سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:27 عصر ::  نویسنده :

?

لیگ برتر جام خلیج فارس  
  تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 استقلال 14 8 4 2 14 7 7 28
2 ملوان 15 7 4 4 15 13 2 25
3 تراکتورسازی 15 6 6 3 25 16 9 24
4 سپاهان 14 7 3 4 22 16 6 24
5 سایپا 15 7 3 5 16 12 4 24
6 فجر سپاسی 15 6 5 4 21 12 9 23
7 فولاد 15 6 5 4 23 16 7 23
8 راه آهن 14 6 4 4 14 13 1 22
9 نفت تهران 15 5 6 4 19 15 4 21
10 پرسپولیس 15 5 5 5 18 14 4 20
11 صبای قم 15 5 5 5 17 15 2 20
12 مس 14 5 4 5 10 10 0 19
13 داماش گیلان 15 4 7 4 16 19 3- 19
14 پیکان 14 5 3 6 16 30 14- 18
15 آلومینیوم 15 3 6 6 10 13 3- 15
16 ذوب آهن 15 3 3 9 13 23 10- 12
17 نفت آبادان 15 1 6 8 15 27 12- 9
18 گهر دورود 14 1 5 8 8 21 13- 8



موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:26 عصر ::  نویسنده :

کرانچار: در بازی با گهر محکوم به برد هستیم


سرمربی تیم فوتبال فولاد ماهان سپاهان گفت: قصد داریم در بازی با گهر دورو روند بازی با استقلال را تکرار کنیم و امیدواریم به نتیجه دلخواه دست یابیم.


سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی معوقه تیمش مقابل گهر دورود لرستان اظهار کرد: در بازی فردا محکوم به برد هستیم. همان طور که کارشناسان اذعان کرده بودند در بازی با استقلال از لحاظ جمعی بازی خوبی ارائه کردیم اما با این وجود نتیجه نگرفتیم.

وی با بیان اینکه به تمامی بازیکنان هشدار داده‌ام که بازی با گهر دورود راحت نخواهد بود گفت: تیم‌هایی که اصطلاحا با ابعاد کوچکتر بسته می‌شوند، به مراتب خطرناک‌تر از تیم‌های نامدار هستند. لفظ تیم‌های کوچک به غلط به کار برده می‌شود و امیدوارم بازیکنان این مطلب را مد نظر قرار دهند که تیم لرستانی با تمام قوا مقابل تیم سپاهان قرار خواهد گرفت.

کرانچار افزود: در بازی با استقلال 8 موقعیت گل ساختیم ولی نتوانستیم دروازه استقلال را باز کنیم. دلیل این امر همان طورکه در برنامه 90 گفته شد عدم حواس جمعی بازیکنان بود. سپاهانی‌ها در هنگام زدن ضربات نهایی تمرکز لازم را نداشتند. همچنین سید مهدی رحمتی یک روز بسیار عالی را سپری کرد و چندین توپ را از دروازه درآورد.

کرانچار در پاسخ به این پرسش که تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شوند شما چه تدبیری برای این نوع بازی‌ها اندیشیده‌اید گفت: در سال گذشته هم یک امتیاز بازی نهایی با مس سرچشمه در هفته آخر لیگ برتر باعث شد تا سپاهان قهرمان شود. این تیم‌ها با ضد حمله قصد گشودن دروازه ما را خواهند داشت اما به بازیکنان سپاهان گفته شده است که با بازی هجومی اجازه ضد حملات تیم مقابل را ندهند.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پرسید تعدادی از بازیکنان به دلیل حضور در بازی سنگین با استقلال هنوز نتوانسته‌اند خستگی خود را از بدن بیرون کنند و آیا قصد دارید بازیکن جایگزینی داشته باشید عنوان کرد: در این چند روز با یک برنامه‌ریزی مناسب قصد داشتیم خستگی بازیکنان از بدن‌شان بیرون رود و کمتر به تمرین‌های شدیدتر و قدرتی پرداختیم. امید دارم که بازیکنان تا فردا به مرز آمادگی لازم برسند.

