سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:35 عصر ::  نویسنده :

تیم سنگال به بازی های المپیک لندن راه یافت


تیم فوتبال سنگال با برتری مقابل عمان در مرحله پلی آف مسابقات فوتبال انتخابی المپیک، به بازی های المپیک 2012 لندن راه یافت.


          به نقل از شبکه ""الجزیره""، تیم فوتبال سنگال دوشنبه شب موفق شد تیم عمان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و جواز حضور در بازی های المپیک 2012 لندن را به دست آورد.


به این ترتیب 16 تیم شرکت کننده در بازی های المپیک 2012 لندن مشخص شدند و بر این اساس، تیم های کره جنوبی، ژاپن و امارات عربی متحده از آسیا، مراکش، مصر، گابن و سنگال از آفریقا، انگلیس (میزبان مسابقات)، اسپانیا، سوییس و بلاروس از اروپا، هندوراس و مکزیک از آمریکای شمالی و کارائیب، نیوزیلند از اقیانوسیه و برزیل و اروگوئه از آمریکای جنوبی در این بازی ها حضور دارند.


رقابت های فوتبال بازی های المپیک 2012 لندن قرار است امروز در شهر ""کاردیف"" مرکز ولز قرعه کشی شود و بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، این مسابقات در چهار گروه انجام می شود.


براساس این گزارش، تیم های انگلیس میزبان مسابقات، اسپانیا قهرمان جهان، برزیل و مکزیک به عنوان تیم های سرگروه انتخاب شده اند.


همچنین رقابت های فوتبال بانوان بازی های المپیک لندن با حضور 12 تیم در سه گروه انجام خواهد شد که براساس گزارش ""فیفا""، تیم های انگلیس (میزبان)، ژاپن (قهرمان جهان) و آمریکا به عنوان تیم های سرگروه انتخاب شده اند.


نخستین دیدار مسابقات فوتبال بازی های المپیک 2012 لندن قرار است روز 25 ماه جولای، یک روز قبل از مراسم افتتاحیه این بازی ها برگزار شود.




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:35 عصر ::  نویسنده :

مدیر برنامه گلزن آرسنال خبر داد

پیشنهاد 25 میلیون پوندی یووه برای فان پرسی


مدیر برنامه‌های مهاجم هلندی آرسنال از جدی شدن رایزنی‌ها با یوونتوس ایتالیا خبر داد.


    به نقل از دیلی میرر، پس از انتشار پیرامون حضور احتمالی روبین فان پرسی به «بانوی پیر» (یوونتوس)، فان رون مدیر برنامه این بازیکن گفت: یوونتوس از چندی قبل برای جذب روبین تلاش می کند و اکنون با ارائه پیشنهاد مالی، به فاز جدی مذاکرات ورود کرده است.


این مقام که به همراه همکارانش مسئولیت امور نقل و انتقال این ستاره را برعهده دارد، افزود: براساس آنچه مدیران یووه عنوان کردند، تیم ایتالیایی حاضر است برای تحقق انتقال روبین، رقمی بالغ بر 25 میلیون پوند هزینه کند.


فان پرسی  که روز گذشته از سوی انجمن ورزشی نویسان انگلیس به عنوان مرد سال فوتبال انگلیس برگزیده شد، اکنون با پیشنهاد تمدید قرارداد با تیم لندنی به مدت 4 فصل مواجه است.


به اعتقاد این مقام ، مدیران «توپچی‌ها»‌ امیدوارند گلزن تیم ملی هلند را با امضا قراردادی جدید و با پرداخت سالیانه 5 میلیون پوند دستمزد خالص، حفظ کنند.




موضوع مطلب : پیشنهاد 25 میلیون پوندی یوره برای فان پرسی. فان پرسی . عدد رقم ق
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:34 عصر ::  نویسنده :

برگزاری جشن برترین‌های فوتبال دنیا در بارسلونا


مراسم جشن و تقدیر از بهترین‌های فوتبال جهان در سال گذشته میلادی و یک دهه ابتدای قرن جاری با حضور بزرگان این رشته در شهر بارسلونا برگزار می‌شود.


