سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:5 عصر ::  نویسنده :

مویس: مقابل چلسی کمی بدشانس بودیم


سرمربی اورتون با تأکید بر اینکه تیمش کمی بد شانس بوده اعلام کرد می‌توانستند گل دوم را بزنند.


به نقل از اسکای اسپورت، اورتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی قرار گرفت ولی نتوانست از گل زود هنگام خود دفاع کرده و در نهایت با دریافت 2 گل، دیدار را 2 بر یک باخت.

استیون پینار دقیقه 2 برای تافی‌ها گل زد و فرانک لمپارد در دقیقه‌های 42 و 72 برای چلسی گلزنی کرد تا تیمش را پیروز میدان کند.

دیوید مویس در مورد این دیدار گفت: از شیوه بازی‌مان به هیچ وجه ناراحت نیستم زیرا خیلی عالی با قهرمان اروپا جنگیدیم. سطح این پیکار بسیار بالا بود ولی در پایان بازی نتوانستیم آن چیزی که می‌خواستیم را بدست آوریم.

وی افزود: تلاش زیادی کردیم تا گل دوم را وارد دروازه چلسی کنیم. در نهایت بدشانسی موفق به انجام این کار نشدیم. توپ را به تیر دروازه هم زدیم ولی نتوانستیم تور دروازه آنها را بلرزانیم. کمی بدشانس بودیم.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:5 عصر ::  نویسنده :

نظرسنجی سالیانه روزنامه‌ ال‌پائیس :

مسی و دل‌بوسکه بهترین های فوتبال جهان


در نظرسنجی سالیانه روزنامه‌ ال‌پائیس اروگوئه لیونل مسی برای چهارمین بار پیاپی به عنوان برترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد. ویسنته دل‌بوسکه نیز عنوان برترین مربی سال را از آن خود کرد.


در این رای گیری که هر سال از سوی روزنامه‌ ال‌پائیس اروگوئه برگزار می‌شود، لیونل مسی، ستاره بارسلونا با کسب 108 رای برای چهارمین بار پیاپی عنوان برترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد. کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال‌مادرید در این رای گیری تنها 9 رای را کسب کرد.

با این عنوان مسی به رکورد زین‌الدین زیدان دست یافت که چهار بار در سال‌های 1998،2001،2002 و 2003 توانسته بود، در نظرسنجی این روزنامه‌ها برترین بازیکن جهان شود.

در بین مربیان ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا با 9 رای بیشتر نسبت به ژوزه مورینیو عنوان برترین مربی سال را کسب کرد.

در این رای‌گیری نزدیک به 250 نفر از روزنامه‌نگاران مجلات و خبرگزاری‌ها شرکت کرده بودند.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:5 عصر ::  نویسنده :

پس از باخت فجر به پرسپولیس؛

مبلغ انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس فاش شد


پس از شکست تیم فوتبال فجرسپاسی برابر پرسپولیس سرپرست تیم شیرازی با انتقاد از هزینه‌هایی که سرخپوشان پایتخت‌نشین برای جذب بازیکنان کرده‌اند، از مبلغ انتقال رضا حقیقی از فجر به پرسپولیس پرده برداشت.


پس از انتقال رضا حقیقی از باشگاه فجر به پرسپولیس قبل از تعطیلات نیم فصل صحبت‌های زیادی در خصوص مبلغ انتقال این بازیکن مطرح شد. در حالی که در آن مقطع زمانی بسیاری از رسانه‌ها اعلام می‌کردند گرفتن رضایتنامه حقیقی و بستن قرارداد این بازیکن با سرخپوشان هزینه میلیاردی برای پرسپولیس داشته است، جعفر جعفری مدیرعامل این باشگاه رقم رضایتنامه حقیقی را 650 میلیون تومان اعلام کرد.

البته محمود یاوری در نشست‌های خبری پیش از بازی‌های فجر در لیگ برتر اعلام کرده بود که پرسپولیس با پول میلیاردی حقیقی را به خدمت گرفته است ولی صحبت‌های این مربی هم تکذیب شد و موضعگیری‌های مسئولان باشگاه باعث شد تا حتی یاوری هم به توجیه حرف‌هایش بپردازد.

به گزارش مهر ، با این حال محمد عاری سرپرست تیم فوتبال فجر بعد از باخت این تیم به پرسپولیس به خبرنگار مهر گفت: قصد من این نیست که حالا و بعد از باخت این صحبت‌ها را مطرح کنم ولی پرسپولیس در نیم فصل به دو بازیکن جدید خود یعنی حقیقی و "پروویچ" دو میلیارد تومان پرداخت کرده است. پولی که دو سوم هزینه کل فجر در یک فصل را شامل می‌‍شود.

وی تاکید کرد: شاید حرف‌های من به پرسپولیسی‌ها بر بخورد ولی این فوتبال نیست. پرسپولیس در نیم فصل برای حقیقی یک میلیارد و 250 میلیون تومان پرداخت کرد و تازه این رقمی است که ما از آن خبر داریم و شاید پشت پرده چیز دیگری هم باشد.

