سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:8 صبح ::  نویسنده :




موضوع مطلب :
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:8 صبح ::  نویسنده :




موضوع مطلب :
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:7 صبح ::  نویسنده :




موضوع مطلب :
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:7 صبح ::  نویسنده :

محمدی: باید برای وزن 96 کیلوگرم فکری کنیم


مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از انتخابی رقابت‌های تیم ملی گفت: با وضعیتی که دیدیم باید برای وزن 96 کیلوگرم تصمیم دیگری بگیریم.


غلامرضا محمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیروز (جمعه) در رقابت‌های انتخابی اتفاقاتی افتاد که مجبور هستیم برای وزن 96 کیلوگرم تصمیماتی را بگیریم. باید با کادر فنی صحبت کنیم که در این وزن چه کاری انجام دهیم. البته نمی‌توانم الان درباره آن صحبتی کنم و امروز (شنبه) باید تصمیم بگیریم.

به گزارش ایسنا،وی همچنین با اشاره به این که قبلا هم گفته بودیم هر کس در انتخابی کشتی نگیرد جای در تیم ملی ندارد؟ افزود: محکم پای این قضیه ایستاده‌ایم و روی نظرات قبل خود هستیم. البته مشکل مهدی تقوی یک استثنا بود که باید درباره او هم تصمیمی گرفته شود، ولی کسانی که در انتخابی کشتی نگرفته‌اند، شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند.

وی ادامه داد: رقابت‌های انتخابی همین است و معمولا در یکی، دو وزن ابهاماتی پیش می‌آید که این هنر کمیته‌ و کادر فنی است که تصمیم درستی درباره آن بگیرند.

مربی تیم ملی همچنین درباره وضعیت احسان لشگری که با پیروزی در همه مسابقات انتخابی به خاطر مصدومیت نتوانست در فینال کشتی بگیرد، گفت: لشگری همه کشتی‌های خود را برد و با حضور در انتخابی به قانون احترام گذاشت که این از همه چیز با ارزش‌تر است. ما باید به کسانی که به قانون احترام می‌گذراند کمک و از آنان حمایت کنیم.

محمدی در پایان اظهار کرد: برای وزن 84 کیلوگرم هم مشکلی وجود ندارد و علاوه بر اردوها در تورنمنت لهستان هم می‌توانیم گره این وزن را باز کنیم.

 




موضوع مطلب :
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:7 صبح ::  نویسنده :



موضوع مطلب :
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:6 صبح ::  نویسنده :

لیگ جهانی والیبال 2013

قهرمان اروپا به سختی ایران را شکست داد


در دیدار مرحله گروهی لیگ جهانی والیبال تیم ملی ایران مقابل صربستان 3 بر 2 شکست خورد.


در بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی والبیال تیم ملی ایران در سومین مسابقه خود در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی به مصاف صربستان رفت.


به گزارش فارس،صربستان در این دیدار موفق شد با نتیجه نزدیک سه بر دو ایران را شکست دهد.


ایران در این دیدار با ترکیب اولیه سعید معروف، محمد موسوی، آرمین شکری، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، امیر غفور و فرهاد ظریف به میدان رفت.


در گیم اول این مسابقه با وجود این که ایران بازی خوبی از خود ارائه داد صربستان در نهایت توانست با حساب 26 بر 24 به برتری برسد.


در گیم دوم ایران ابتدا از حریف خود پیش فتاد و اختلافی 6 امتیازی ایجاد کرد اما در ادامه صربستان این فاصله را جبران کرد تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود. در نهایت ایران این گیم را نیز با نتیجه 25 بر 24 به حریف خود واگذار کرد.


در گیم سوم این دیدار صربستان ابتدا از ایران پیش افتاد اما در ادامه تلاش بازیکنان باعث شد تا در این گیم در نهایت از حریف خود با اختلاف زیادی پیش بیافتند. شاگردان ولاسکو در این گیم 25 به 17 حریف خود را شکست دادند.


