سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:27 عصر ::  نویسنده :

بهترین داور حال حاضر اسپانیا

معرفی داور ال کلاسیکو

آخرین باری که مالانکو ال کلاسیکو را سوت زده فینال کوپا دل ری در فصل 2010-11 بوده که رئال موفق شد بارسلونا را با یک گل شکست دهد.


به گزارش گل آلبرتو اوندیانو مالانکو نام خانوادگی پدری اش اوندیانو و نام فامیلی اش که از نام خانوادگی مادری اش گرفته شده مالانکو است.

در سایه بزرگان
اوندیانو مالانکو متولد 8/10/1973 در ناورا اسپانیاست. او که از سال 2000 وارد داوری حرفه ای شد. در سال 2004 با قضاوت در جام یوفا اولین قضاوت بین المللی را تجربه کرد و سه سال بعد و در سال 2007 هم موفق به قضاوت در جام باشگاه های اروپا شد.او با قضاوت بازی دو تیم بایر مونیخ و اسپارتاک مسکو به جمع داوران نخبه اروپا پیوست. البته ان زمان زیر سلطه داوران مطرح اسپانیایی همچون میختو گونزالس ، مدینا کانتلاخو قرار داشت.

اما با بازنشسته شدن این داوران عرصه برای مالانکو فراهم شد تا بتواند خود را به عنوان داور اول اسپانیا مطرح سازد البته نام این داور قبل از اینکه به شهرت برسد نیز در رسانه ها مطرح شد زمانی که در سال 2006 در مرحله نیمه نهایی مسابقات زیر 21 سال اروپا در یک بازی جنجالی 10 کارت زرد به بازیکنان نشان داد. اوندیانو مالانکو البته سابقه قضاوت فینال جام جهانی زیر 20 ساله های جهان میان دو تیم آرژانتین و جمهوری چک را نیز در کارنامه دارد

حضور در جام جهانی : افتخار ناتمام
مالانکو در سال 2010 به بزرگترین افتخار داوری اش نائل امد که همانا قضاوت در جام جهانی آفریقای جنوبی بود. هر چند او در آن رقابت ها نتوانست قضاوت ایده آلی از خود نشان دهد و بعد از دو بازی مرحله گروهی (آلمان-صربستان و کره جنوبی-غنا ) و یک بازی مرحله یک شانزدهم( هلند- اسلواکی ) به وطنش بازگردانده شد. اوندیانو مالانکو با وجود اینکه در سال 2012 از نفر اول لیست داوران اسپانیا تنزل پیدا کرده و جای خود را به والسکو کاربالو داده اما این شامس را داشته که جزو داوران نهایی برای یورو 2012 باشد. اما دیگر شانسی برای قضاوت در جام جهانی 2014 نخواهد داشت. چرا که کاربالو در لیست 52 نفری قرار دارد که برای قضاوت در جام جهانی گزینش شده اند.

هندوانه سر بسته
آلبرتو مالانکو یک بار گفته بود بازی مثل یک هندوانه است. شما هیچوقت نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد تا وقتی آن را باز نکرده اید. حالا مالنکو باید در حالی به قضاوت ال کلاسیکو خواهد پرداخت که مانند آن هندوانه نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. هر چند او سابقه قضاوت چندین باره ال کلایکو را دارد اما باز هم نمی تواند مطمئن باشد که در این بازی اشتباه نمی کند.

نیمی از انگلیس نیمی از اسپانیا
سبک قضاوت او ترکیبی از انگلیسی – اسپانیایی است. چرا که او سعی می کند با کنترل بازی اغلب با بازیکنان درگیر به صحبت بپردازد و آنان را آرام کند. کاری که بیشتر از داوران انگلیسی شاهد هستیم.هر چند او گاهی مجبور می شود به سبک داوران اسپانیایی از کارت زرد خود نیز استفاده کند. آمار 7 کارت زرد در هر بازی نشان می دهد که داور دست به جیبی است و ابایی ندارد کارت هایش را حراج کند.
مالانکو البته سابقه قضاوت کردن در لیگ های آسیایی را نیز دارد. او در چندین بازی حساس لیگ های عربستان و قطر به این کشورها آمد و سوت زد. او سابقه قضاوت داربی روسیه بین زسکا مسکو و اسپارتارک را نیز در کارنامه دارد آخرین باری که مالانکو ال کلاسیکو را سوت زده مربوط می شود به فینال کوپا دل ری در فصل 2010-11 که رئال موفق شد بارسلون را با یک گل شکست دهد.
مالنکو در ان بازی 8 بار از کارت زرد استفاده کرد و یک بار نیز از کارت قرمز. او در سال 2004 اولین قضاوتش را برای این دو تیم انجام داد. در بازی سوپر کلاسیکو که بارسا موفق شد با یک گل رئال را ببرد