    به نقل از سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ جهان این مراسم در تاریخ 17 خرداد در هتل پلاس روزا شهر بارسلونا انجام خواهد شد.


در این مراسم مقامات مسئول در فدراسیون آمار و تاریخ در حضور روسای فیفا از بهترین‌های سال 2011 و همچنین سال‌های 2001 تا 2010 تقدیر به عمل می‌آورند.


*قرار است در مراسم فوق از نفرات زیر تقدیر شود:


بهترین داور جهان در سال 2011: ویکتور کاسای،‌مجارستان


دومین داور برتر جهان در سال 2011: هاوارد وب ، انگلیس


بهترین مربی جهان در سال 2011 در سطح ملی: اسکار تابارز، اروگوئه


دومین مربی برتر جهان در سال 2011 در سطح ملی2011: ویسنته دل بوسکه،‌اسپانیا


بهترین دروازه‌بان جهان در سال 2011: ایکر کاسیاس ، رئال مادرید اسپانیا


دومین دروازه‌بان برتر جهان در سال 2011: مانوئل نویر، بایرن مونیخ، تیم ملی آلمان


بهترین بازی ساز سال 2011 : ژاوی، بارسلونا ، اسپانیا


دومین بازی ساز برتر جهان در سال 2011: لیونل مسی، ‌بارسلونا، آرژانتینی


بهترین گلزن جهان در سال 2011 : لیونل مسی، بارسلونا ، آرژانتینی


دومین گلزن برتر جهان در سال 2011: رادامال فالکائو، کلمبیایی، آتلتیکو مادرید


بهترین مربی جهان در سال 2011 در رده باشگاهی: پپ گواردیولا، بارسلونا اسپانیا


دومین مربی برتر جهان در سال 2011 در رده باشگاهی:خوزه مورینیو،‌ رئال مادرید اسپانیا


بهترین گلزن یک لیگ دسته اولی جهان در سال 2011:آلکساندر چکولاجوویچ، ترانس ناوارا از استونی


دومین گلزن برتر جهان در سال 2011 در یک لیگ باشگاهی:کریس رونالدو، رئال مادرید


قوی‌ترین لیگ فوتبال دنیا در سال 2011:لالیگا اسپانیا


دومین لیگ برتر جهان در سال 2011: لیگ برتر انگلیس


بهترین تیم باشگاهی جهان در سال 2011: بارسلونا اسپانیا


دومین تیم برتر باشگاهی جهان در سال 2011 : رئال مادرید اسپانیا


همچنین در حاشیه مراسم فوق از شخصیت و تیم‌های زیر به عنوان بهترین‌های دهه اول قرن جاری(2001 تا 2010) تقدیر می شود:


بهترین داور جهان در یک دهه اول قرن جاری: دکتر مارکوس مرک از آلمان


بهترین مربی جهان در یک دهه اول قرن جاری: آرسن ونگر، آرسنال


بهترین دروازه‌بان جهان در یک دهه اول قرن جاری: جیان لوییجی بوفون، یوونتوس ایتالیا


بهترین گلزن جهان در یک دهه اول قرن جاری: رود فان نیستروی ، هلند


بهترین تیم باشگاهی آسیا در دهه اول قرن جاری: الهلال عربستان


بهترین تیم باشگاهی اقیانوسیه در دهه اول قرن جاری: اوکلند سیتی نیوزیلند


بهترین تیم باشگاهی آفریقا در دهه اول قرن جاری: الاهلی قاهره


بهترین تیم باشگاهی آمریکای شمالی در دهه اول قرن جاری: آمریکو مکزیک


بهترین تیم باشگاهی آمریکای جنوبی در دهه اول قرن جاری:‌بوکاجونیورز آرژانتین


بهترین تیم باشگاهی اروپا در دهه اول قرن جاری: بارسلونا اسپانیا


بهترین تیم باشگاهی جهان در دهه قرن اول جاری: بارسلونا اسپانیا


برترین تیم باشگاهی جهان به لحاظ سیر پیشرفت در دهه اول قرن جاری جهان: شاختار دونتسک از اوکراین


 




موضوع مطلب : برگزاری جشن برترین‌های فوتبال دنیا در بارسلونا.برگزاری جشن برتری
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:33 عصر ::  نویسنده :

سپاهان نزدیک‌تر به قهرمانی

بررسی شانس قهرمانی مدعیان لیگ یازدهم


مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به واپسین روزهای خود نزدیک می‌شود آن هم در شرایطی که سه تیم سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز رقابتی نزدیک و فشرده برای قهرمانی با یکدیگر دارند.