وی درباره دروازه‌بان سپاهان در بازی فردا خاطرنشان کرد: قصد ما این بوده است که از محمدباقر صادقی و رضا محمدی در بازی‌ها به صورت متعادل استفاده کنیم. در بازی قبلی با استقلال صادقی در گلی که خوردیم مقصر نبود. در بازی‌های اخیر ارزیابی کردیم تا ببینیم کدام دروازه‌بان مناسب‌تر است.

کرانچار پیرامون بازیکنانی که به میدان نمی‌روند گفت: تعدادی از بازیکنان مانند ایران‌نژاد وقتی که به تیم ملحق شدند، هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده بود. علاوه بر اینکه به مصدومیت دچار شد و در نهایت مورد انتظار مربیان مواقع نشد اما در صورت رفع مصدومیت کامل، این بازیکن فرصت خواهد داشت در بازی‌های آینده در خدمت تیم باشد.

وی تصریح کرد: هواداران باید صبور بوده و عکس‌العمل‌های مناسب نشان دهند. در بازی با استقلال هواداران فهمیدند که بازیکنان نهایت تلاش خود را می‌کنند و عکس‌العمل مثبت نشان دادند اما وقتی در بازی با تراکتورسازی تبریز مشاهده کردند که بازیکنان پاسخ دندان‌شکنی به تیم قرمزپوش تبریزی نمی‌دهند، عکس‌العمل منتقدانه نشان دادند اما این انتقاد نابود کننده نبوده و با حسن نیت همراه بود.

کرانچار درباره خط دفاعی تیم سپاهان گفت: مدافعان تیم ما عکس‌العمل‌های مثبتی در سراسر مسابقه‌ها نشان دادند. در بازی گذشته نیز از فاصله 30 متری به جلو حرکت می‌کردند و به دنبال کسب موقعیت‌ بودند اما اشتباه فردی منجر شد که گل دریافت کنیم.

سرمربی سپاهان افزود: وقتی آنالیز مسابقه با استقلال تهران را مشاهده کردیم دیدیم که احمد جمشیدیان و خسرو حیدری در یک خط بودند. حیدری سریع‌تر عمل کرد ولی جمشیدیان ایستاد و نتوانست عکس‌العمل درستی نشان دهد. اشتباه فردی جمشیدیان این بود که نباید اجازه می‌داد حیدری بتواند به راحتی کار کند و این اشتباه فردی منجر به باخت سپاهان شد اما در بسیاری از بازی‌ها بازیکنی که اشتباهش منجر به باخت تیم شده است توانسته تیم خود را نجات دهد.

سرمربی کروات تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنانی که دوست ندارند برای سپاهان بازی کنند باید بدانند که تیم سپاهان به 22 بازیکن آماده و بزرگ نیاز دارد و باید این مطلب را مد نظر قرار دهند که بر حسب کیفیتی که نشان می‌دهند می‌توانند در یک بازی حضور داشته باشند.

کرانچار افزود: بازیکنانی که کمتر توانسته‌اند به میدان برود باید حوصله داشته باشند تا در زمان مناسب وارد زمین شوند و در میدان کیفیت خود را به نمایش بگذارند. بازیکنی که چند دقیقه هم برای تیم به میدان می‌رود، این زمان جزو بازی‌اش محسوب می‌شود و نمی‌تواند بگوید بازی نکرده‌ام.

وی ادامه داد: سرمربی تیم باید ارزیابی کند که کیفیت یک بازیکن در چه حد است. هر بازیکنی که نمی‌خواهد برای سپاهان بزرگ بازی کند من اجازه خروجش را می‌دهم زیرا نمی‌خواهم از پیشرفتش جلوگیری کنم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که علاقه دارند از سپاهان جدا شوند بدانند که از چه باشگاهی آمده‌اند!