موضوع مطلب : معرفی داور ال کلاسیکو. بهترین داور حال حاضر اسپانیا. بهترین داور
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:26 عصر ::  نویسنده :

هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال

اولین پیروزی شهرداری با سرمربی جدید

تیم فوتبال شهرداری تبریز در آغاز هفته سی‌ویکم لیگ برتر برابر نفت آبادان به برتری دست یافت.


  دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و نفت آبادان در هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد.

تیم نفت در دقیقه 28 توسط رضا خالقی‌فر به گل دست یافت. پس از 3 دقیقه از این گل والری آلکسانیان از نفت از زمین بازی اخراج شد تا این تیم از دقیقه 31 بازی را 10 نفره ادامه دهد.

بازیکنان شهرداری از یک بازیکن اضافه خود استفاده کردند و در دقیقه 32 توسط سعید دقیقی گل تساوی را به ثمر رساندند تا در پایان 45 دقیقه اول دو تیم به تساوی یک بر یک برسند.

در نیمه دوم در دقیقه 76 بازیکنان شهرداری تبریز صاحب ضربه پنالتی شدند که سعید دقیقی این ضربه را از دست داد و نتوانست به گل تبدیل کند. پس از اینکه حبیب دهقان، دروازه‌بان نفت این توپ را دفع کرد ووریا غفوری به داور مسابقه معترض شد که این اعتراض باعث شد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند و تیم شهرداری نیز 10 نفره شود.

در ادامه تیم شهرداری در دقیقه 90+2 توسط ضربه سر سعید دقیقی به گل برتری دست یافت تا اولین پیروزری خود را با سرمربی جدید یعنی بیژن عزیزی تجربه کند. این ششمین پیروزی شهرداری در طول این فصل از رقابت‌ها بود. این اولین بازی شهرداری پس از برکناری مدیرروستا از سمت سرمربیگری تبریزی‌ها بود.

قضاوت این دیدار برعهده سعید بخشی‌زاده بود. وی به محمد ایران‌پوریان و محمدرضا زینال‌خیری از شهرداری کارت زرد نشان داد و وریا غفوری را در دقیقه 76 از شهرداری و والری آلکسانیان در دقیقه 31 از نفت با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.




موضوع مطلب :
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:25 عصر ::  نویسنده :

گواردیولا:باید رئال مادرید را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت چاره‌ای ندارند جز اینکه در بازی مقابل رئال مادرید به برتری برسند.


 پپ گواردیولا بر این باور است که اگر بارسا سه امتیاز این دیدار را از آن خود نکند لالیگا قهرمان جدیدی خواهد داشت.
 
 سرمربی بارسلونا در این خصوص اظهار داشت: اولویت ما پیروزی در این دیدار است. ما بخت بسیار اندکی برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل داریم. باید سعی کنیم از این فرصت استفاده کنیم. اگر نتوانیم در این دیدار برنده شویم لیگ امسال قهرمانی جدید خواهد داشت. در این صورت خودمان را برای قهرمانی در رقابت‌های فصل آینده آماده می‌کنیم. از آن زمان که تیم ما با صدرنشین رقابت‌ها فاصله زیادی داشت مدت زمان زیادی نمی‌گذرد.
 
 گواردیولا در ادامه گفت: اکنون تیم ما در وضعیت فوق العاده‌ای است البته کمی دچار مشکل شده بودیم. اکنون این شانس را داریم که همچنان به حضور خود در رقابت‌ها تداوم بخشیم.
 
 بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه "نیوکمپ" میزبان رئال مادرید خواهد بود.