     کدام تیم قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال می‌شود؟ سپاهان؟ استقلال؟ تراکتورسازی؟ این سئوال روز فوتبال ماست و همه دنبال نام تیمی هستند که روز 22 اردیبهشت‌ماه جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.


پیش از پرداختن به شانس قهرمانی سه تیم بالای جدول نگاهی به شرایط این سه تیم در جدول رده بندی خواهیم داشت:


   بر اساس آنچه بر جدول رده بندی لیگ برتر حاکم است تیم سپاهان با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز و داشتن تفاضل گلی بهتر در مقام مقایسه با دیگر تیم‌های مدعی شانس اول قهرمانی است. اما برای اینکه بدانیم شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، در زیر نگاهی گذرا به دیدارهای پایانی این سه تیم در لیگ یازدهم خواهیم داشت:


*شانس اول: سپاهان اصفهان

قهرمان دو دوره گذشته مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در یازدهمین دوره این مسابقات نیز شانس اول قهرمانی است. زردپوشان اصفهانی سه امتیاز بیشتر از استقلال و تراکتورسازی دارند و اختلاف تفاضل گل‌شان پنج گل بیشتر از دو مدعی دیگر قهرمانی است. در شرایط برابر سپاهان چهار امتیاز بیشتر از رقبا دارد چرا که اگر استقلال و تراکتورسازی اختلاف امتیاز خود با این تیم را جبران کنند، تازه باید در تفاضل گل نیز با شاگردان "زلاتکو کرانچار" برابری کنند. هنوز از خاطر علاقمندان به فوتبال نرفته قهرمانی استقلال در هشتمین دوره لیگ برتر که با تفاضل گل رقم خورد.


سپاهان با این شرایط در سه هفته پایانی طی سه دیدار خانگی به میدان خواهد رفت. این تیم در هفته سی و دوم به مصاف شاهین بوشهر می‌رود، در هفته سی و سوم میهمان همشهری خود ذوب آهن اصفهان است و در هفته پایانی تیم مس سرچشمه که سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده است را پذیرا خواهد بود. روی کاغذ شانس سپاهان برای کسب پیروزی در بازی هفته پایانی خیلی زیاد است و می‌توان برای شاگردان کرانچار یک پیروزی خانگی را در این بازی متصور شد.


مشکل اصلی زردپوشان اصفهانی دیدارهای هفته‌های سی و دوم و سی و سوم است که اولی مقابل شاهین برگزار می‌شود و دومی مقابل ذوب آهن. شاهین که روی لبه تیغ راه می‌رود و امتیازهای دیدارهای پیش رو برایش حیاتی است، در دیدار مرگ و زندگی به کسب امتیاز در خانه سپاهان فکر می‌کند. همین مسئله کار مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را دشوار خواهد کرد و باعث می‌شود زردپوشان با توانی مضاعف به دیدار سپیدپوشان بوشهری بروند. سپاهان در هفته سی و سوم نیز میهمان همشهری اصفهانی خود است. بازی در دربی به خودی خود دشوار است، به ویژه اینکه رقیب هدفش صعود به سکوهای چهارگانه بالای جدول باشد و نیازش به امتیاز مبرم.


سپاهان اگر در این سه بازی موفق به کسب 6 و یا هفت امتیاز شود (دو برد و یک تساوی و یا دو برد و یک شکست) قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر خواهد شد و جام قهرمانی همچون دو فصل گذشته به نصف جهان می‌‌رود، در غیراین صورت باید ردای قهرمانی را آبی یا قرمز دوخت.