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:26 عصر ::  نویسنده :

مانچینی:

حذف من‌سیتی در مرحله گروهی غیرمنتظره نبود


سرمربی منچسترسیتی معتقد است که حذف دوباره تیمش درمرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا غیرمنتظره نبوده است.


روبرتو مانچینی تأکید کرد که مالک سیتی از تیم انتظار نداشت از گروه سخت در لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش فارس،دومین حذف متوالی من‌سیتی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با تساوی مقابل رئال مادرید تأیید شد تا قهرمان لیگ برتر انگلیس از 5 بازی تنها 3 امتیاز کسب کرده باشد.

روبرتو مانچینی در این باره اظهار داشت: می‌دانستیم که در گروه دشواری قرار گرفته‌ایم؛ اما تیم خوبی داشتیم. وقتی مقابل رئال مادرید و دورتموند امتیاز از دست بدهید، ناامید خواهید شد.

وی ادامه داد: مثل همه کسانی که اینجا هستند ناامید شدم؛ اما زمانی که کارمان را در این گروه شروع کردیم می‌دانستم که در چه گروه سختی قرار گرفته‌ایم. تیم خوبی هستیم که اشتباهاتی داشتیم.

سرمربی منچسترسیتی خاطرنشان کرد: هواداران فوق‌العاده هستند. آنها می‌فهمند که ما هم مثل خودشان ناامید شده‌ایم. آنها واقعا مهم هستند زیرا فصل هنوز به پایان نرسیده است. ما در صدر لیگ هستیم، جام حذفی را در پیش داریم. لیگ قهرمانان به پایان رسیده و کاری از دستمان برنمی‌آید.

سیتی هنوز یک بازی دیگر در این مسابقات در پیش دارد و مانچینی اضافه کرد: من فکر می‌کنم ما امشب نباختیم در همان روزهای اول شکست خوردیم.

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:25 عصر ::  نویسنده :

منچسترسیتی در پی شکار مسی جدید


باشگاه منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن آلن حلیلویچ، پدیده 16 ساله دیناموزاگرب مامور استعدادیاب خود را به کرواسی فرستاد.


حلیلویچ 16 ساله توانست رکورد جوانترین بازیکن گلزن در لیگ کرواسی را بشکند و چندی پیش برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن ژرمن به میدان رفت.

به گزارش ایسنا،حلیلویچ 16 ساله که لقب "مسی جدید" را به خود اختصاص داده است، تاکنون توجه تیم های بزرگی چون منچستر سیتی، منچستریونایتد و رئال مادرید را به خود جلب کرده است و به نظر می‌رسد منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن این بازیکن جوان مصرتر است، به همین خاطر مامور استعدادیاب خود را برای مجاب کردن حلیلویچ به کرواسی فرستاده است.

به همین خاطر منچسترسیتی هفته آینده هیات سه نفره‌ای را برای مذاکره درخصوص انتقال این بازیکن به زاگرب خواهد فرستاد. همچنین گفته می‌شود شیخ منصور بن زاید آل نهیان نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.

 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:25 عصر ::  نویسنده :

دبیری:

بایدتغییرات گسترده‌ای درکمیته فوتسال صورت بگیرد


مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: باید تغییرات گسترده‌ای در کمیته فوتسال صورت گیرد.


    به نقل از روابط عمومی باشگاه دبیری، افشین دبیری در حاشیه مجمع سالانه هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اصرار در ابقای نفرات فعلی کمیته فوتسال کشور، دلسردی و نزول فوتسال را به همراه خواهد داشت. مسائلی در کمیته فوتسال کشور به وجود آمده که اکثر خانواده این رشته ناراضی هستند و باید در کمیته فوتسال تغییرات گسترده‌ای صورت پذیرد.


