همه گلزنی می کنند.

به گزارش سایت گل، یوهان کرایف همچنین به مربیانی نظیر ژوزه مورینیو و آرسن ونگر که سابقه درخشانی در زمان بازیگری ندارند به طور غیرمستقیم حمله کرد و گفت برای اینکه یک مربی خوب باشید باید یک بازیکن خوب بود. مربیان خوب بسیاری از تجربیات را از جمله نحوه پرس و نیز کار تیمی در زمین را در دوران بازیگری می آموزند.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:14 عصر ::  نویسنده :

 

غیبت احتمالی پاتو در دیدار با یوونتوس


الکساندر پاتو، مهاجم بدشانس میلان، بار دیگر دچار مصدومیت شد و به همین دلیل، احتمالا دیدار این هفته تیمش مقابل یوونتوس را از دست خواهد داد.


این ملی پوش برزیلی در دیدار این هفته میلان مقابل اندرلشت در چمپیونزلیگ از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شد و برای مشخص شدن میزان دقیق مصدومیتش، روز گذشته تحت معاینات بیشتر قرار گرفت.

هرچند مصدومیت او جزئی تر از چیزی است که در ابتدا تصور می شد اما بعید است بتواند در دیدار مقابل یوونتوس تیمش را همراهی کند.

در بیانیه باشگاه میلان آمده است:" باشگاه میلان اعلام می کند که پاتو در دیدار با اندرلشت از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شد اما معاینات پزشکی هیچ آسیب جدی ماهیچه ای را نشان نداد."

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:14 عصر ::  نویسنده :

آلونسو:فقط در زمین‌فوتبال با رونالدو دوست‌هستم


ستاره ملی‌پوش و اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: دوستی من و رونالدو فقط به مستطیل سبز خلاصه می‌شود.


 ژابی آلونسو برخلاف تصور برخی از علاقمندان مناسبات صمیمانه‌ای با کریستیانو رونالدو ندارد.

وی در تازه‌ترین گفت‌وگوی که خود که با روزنامه اسپورت انجام داد، به این نکته اشاره کرد و اظهار داشت: من و کریس، به حرف هم توجه می کنیم و برای یکدیگر احترام قائل هستیم. اما این نکته را باید اظهار کنم که هر بازیکنی دوست من نیست. در واقع من فقط در مستطیل سبز با او دوست هستم و خارج از این محیط، با او در تماس نیستم و رفت و آمد ندارم.

وی افزود: همیشه در محیط ورزش برخورد معقولی با یکدیگر داشته و اختلافی هم با یکدیگر نداریم.

بیان این اظهارات از سوی هافبک 30 ساله کهکشانی‌ها در حالی است که هواداران گمان می‌کردند آلونسو یکی از دوستان صمیمی اعجوبه پرتغالی مادریدی‌ها است.

 




موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:13 عصر ::  نویسنده :

گزارش بازی پرسپولیس و شهرداری باغستان


پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر شهرداری باغستان به پیروزی 5 بر صفر رسید.


 تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با حضور در زمین درفشی‌فر در یک دیدار دوستانه برابر شهرداری باغستان حاضر شد.

* مسئولان باشگاه ترافیک برزیل همراه با محمد رویانیان در مجموعه درفشی‌فر برای بازدید از مکان تمرین پرسپولیس حاضر شدند و پس از بررسی امکانات درفشی فر، در جلسه‌ای با مانوئل ژوزه و دستیاران او به صحبت پرداختند. همچنین این گروه گفت و گویی با علی کریمی داشتند.

* دو بنر از طرف هواداران پرسپولیس در زمین درفشی‌فر نصب شده بود. روی یکی از این بنرها نوشته شده «به احترام سردار، آقای شوالیه خبردار» . بنر دوم به حمایت از علی کریمی نصب شده بود.

* تماشای این مسابقه برای هواداران رایگان بود و حدود 200 پرسپولیسی از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

* علی کریمی به دلیل مصدومیتی که دارد مشغول فیزیوتراپی است.

* اسماعیل زاده که دچار مصدومیت شده، دور زمین به صورت اختصاصی می دود.