در گیم چهارم با توجه به پیروزی ایران در گیم سوم با روحیه ای که شاگردان ولاسکو به دست آوردند از همان ابتدا بازی را با قدرت آغاز کردند. ایران از همان ابتدا از حریف خود پیش افتاد تا اینکه در نهایت با نتیجه 25 بر 14 به پیروزی رسیدند تا نتیجه بازی در گیم پنجم مشخص شود.


ایران در گیم آخر از حریف خود شکست خورد تا در نهایت بازیده میدان شود. ایران این گیم را 19 بر 17 باخت و با این نتیجه تنها یک امتیاز گرفت.

 




موضوع مطلب :
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:6 صبح ::  نویسنده :



موضوع مطلب :
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:5 صبح ::  نویسنده :

قهرمانی تقیان در آسیا با طعم رکوردشکنی


وزنه‌بردار دسته 77 کیلویی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به دو مدال طلا و یک مدال نقره رسید.


 در ادامه چهل و چهارمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا که به میزبانی آستانای قزاقستان در حال برگزاری است، از ساعت 20 امشب به وقت این کشور وزنه برداران دسته 77 کیلوگر به مصاف هم رفتند.

به گزارش فارس، در این دسته که با حضور 14 وزنه بردار یکی از شلوغ ترین دسته ها به شمار می رود، رسول تقیان از ایران برای کسب عناوین برتر آسیا به مصاف حریفان سرسختی از کره شمالی، چین و قزاقستان رفت.

در این وزن رسول تقیان که در استارت لیست پس از وزنه بردار کره شمالی با ورودی 345 در جایگاه دوم قرار داشت در حرکات یکضرب و برای بار اول درخواست وزنه 155 کیلویی را کرد که در مهار آن موفق بود. وی در مرتبه دوم هم وزنه 160 کیلویی را با موفقیت بالای سر برد.

تقیان برای بار سوم هم به خوبی از پس وزنه 163 کیلویی برآمد با این حال پشت سر کوانگ سنگ کیم، وزنه بردار کره شمالی که وزنه 164 کیلویی را مهار کرد به نقره دو ضرب رسید. پس از این دو هم وزنه برداری از چین با مهار وزنه 160 کیلویی سوم شد.

در حرکات دوضرب تقیان در حالی روی تخته آمد که 11 نفر کار خود را تمام کرده و تنها رقیب چینی و ازبکش باقی مانده بود.

تقیان کار خود را با مهار وزنه 195 کیلویی آغاز کرد. وی در ادامه وزنه 203 کیلویی را در حالی درخواست کرد که دیگر وزنه برداری باقی نمانده بود. وی در مهار این وزنه ناموفق بود.

در حرکت سوم تقیان این وزنه را مهار کرد و به مدال طلای دوضرب و مجموع رسید.

در این حرکت وزنه برداران چین و کره شمالی با مهار وزنه های 186 و 181 دوم و سوم شدند.

در حرکات مجموع هم تقیان با ثبت رکورد 358 به مدال طلا رسید وزنه برداران چین و کره شمالی با مجموع 356 و 355 کیلو دوم و سوم شدند.  تقیان رکورد ایران که با 365کیلوگرم در اختیار محمدعلی برخواه بود را شکست.

عصر امروز و قبل از آغاز این رقابت هم سجاد بهروزی از ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شده بود.




موضوع مطلب :
یکشنبه 92 تیر 2 :: 7:5 صبح ::  نویسنده :

با تصمیم هیئت مدیره

فتح‌الله‌زاده در استقلال ماندنی شد


هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کردند علی فتح الله‌زاده در استقلال باقی بماند.


در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که ساعت 16 در محل این باشگاه برگزار شد، علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باقی ماند.

به نقل از فارس، به گفته رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جلسه امروز بار دیگر تاکید شد که وی به عنوان مدیرعامل در کار خود باقی بماند.

 




موضوع مطلب :
<   1   2   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 40
  • کل بازدیدها: 534680

:BlogScript/