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی در حالی رقم دریافتی این باشگاه و رضا حقیقی از پرسپولیس را افشا کرد که مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون رقم مشخصی را اعلام نکرده بودند. با این حال گروه ورزشی خبرگزاری مهر این حق را برای مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز قائل است که توضیحاتشان را در این مورد ارائه کنند.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:4 عصر ::  نویسنده :

هیگواین به تمرینات رئال‌مادرید بازگشت


مهاجم آرژانتینی رئال مادرید پس از 2 ماه به تمرینات تیمش بازگشت.


گونزالو هیگواین پس از تعطیلات یک‌هفته‌ای کریسمس به تمرینات این تیم بازگشت تا مثل یک خرید جدید برای رئال مادرید به نظر برسد. حضور او قطعا برای رئال مادرید حیاتی است.

مهاجم آرژانتینی با عجله تلاش می‌کند تا پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راستش بهبود یابد و امیدوار است که خیلی زود بار دیگر برای تیمش به میدان برود.

به هر حال مصدومیتی که او از آن رنج می‌برد به دیر بهبود یافتن شهرت دارد و او نمی‌خواهد این مانع از بازگشتش شود.

خروج وی در دقیقه 15 بازی مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا یکی از نشانه‌های جدی بودن مصدومیتش است که البته به نظر می‌رسید که بیش از یک ماه از میادین دور نباشد اما او پس از 2 ماه استراحت به تمرینات تیم بازگشت.

هیگواین در تعطیلات زمستانی به شدت تمریناتش را در سالن والدبباس زیر نظر پزشکان تیم برای بهبودی انجام می‌داد و مطمئن است که این هفته می‌تواند برای تمرین کردن با تیم آماده شود.

وی در ابتدای جلسه به صورت اختصاصی در سال تمرین کرد؛ اما در آخرین مرحله به سایر هم‌تیمی‌هایش ملحق شد و در کنار آنها به تمرین کردن پرداخت.

آلبیول و مارسلو دو بازیکن آسیب دیده دیگر رئال مادرید باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا بتوانند با سایر بازیکنان به تمرین کردن بپردازند.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:4 عصر ::  نویسنده :

کاماچو آرزه استقلالی به ایران بازگشت


بازیکن بولیویایی استقلال شب گذشته به تهران بازگشت.


کاماچو آرزه بازیکن بولیویایی تیم استقلال چند روز قبل، با توجه به درخواست فدراسیون کشورش برای بازی برابر تیم ملی باسک، تهران را ترک کرده بود.

این بازیکن شب گذشته به ایران بازگشت و به هتل محل اقامت خود رفت.

با توجه به اینکه آرزه در تمرینات یک هفته اخیر آبی پوشان حضور نداشته است برای بازی امروز استقلال مقابل سایپا در لیست 18 نفره نیست.

دیدار تیم های استقلال و سایپا ساعت 17:30 امروز آغاز می شود.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:3 عصر ::  نویسنده :

جشن وپایکوبی هواداران پرسپولیس مقابل هتل


حدود 200 هوادار پرسپولیس پس از برد این تیم مقابل فجر سپاسی مقابل درب هتل هما به جشن و پایکوبی پرداختند.


تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2 بر صفر فجر سپاسی را شکست دهد.

به گزارش فارس،پس از این پیروزی قرمزپوشان برای بازگشت به هتل از ورزشگاه حافظیه شیراز دچار مشکل شدند و به دلیل خیل عظیم مردم با سه اسکورت پلیس پس از حضور در ترافیک سنگین به هتل هما رسیدند.

پرسپولیسی‌ها پس از اینکه به محل اقامت خود رسیدند با 200 هوادار قرمزپوش که با پرچم‌های قرمز در مقابل هتل به جشن و پایکوبی مشغول بودند روبرو شدند. این هواداران در لابی هتل نیز حضور دارند و با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس عکس یادگاری می‌اندازند.

یحیی‌گل‌محمدی نیز پس از پیروزی امروز مقابل فجر در جلسه‌ای با بازیکنان از عملکرد آنها تقدیر و تشکر کرد و به آنها اعلام کرد که بازی مقابل فجر دیگر تمام شد و از امروز باید به گهر فکر کنیم.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:3 عصر ::  نویسنده :

 

هدیه ی علی کریمی به یک هوادار معلول (عکس)


کاپیتان پرسپولیس پس از تعویض در بازی با فجرسپاسی پیراهنش را به یک هوادار معلول هدیه کرد.

 

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:2 عصر ::  نویسنده :

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احضاریه‌های جدید به این کمیته خبر داد.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه رسیدگی به شکایت جواد شیرزاد از باشگاه استقلال تهران با حضور نمایندگان دو طرف روز یکشنبه 17 دی ماه 91 در کمیته انضباطی برگزارخواهد شد. عدم حضور دو طرف مانع از رسیدگی نخواهد بود.

همچنین جلسه دیگری روز سه شنبه 26 دی ماه به منظور رسیدگی به شکایت حمید عبداللهی از حسین هدایتی دولابی، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه استیل آذین در محل کمیته انضباطی برگزار می‌شود.