*کریم انصاری‌فرد غایب بود.

* پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب شهاب گردان ، جلال حسینی، حسین ماهینی، مهدوی‌کیا، نقی‌زاده، مهرداد پولادی، رضا نورمحمدی، جواد کاظمیان، محسن بنگر، هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی به میدان رفت.

*نیمه اول بازی دوستانه پرسپولیس با شهرداری باغستان با برتری 2 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. جواد کاظمیان و هادی نوروزی گل‌های پرسپولیس را به پایان رساندند.

*پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب عابدزاده، قدیمی، آقازمانی، بنگر، پولادی، ‌علی‌عسگر، نورمحمدی، خانزاده، احمدزاده‌، رضایی و سیف الهی به میدان رفت.

*پرسپولیس  در نهایت با نتیجه 5 بر صفر موفق شد از سد تیم شهرداری باغستان عبور کند. گل های پرسپولیس را در نیمه دوم آقازمانی، سیف الهی و پولادی به ثمر رساندند.

*در پایان تمرین محمد رویانیان، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا کنار دیگ خورشت نذری که در محل تمرین برای مراسم عزاداری وجود داشت حاضر شدند و آن را هم زدند. کریمی و رویانیان به این ترتیب نشان دادند اختلافات را پشت سر گذاشتند و با هم آشتی کردند. بعد از بازگشت کریمی به تمرینات پرسپولیس این برای اولین بار بود که کریمی و رویانیان کنار هم حضور می یافتند.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:13 عصر ::  نویسنده :

 

کریمی: کار هدایتی یک دنیا ارزش داشت


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تقدیر از حسین هدایتی قصد دارد هدیه او را به مدیر برنامه‌های سابقش بدهد.


علی کریمی در مورد هدیه حسین هدایتی به وی برای قرار گرفتن در لیست کاندید های نهایی انتخاب بهترین بازیکن آسیا گفت: از حسین هدایتی بابت هدیه ای که به من داده است تشکر می کنم. از نگاه قشنگ و لطف هدایتی کمال تشکر را دارم اما می خواهم این هدیه را به مدیر برنامه های سابقم ابوالفضل جلالی تقدیم کنم.

وی افزود: باز هم جا دارد از هدایتی تشکر کنم. این کار او برای من یک دنیا ارزش داشت اما من تصمیم گرفتم این هدیه را به مدیربرنامه های سابقم تقدیم کنم.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:13 عصر ::  نویسنده :

بنیتس: زندن دستیار اولم در چلسی است


سرمربی اسپانیایی جدید تیم فوتبال چلسی گفت: با توجه به شرایطی که بودوین زندن دارد، بهترین گزینه برای دستیاری‌‌ام بود که برگزیده شد.


 رافائل بنیتس یک روز پس از حضور در استمفورد بریج  اقدام به انتخاب دستیار کرد و بودوین زندن، ملی‌پوش اسبق هلند را به عنوان کمک نخست خود برگزید.

مربی تازه‌وارد پس از انتخاب بازیکن بازنشسته اظهار داشت: با توجه به شرایطی که بودوین زندن دارد، بهترین گزینه برای دستیاری‌ام بود که برگزیده شد. او  سمت اولین دستیار در چلسی را برای من خواهد داشت.

مربی سابق لیورپول و اینترمیلان که یک روز قبل جانشین روبرتو دی‌متئو معزول شد، افزود: به این دلیل زندن را انتخاب کردم که او بازیکن خود من بود و در چلسی نیز به مدت سه فصل بازی کرده است.  فضای کار را به خوبی می شناسد و به چند زبان مسلط است. در زمانی هم که بازی می کرد، یک ستاره حرفه‌ای عالی بود.

زندن در سال‌های 2001 تا 2004 پیراهن استمفوردبریجی‌ها را به تن کرد. وی تابستان سال جاری در سن 36 سالگی به فعالیت خود به عنوان بازیکن خاتمه داد.

 








موضوع مطلب :
1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 33
  • کل بازدیدها: 534195

:BlogScript/