دبیری اضافه کرد: برخوردها با نخبه‌های فوتسال کشور همچون شمسایی و شمس شخصی شده است و پیشنهاد اتحاد و دوستی را دادم که نادیده انگاشته شد و حالا نیز کسی پاسخگو شکست‌ها در فوتسال نیست.


*عملکرد هیئت فوتبال تبریز مورد بررسی قرار گیرد


مدیرعامل باشگاه دبیری گفت: عملکرد هیئت فوتبال استان باید مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که فوتبال آذربایجان شرقی چه پیشرفتی کرده است. سال گذشته شاهد سقوط تیم شهرداری تبریز و از دست رفتن یک سهمیه تبریز در لیگ برتر بودیم، ضمن اینکه حق ماشین‌سازی نیز نادیده گرفته شد و این تیم همانند گسترش فولاد تبریز نتوانست به حق مسلم خود که صعود به لیگ برتر بود، دست یابد.


دبیری در مورد ماشین‌سازی که سال گذشته مدیریتش را بر عهده داشت، تصریح کرد: اعمال نفوذ سایر استان‌ها یکی از دلایل تضییع حق ماشین‌سازی بود و در کمیته انضباطی نیز نتیجه لازم را نگرفتیم و در نهایت عدم صعود ماشین‌سازی دلسردی ورزش دوستان فوتبال تبریز را به همراه داشت.


 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:24 عصر ::  نویسنده :

روبرتو دی متئو اخراج شد


سران باشگاه چلسی بعد از باخت 0-3 این تیم مقابل یوونتوس در دیدار دور پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا درمرحله گروهی، روبرتو دی متئو، سرمربی ایتالیایی شان را از سمت خود برکنار کردند.



  در بیانیه منتشره در وب سایت رسمی باشگاه چلسی می خوانیم:« صبح روز چهارشنبه سران باشگاه چلسی به همکاری شان با روبرتو دی متئو پایان دادند.»

 به گزارش گل، در ادامه این بیانیه می خوانیم:« بازیهای اخیر چلسی و نتایج کسب شده توسط این تیم به اندازه کافی راضی کننده به نظر نمی رسید و مالک و اعضای کادر فنی چلسی لازم دیدند تا برای حرکت رو به جلوی باشگاه در مسیری مناسب، تغییراتی درکادر فنی باشگاه اعمال کنند؛ چرا که در حال حاضر تیم در کلیدی ترین روزهای فصل به سر می برد. چلسی کار دشواری برای صعود از مرحله گروهی ورسیدن به بازی های حذفی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت و چالش سختی هم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر پیش روست. این تیم به علاوه در سه تورنمنت دیگر نیز حضور دارد. هدف ما این است که مثل قبل رقابتی باشیم و در تمامی جبهه ها با قدرت تمام بجنگیم.مالک و مدیران باشگاه چلسی از روبرتو به خاطر تمام تلاش هایی که برای چلسی از زمان در دست گرفتن هدایت این تیم در ماه مارس انجام داده تشکر می کنند. روبرتو ما را به قهرمانی تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا و هفتمین قهرمانی در جام حذفی رساند. ما هرگز کارهای بزرگی او برای تاریخ باشگاه انجام داد را فراموش نمی کنیم و همواره او در استمفورد بریج جایگاه ویژه ای خواهد داد. به زودی باشگاه چلسی بیانیه ای در مورد مربی جدید تیم منتشر خواهد کرد.»


 








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:24 عصر ::  نویسنده :

طهماسبی؛ رکوردار بازی در تاریخ لیگ ایران


طهماسبی در مجموع تاکنون 383 بازی در سطح اول لیگ ایران انجام داده و 32 گل نیز زده است که 250 بازی او با پیراهن تیم پیکان بوده است.