موضوع مطلب :
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:25 عصر ::  نویسنده :

اخبار کمیته انضباطی

کمیته انضباطی باشگاه استقلال و چند باشگاه‌ دیگر را به دلیل تخلفاتشان جریمه کرد.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی در خصوص تاخیر در ورود تیم های مس سرچشمه و استقلال مورخ 20/1/91 صادر شد. طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار فوق،هر یک از تیم های استقلال و مس سرچشمه به ترتیب چهار و دو دقیقه تاخیر داشته اند و بر همین اساس استقلال تهران به ازای هر دقیقه تاخیر، یک میلیون و دویست هزار تومان و مس سرچشمه به پرداخت مبلغ 600 هزار تومان محکوم شد.

* جریمه 5 میلیون تومانی شاهین

طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار تیم های شاهین بوشهر و نفت تهران در تاریخ 19 فروردین 91 از سری رقابت های هفته 29 لیگ برتر، تماشاگران منتسب به شاهین بوشهر تخلفاتی را انجام دادند. به همین دلیل باشگاه شاهین بوشهر مبلغ 50 میلیون ریال جریمه شد.

* استقلال طلب کوشکی را پرداخت می کند

بر اساس رای نهایی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به پرداخت مبلغ یکصد و سی و پنج میلیون و هشتصد و نوزده هزار تومان به بیژن کوشکی محکوم شده است و با توجه به پذیرش باشگاه و قطعیت رای، مبلغ اعلام شده از محل درآمدهای باشگاه در سازمان لیگ برتر کسر می شود و به بازیکن پرداخت خواهد شد.

* احضار علی افضل به کمیته انضباطی

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بر اساس شکایت مدیرعامل باشگاه فولادماهان اصفهان به کمیته انضباطی احضار شده است. علی افضل سرمربی تیم گیتی پسند باید روز 17 اردیبهشت در محل کمیته انضباطی حاضر شود. این شکایت به خاطر درج چندین مصاحبه افضل علیه باشگاه فولادماهان به کمیته انضباطی ارسال شده است.

* شکایت متوسل زاده از راه آهن

جلسه رسیدگی به طلب امین متوسل زاده که از باشگاه راه آهن شکایت کرده است دهم اردیبهشت برگزار در کمیته انضباطی خواهد شد. عدم حضور طرفین مانع رسیدگی نیست و خود متوسل زاده و یا مدیرعامل یا نماینده باشگاه راه آهن در جلسه می بایست حضور داشته باشند.

* شکایت سنجری از مس سرچشمه

احمد سنجری سرمربی فصل پیشین مس سرچشمه به خاطر اینکه هنوز پاداش صعود به لیگ برتر را از باشگاه مس سرچشمه نگرفته است از این باشگاه شکایت کرده است. به همین دلیل 12 اردیبهشت ماه وی به همراه مدارکش و مدیرعامل با نماینده باشگاه باید در جلسه رسیدگی حضور داشته باشند. عدم حضور طرفین مانع رسیدگی نیست.

* نیسانی 8 میلیون از شهرداری می گیرد

بر اساس شکایت محسن نیسانی، بازیکن سابق باشگاه شهرداری تبریز در فصل گذشته، ارائه مدارک و جلسات رسیدگی مبنی بر طلب این بازیکن از باشگاه، اظهارات مدیران و نمایندگان باشگاه و همچنین دیگر موارد لازم، باشگاه شهرداری تبریز به پرداخت مبلغ 8 میلیون تومان به محسن نیسانی محکوم می شود.

* جریمه دو بازیکن صنعت نفت آبادان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های صبای قم و صنعت نفت آبادان در تاریخ 19 فروردین 91، پس از پایان بازی و سوت داور، دو بازیکن این تیم به نام های مصطفی صبری نسبت به داور بازی مرتکب تخلفاتی شد. همچنین عباس مرداسی دیگر بازیکن این تیم هنگام ورود به رختکن با ضربه پا درب رختکن را شکست و به ورزشگاه یادگار امام قم خساراتی وارد کرد که بر همین اساس، صبری به دو جلسه محرومیت از همراهی صنعت نفت آبادان و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی و همچنین عباس مرداسی به توبیخ کتبی و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به خاطر تخلفات تماشاگران دو تیم در بازی، هر دو باشگاه به پرداخت جریمه 30 میلیون ریالی محکوم می شوند.