 


*شانس دوم: استقلال تهران

استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید هر سه دیدار پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذارد و امیدوار به توقف و شکست سپاهان باشد. استقلال برخلاف سپاهان در سه دیدار پایانی لیگ باید یک بار از خانه خارج شود و دوبار در ورزشگاه آزادی به میدان برود. آبی پوشان در هفته سی و دوم میزبان شهرداری تبریز هستند و در دو هفته پایانی ابتدا به میهمانی صنعت نفت آبادان می‌روند و با دیدار مقابل نفت تهران به کار خود در لیگ یازدهم پایان می‌دهند.


استقلال هم به مانند سپاهان اصفهان در هفته سی و دوم تیمی را ملاقات می‌کنند که برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کند. شهرداری تبریز به دیدار مقابل استقلال به چشم بازی مرگ و زندگی می‌نگرد و به همین خاطر با تمام توان به مصاف تیم مظلومی خواهد آمد. استقلال اگر موفق به شکست شهرداری شود، شانس قهرمانی‌اش دوچندان خواهد شد، در غیر اینصورت آبی پوشان باید رویای قهرمانی را فراموش کنند.


دیدار با صنعت نفت آبادان سی و سومین چالش تیم استقلال در لیگ برتر است. تیمی که پنج بار در خانه شکست خورده و تنها چهار بار در ورزشگاه تختی آبادان پیروز شده است، نمی‌تواند حریف دست و پاگیری برای آبی پوشان باشد. شاگردان مظلومی اگر قهرمانی می‌خواهند باید طلسم ناکامی در خانه صنعت نفت را باطل کنند.


آبی پوشان باید خوش شانس باشند که تا هفته سی و چهارم و پایانی تکلیف تیم چهارم جدول مشخص شده باشد، چرا که در غیر اینصورت پیروزی در بازی سی و چهارم برای نفت حکم سهمیه لیگ قهرمانان را خواهد داشت و این کار شاگردان مظلومی را به مراتب دشوارتر خواهد کرد. همانطور که عنوان شد تنها پیروزی در این سه بازی است که به استقلال شانس قهرمانی می‌دهد.


 


*شانس سوم: تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی تبریز از تساوی استقلال مقابل شاهین بوشهر نهایت بهره را برد و با برتری مقابل راه آهن شهرری به یکقدمی آبی پوشان رسید. حالا تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود اگر در سه دیدار آینده پیروز شود و سپاهان و استقلال امتیاز از دست بدهند. تراکتورسازان در سه هفته پایانی به ترتیب با پرسپولیس، مس سرچشمه و ملوان بندرانزلی دیدار خواهند کرد که در این بین تنها در دیدار دوم میهمان هستند و در دو بازی دیگر میزبان.


بازی سخت تیم تراکتورسازی همین بازی روز پنجشنبه است که مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود. پرسپولیس که در این فصل یک بار به کمک استقلال آمده و با متوقف کردن تیم سپاهان در اصفهان بخت دو تیم استقلال و تراکتورسازی را برای قهرمانی بیشتر کرده است، هیچ بعید نیست این بار نیز با تمام توان به مصاف تراکتورسازان برود و امتیاز بگیرد، به ویژه در شرایط فعلی که جایگاهی نامناسب در جدول دارد و برای فرار از بحران نیازمند پیروزی است.


شاگردان امیر قلعه نویی که برخلاف سپاهان و استقلال تنها دغدغه‌شان رقابت در لیگ برتر است و درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیستند، در هفته سی و سوم میهمان مس سرچشمه سقوط کرده به لیگ دسته اول هستند که به قول سرمربی‌اش برای غرور و حیثیت خود بازی می‌کند. تراکتورسازی تنها با پیروزی در این دو بازی می‌تواند چشم به دیدار با ملوان در هفته سی و چهارم داشته باشد که آنجا با حمایت تماشاگران خودی قوی سپید را نیز شکار کند.

 




موضوع مطلب : چه تیمی در لیگ برتر قهرمانان می شود
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:30 عصر ::  نویسنده :

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

باشگاه نفت تهران: با قدرت در تهران می‌مانیم


باشگاه نفت تهران با صدور بیانیه‌ای انتقال این تیم را به اراک تکذیب کرد.