محمدرضا طهماسبی کاپیتان تیم پیکان باسابقه ترین بازیکن و رکوردار بازی در تاریخ لیگ ایران است. به نقل از گل، طهماسبی که متولد 1355 و اکنون 36 سال دارد، اولین بار در فصل 73 با تیم کشاورز در لیگ آزادگان به میدان رفت و اکنون شانزدهمین فصل حضورش در بالاترین سطح لیگ ایران را سپری می کند. طهماسبی از سال 73 تا 75 برای کشاورز، 76 تا 77 برای نیروی زمینی، نیم فصل دوم 77 برای شهرداری تبریز، 78برای بهمن و از سال 79 تاکنون به جز فصل 89 که در شهرداری تبریز بود، برای پیکان بازی کرده است. او برای نیروی زمینی و پیکان در فصل های 84 و 90 در دسته پایین به میدان رفته است.

طهماسبی در مجموع تاکنون 383 بازی در سطح اول لیگ ایران انجام داده و 32 گل نیز زده است که 250 بازی او با پیراهن تیم پیکان بوده است. نکته جالب اینکه او با دو نسل از بازیکنان ایران همبازی بوده است ! او با مرحوم قایقران، کریم باقری، مرتضی کرمانی، صمد مرفاوی، مجید صالح، فرزاد مجیدی و . . . همبازی بوده که همگی آنها از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند.

 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:23 عصر ::  نویسنده :

بکام:تیم بعدیم را درابتدای زمستان تعیین می کنم


هافبک کهنه کار انگلیسی اعلام کرد هنوز می تواند در سطح اول فوتبال به بازی ادامه دهد و می خواهد در همین سطح به فوتبال خود پایان دهد.



   دیوید بکام که ماه آینده میلادی از تیم لس آنجلس گلکسی آمریکا جدا می شود، در مورد آینده خود گفت:« هر کجا که به فوتبالم پایان دهم مطمئنا سطح بالایی خواهد داشت.»

بکام 37 ساله افزود :« هنوز رقابت های جدیدی پیش روی من قرار دارد و در این سن مشکلی برای بازی در سطح بالا ندارم.اما هنوز در مورد مقصدم تصمیمی نگرفته ام.البته در لیگ ام ال اس هم نخواهم ماند.»

 به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از خبرگزاری فرانسه از لس آنجلس، بکام که پس از 6 سال کالیفرنیا را ترک می کند ، تاکید کرد پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است. وی افزود‌:« مردم در مورد وداع من صحبت می کنند اما من هنوز برای فوتبالم خواسته های دیگری دارم و خیال بازنشستگی ندارم.»

بکام در آخرین بازی خود در اوایل ماه دسامبر با پیراهن گلکسی در فینال لیگ ام ال اس به مصاف تیم هیوستون دینامو می رود.بکام همچنین ابراز علاقه کرد در آینده مالکیت یک تیم در لیگ آمریکای شمالی را به دست بگیرد.

وی افزود :« البته علاقه ای به مدیریت در فوتبال ندارم اما مالکیت موضوع دیگری است.»

بکام گفت فکر می کند در ایام سال نو میلادی تیم جدید خود را معرفی کند.در حال حاضر 4 تیم استرالیایی خواهان استخدام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس هستند.


 


 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:23 عصر ::  نویسنده :

هشدار فیفا به روسیه


فدراسیون بین المللی فوتبال( فیفا) روز سه شنبه به مسئولان فوتبال روسیه هشدار داد حادثه اخیر پرتاب فشفشه که در یکی از دیدارهای لیگ برتر روسیه رخ داد، نباید در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال دو هزار و هجده تکرار شود.



   ژروم والکه، دبیر کل فیفا در گفتگو با رسانه های روسیه گفت فیفا امیدوار است رقابتهای جام جهانی دو هزار و هجده که روسیه میزبان آن است، « در فضایی خوب و امن » برگزار شود.

دیدار روز شنبه تیم دینامو مسکو و زنیت سن پترزبورگ که در ورزشگاه خیمکی نزدیک مسکو برگزار شد، پس از پرتاب فشفشه از سوی سکوی هواداران زنیت، در دقیقه سی و هفتم متوقف شد. این فشفشه به صورت آنتون شونین، دروازه بان دینامو برخورد کرد و موجب سوختگی وی شد. وی برای درمان در بیمارستان بستری شده است.