جلسه رسیدگی به شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس روز سه شنبه سوم بهمن ماه 91 با حضور نمایندگان دو طرف در کمیته انضباطی برگزار می‌شود. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نیست.

همچنین حکم پرونده مطالبه وجه عباس کاظمیان از باشگاه فجر شهید سپاسی، به این ترتیب اعلام شد که پس از رسیدگی به پرونده و بررسی مدارک و محتویات، با توجه به صدور برگه تسویه حساب از سوی باشگاه، به استناد بند یک ماده 18 آیین نامه کمیته انضباطی رسیدگی را متوقف و پرونده را مختومه اعلام می‌کند.

این رای در مهلت یک هفته قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:2 عصر ::  نویسنده :

مطمئنم کرانچار با پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته است

خوروش: شانس هم بخشی از فوتبال است


سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد شکست مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خوب و روانی را انجام دادیم اما شانس هم بخشی از فوتبال است.


رسول خوروش در مورد شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تیم‌مان از لحاظ فوتبالی عملکرد مناسبی داشت. شانس هم بخشی از فوتبال است که می‌تواند در تعیین نتیجه تاثیرگذار باشد، اما این مسئله در دیدار روز گذشته برای ما وجود نداشت.

وی در مورد اینکه آیا از قبول دو شکست پیاپی، احساس خطر نمی‌کنند، عنوان کرد: تا زمانی که خوب بازی می‌کنی هیچ مشکلی وجود ندارد، با یک باخت نمی‌توان گفت نگران هستیم، از اینکه فوتبال روان و هماهنگی را ارائه می‌کنیم خوشحالیم و امیدوارم در دیدارهای آینده نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود کرانچار برای فصل آینده با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرده است، اظهار داشت: همیشه چنین شایعاتی وجود دارد و در حد همان حرف است. مطمئنم که کرانچار با پرسپولیسی‌ها هیچ صحبتی نداشته و کارش را با قدرت در سپاهان دنبال می‌کند.

وی در مورد اینکه برای حفظ چمن ورزشگاه فولادشهر به ذوب‌آهنی‌ها پیشنهاد داده بودند در یک زمین دیگر تمرین کنند، خاطرنشان کرد: آنها از این موضوع استقبال کردند و باید در جلسه‌ای بنشینیم و در این ارتباط صحبت کنیم. با توجه به اینکه هر دو تیم در یک زمین بازی می‌کنند و با توجه به شرایط آب و هوایی، چمن ورزشگاه با مشکل روبرو خواهد شد. ذوب آهنی‌ها همیشه با ما تعامل خوبی داشتند و همین که زمین خود را در اختیار ما قرار می‌دهند از آنها سپاسگزار هستیم.

خوروش در مورد اینکه گفته شده بود ورزشگاه نقش جهان تا 22 بهمن تحویل داده شود، گفت: برای ساخت این ورزشگاه دولت فعالیت می‌کند و همچنان ساخت و ساز می‌شود. اما بعید می‌دانم این زمین تا آن موقع آماده شود.

وی در مورد دیدار هفته بیستم مقابل راه آهن تصریح کرد: تمامی دیدارها سخت است و همه تیم‌ها با قدرت حاضر می‌شوند. می‌بینیم تیمی مثل گهر چقدر پیشرفت داشته و توانست این هفته به پیروزی برسد.

 








موضوع مطلب :
دوشنبه 91 دی 11 :: 1:1 عصر ::  نویسنده :

 

کاسیمیرو:باید در دقایق ابتدایی بازی گل نخوریم


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد ازتساوی برابر ملوان انزلی گفت:مشکل ما گل خوردن دردقایق ابتدایی است و در سه بازی اخیر این اتفاق در حال تکرار شدن است.


به گزارش ایرنا، آلفردو کاسیمیرو در نشست خبری بعد از بازی دو تیم نفت آبادان وملوان انزلی افزود: خیلی ناراحت کننده است در شرایط فعلی و در بازی های خانگی امتیاز از دست دهیم، زیرا شرایط روز به روز بدتر می شود.

وی اظهارداشت:دراین بازی هم مانند دو بازی گذشته در دقایق ابتدایی گل خوردیم و دیگر نمی دانم برای حل این مشکل باید چکار کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد:بازیکنان حرفه ای مابه نظرمی رسد دردقایق ابتدایی هربازی خواب هستند واین مساله ای است که به عادت تبدیل شده و باید آنها را از خواب بیدار کرد.

کاسیمیرو گفت: تیم ملوان برابر ما خیلی خوب بازی کرد و همه فضای ما را بسته بود.

وی تصریح کرد:هافبک های تیم ملوان خیلی خوب بازی کردند ودر دقایقی از بازی هم میانه میدان را از ما گرفته بودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: بازیکنان تازه وارد ما هنوز به آمادگی لازم دست نیافته اند و در این بازی هم این مساله کاملا مشخص بود.

تیم فوتبال نفت آبادان عصر امروز از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان برابر ملوان انزلی به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

 








موضوع مطلب :
1   2   3   4   5   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 533476

:BlogScript/