  باشگاه نفت تهران با توجه به شایعات زیادی که در مورد انتقال این تیم به اراک مطرح شده بیانیه‌ای صادر کرد.





متن بیانیه به شرح زیر است:


ضمن تشکر و قدردانی از مطبوعات، جراید، رسانه‌های گروهی با توجه به اعلام نظر گروه‌های مختلف در ارتباط با انتقال تیم فوتبال نفت به استان مرکزی و در آستانه رقابت جدی این تیم که پدیده لیگ برتر لقب گرفته است به استحضار می‌رساند هیچگونه اقدامی در این راستا انجام نگرفته است و انشاءالله با قدرت و شایستگی این تیم به فعالیت‌ خود در استان تهران و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهد داد. لذا به منظور جلوگیری از ایجاد شائبه و شایعات، اطلاع رسانی در این مورد فقط از طریق مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی، ورزشی نفت تهران صورت گرفته و هر گونه اعلام نظر از مجاری دیگر، موضع رسمی و مورد تائید باشگاه نیست.




موضوع مطلب : نفت تهران
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:30 عصر ::  نویسنده :

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

باشگاه نفت تهران: با قدرت در تهران می‌مانیم


باشگاه نفت تهران با صدور بیانیه‌ای انتقال این تیم را به اراک تکذیب کرد.

  باشگاه نفت تهران با توجه به شایعات زیادی که در مورد انتقال این تیم به اراک مطرح شده بیانیه‌ای صادر کرد.





متن بیانیه به شرح زیر است:


ضمن تشکر و قدردانی از مطبوعات، جراید، رسانه‌های گروهی با توجه به اعلام نظر گروه‌های مختلف در ارتباط با انتقال تیم فوتبال نفت به استان مرکزی و در آستانه رقابت جدی این تیم که پدیده لیگ برتر لقب گرفته است به استحضار می‌رساند هیچگونه اقدامی در این راستا انجام نگرفته است و انشاءالله با قدرت و شایستگی این تیم به فعالیت‌ خود در استان تهران و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهد داد. لذا به منظور جلوگیری از ایجاد شائبه و شایعات، اطلاع رسانی در این مورد فقط از طریق مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی، ورزشی نفت تهران صورت گرفته و هر گونه اعلام نظر از مجاری دیگر، موضع رسمی و مورد تائید باشگاه نیست.




موضوع مطلب : نفت تهران
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:30 عصر ::  نویسنده :

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

باشگاه نفت تهران: با قدرت در تهران می‌مانیم


باشگاه نفت تهران با صدور بیانیه‌ای انتقال این تیم را به اراک تکذیب کرد.

  باشگاه نفت تهران با توجه به شایعات زیادی که در مورد انتقال این تیم به اراک مطرح شده بیانیه‌ای صادر کرد.





متن بیانیه به شرح زیر است:


ضمن تشکر و قدردانی از مطبوعات، جراید، رسانه‌های گروهی با توجه به اعلام نظر گروه‌های مختلف در ارتباط با انتقال تیم فوتبال نفت به استان مرکزی و در آستانه رقابت جدی این تیم که پدیده لیگ برتر لقب گرفته است به استحضار می‌رساند هیچگونه اقدامی در این راستا انجام نگرفته است و انشاءالله با قدرت و شایستگی این تیم به فعالیت‌ خود در استان تهران و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهد داد. لذا به منظور جلوگیری از ایجاد شائبه و شایعات، اطلاع رسانی در این مورد فقط از طریق مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی، ورزشی نفت تهران صورت گرفته و هر گونه اعلام نظر از مجاری دیگر، موضع رسمی و مورد تائید باشگاه نیست.




موضوع مطلب : نفت تهران
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:28 عصر ::  نویسنده :

لیگ قهرمانان اروپا

جنگ حیثیتی کاتالان‌ها مقابل چلسی‌


فاتح فصل گذشته لیگ قهرمانان90 دقیقه فرصت دارد تا شکست دیدار رفت مقابل چلسی را جبران کند و برای دومین سال متوالی راهی فینال شود.