پلیس نود و دو تن از هواداران زنیت را بلافاصله پس از این حادثه دستگیر کرد.

والکه در این باره گفت :« چنین رفتار ناشایستی با معیارهای ما سازگار نیست. وی تاکید کرد که نباید چنین اتفاقی در رقابتهای جام جهانی دو هزار و هجده رخ دهد.»

به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از خبرگزاری شین هوا از مسکو، پرونده ای کیفری در این خصوص گشایش یافته است. در صورتی که نتیجه تحقیقات نشان دهد هواداران زنیت ترقه را پرتاب کرده اند، این باشگاه محکوم به پرداخت جریمه نقدی خواهد شد.

دمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه نیز روز دوشنبه قول داد هواداران فوتبال را که جان بازیکنان و هواداران دیگر را تهدید می کنند، مجازات کند.

وی در نشستی با حضور معاونان خود گفت : « نباید در قبال چنین رفتارهای ناشایستی تسامح کرد. چینن رفتارهایی مستحق مجازات زندان است.»

در حال حاضر قوانین روسیه مجازات هفت سال زندان را برای اوباش گری در ملاء عام در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، یازده شهر روسیه، میزبان رقابتهای جام جهانی فوتبال دو هزار و هجده خواهند بود.

مقامات ورزشی روسیه قول داده اند رقابتهایی با کیفیت بالا و تمهیدات گسترده برگزار کنند.


 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 آذر 2 :: 3:20 عصر ::  نویسنده :

مشاهده جدول کامل انگلیس لیگ برتر 

مشاهده جدول کامل لیگ قهرمانان اروپا گروه



گلزنان لیگ برتر

  • • جلال رافخایی(ملوان)

  • 10گل
  • • یعقوب کریمی(نفت تهران)

  • 7گل
  • • جواهیر سوکای(سپاهان) • میلاد نوری(صبای قم)

  • 6گل
  • • امید ابراهیمی(سپاهان) • کریم انصاری فرد(پرسپولیس) • آرش برهانی(استقلال) • علیرضا جهانبخش(داماش گیلان) • فلاویو لوپز(تراکتورسازی)

  • 5گل
  • • لوسیانو پریرا(فولاد) • رادومیر دالوویچ(سپاهان) • سعید دقیقی(سایپا) • مصطفی شجاعی(مس) • سجاد شهباززاده(سایپا) • مجتبی شیری(راه آهن) • محمدرضا طهماسبی(پیکان) • بهادر عبدی(راه آهن) • روح‌الله عرب(نفت آبادان) • عباس محمدرضایی(فجر سپاسی) • مهدی نظری(فجر سپاسی) • رسول نویدکیا(نفت آبادان)

  • 4گل
  • • فرزاد آشوبی(راه آهن) • محمد ابراهیمی(تراکتورسازی) • آرش افشین(فولاد) • مجتبی ترشیز(فجر سپاسی) • افشین چاووشی(داماش گیلان) • فرزاد حاتمی(تراکتورسازی) • احسان حاج صفی(تراکتورسازی) • سید محمد رضا حسینی(فجر سپاسی) • هادی دهقانی(آلومینیوم) • رامین رضائیان(صبای قم) • مهدی سید صالحی(تراکتورسازی) • رضا عنایتی(مس) • میلاد غریبی(سایپا) • اسماعیل فرهادی(ذوب آهن) • محمد قاضی(پرسپولیس) • مهدی مهدوی‌کیا(پرسپولیس) • سیدایمان موسوی(نفت تهران) • رضا ناصحی(آلومینیوم) • مهدی نوری(فولاد) • عبدالله کرمی(فولاد) • ایوب کلانتری(فولاد)

  • 3گل



موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 77
  • کل بازدیدها: 534646

:BlogScript/