   سه‌شنبه شب سختی برای پپ گواردیولا و مردان کاتالان است. او در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 90 دقیقه فرصت خواهد داشت تا به فاصله 7 روز از باخت یک بر صفر بازی رفت در خانه چلسی به کمک شاگردان توانمندش، جبران مافات کند و پس از باخت شنبه شب در ال‌کلاسیکو، هواداران پرشمار تیمش را شاد کند.


در «زورآزمایی » انجام گرفته در شهر لندن، تیم انگلیسی به رهبری روبرتو دی ماتئو، مربی ایتالیایی – سوئیسی با اتکا به تاکتیک حضور متراکم در دفاع و استفاده از ضدحملات،‌ از تنها فرصت خود با گل دیدیه دروگبا ‌مهاجم ساحل عاجی نهایت استفاده را برد و بدون گل خورده با پیروزی ارزشمند یک بر صفر به نیوکمپ خواهد رفت.


 


در مقابل گواردیولا پس از پایان بازی مدعی شد تیمش دست کم 24 موقعیت گل داشته و برای دیدار برگشت باید دو برابر این تعداد، یعنی 48 موقعیت گل ایجاد کند تا به پیروزی رسد.


بارسلونا پس از آن مصاف‌، شنبه شب در جدال خانگی با رقیب کهکشانی‌،‌ رئال نتوانست بیش از دو موقعیت گل ایجاد کند و حتی پیش چشم هواداران خود 2 بر یک مغلوب شد.


اکنون پس از بین رفتن شانس قهرمانی لالیگا، آخرین فرصت برای اعاده حیثیت و  تحقق کسب افتخار مجدد و آقایی قاره سبز برای گواردیولا و شاگردانش فرا رسیده است.


تیم او در سایه تلاش بزرگانی همچون مسی، اینیستا، ژاوی و ... مجبور است دست کم 2 گل بزند و دروازه خود را مصون باقی نگه دارد تا مسافر بازی نهایی در ورزشگاه آلیانس آره‌نا شهر مونیخ شود.


در مقابل تیم انگلیسی که ابتدای هفته برابر آرسنال در لیگ داخلی انگلیس به تساوی رسید با روحیه‌‌ای بهتر وارد نیوکمپ خواهد شد تا با استفاده از تجربه موثر بازی قبلی با کاتالان‌ها و حتی بهر‌ه گیری از نقاط ضعف بارسا در ال‌کلاسیکو، مجوز صعود به نقطه پایانی جام را کسب کند.




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 اردیبهشت 5 :: 5:26 عصر ::  نویسنده :



موضوع مطلب : تمام خبرهای ورزشی . خبرهای ورزشی امروز .خبرهای تمام جهان. خبر ور
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:27 عصر ::  نویسنده :

عزیر محمدی خبر داد:

نشست مدیران عامل لیگ برتری در اتحادیه

هفتاد و پنجمین نشست شورای مرکزی اتحادیه فوتبال، دوشنبه برگزار می‌شود.


طبق توافق بین فدراسیون فوتبال و اتحادیه باشگاه های فوتبال، صدور مجوز حرفه ای شدن باشگاه ها به این اتحادیه سپرده شده است. این اتحادیه نیز برای هماهنگی و تعامل بیشتر، هفتاد و پنجمین نشست شورای مرکزی خود را به بررسی این امر اختصاص داده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو محور عمده ای که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت عبارتند از: 

بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع تفاهم نامه در رابطه با الزامات AFC و صدور مجوز حرفه ای شدن؛

استانداردسازی و الزامات AFC برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا؛

خصوصی سازی باشگاه ها در راستای طرح پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی توسط کمیسیون فرهنگی مجلس؛

هماهنگی در مورد فروش بلیط الکترونیکی و درآمدزایی بیشتر باشگاه ها در راستای حرفه ای شدن.

طبق این گزارش این جلسه در ساعت 10 صبح دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در سالن اتحادیه فوتبال برگزار خواهد شد و حضور مدیران محترم باشگاه های لیگ برتری و همفکری آنها باعث هرچه سریع تر به نتیجه رسیدن این طرح خواهد شد.  




موضوع مطلب : عزیر محمدی خبر داد:
<   1   2   3   4   5   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 79
  • کل بازدیدها: 534892

:BlogScript/