* جریمه مربی فولاد سپاهان اصفهان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های ملوان انزلی و سپاهان در تاریخ 19 فروردین در انزلی، تونچی مردو مربی سپاهان در دقیقه 84 به دلیل اعتراض به داور اخراج شد اما پس از اخراج هم تخلفاتی انجام داد که به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

 




موضوع مطلب : اخبار کمیته انضباطی. جریمه استقلال.کمیته انضباطی . استقلال
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:24 عصر ::  نویسنده :
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:22 عصر ::  نویسنده :

هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلستان

توقف خانگی آرسنال برابر چلسی

تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه خانگی خود برابر چلسی متوقف شد.


 هفته سی‌ و پنجم لیگ برتر انگلیس با بازی دو تیم آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات ادامه پیدا کرد که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 در این بازی پربرخورد داور به روسیسکی، پرسی و دیابی از آرسنال و مالودا، کاهیل، بوسینگوا و کول از چلسی کارت زرد نشان داد.

 با این تساوی آرسنال 65 امتیازی شد و  در رده سوم باقی ماند و چلسی 58 امتیازی ششم است. چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند.

 هم اکنون منچستریونایتد با 82 امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی 77 امتیازی در رده دوم قرار دارد.

 




موضوع مطلب : توقف خانگی آرسنال برابر چلسی.چلسی. خبر از چلسی .هفته سی وپنجم لی
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:21 عصر ::  نویسنده :

هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال

پیروزی بی‌ثمر مس‌سرچشمه و توقف صبا و ملوان

تیم سقوط‌ کننده مس‌سرچشمه در هفته سی‌ویکم لیگ برتر به پیروزی رسید اما تیم‌های صبا و ملوان در خانه مقابل حریفان خود متوقف شدند.


 در ادامه رقابت های لیگ برتر در هفته سی و یکم 3 بازی از ساعت 17 آغاز شد که نتایج زیر بدست آمد:

 مس سرچشمه یک -  فجر سپاسی صفر

 گل: مسلم فیروز آبادی(57)

 فجرسپاسی با این شکست 38 امتیازی باقی ماند و تیم مس سرچشمه 22 امتیازی شد اما این سه امتیاز تاثیری در وضعیت مس نداشت چرا که این تیم پیش از این سقوط کرده است.

 صبای قم صفر - نفت تهران صفر

 صبا این تساوی 47 امتیازی شد و در همان رده چهارم باقی ماند و تیم نفت تهران نیز 46 امتیازی شد تا رقابت این دو تیم برای آسیایی شدن ادامه پیدا کند.

 ملوان انزلی صفر - مس کرمان صفر

 اخراج: هادی عزیزی(28) ملوان

 ملوان با این تساوی 35 امتیازی و مس کرمان 36 امتیازی شدند. این دو تیم همچنان در منطقه خطر قرار دارند.

 از ساعت 19 هم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا می‌رود.

 




موضوع مطلب : پیروزی بی‌ثمر مس‌سرچشمه و توقف صبا و ملوان. سایپا.
شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:20 عصر ::  نویسنده :
  • تیم بانوان ایران با اردن،بحرین وکویت همگروه شد

  • پیروزی بی‌ثمر مس‌سرچشمه و توقف صبا و ملوان

  • حاشیه دیدار صبای قم و نفت تهران

  • حاشیه‌ بازی پرسپولیس و سایپا1

  • توقف خانگی آرسنال برابر چلسی

  • درخشان:شاهین،مس یا شهرداری سقوط می کنند

  • توقف صبای‌قم، ملوان و مس‌سرچشمه در نیمه اول

  • زندی:12امتیاز هم بگیریم بایدمنتظرسپاهان باشیم

  • نشست مدیران عامل لیگ برتری در اتحادیه

  • مدیر برنامه فونیکه‌سی از سلطانیان شکایت کرد

  • حریف ایران به مصاف صربستان و گرجستان می‌رود

  • گواردیولا:باید رئال مادرید را شکست دهیم

  • برلوسکونی ضرر میلان را جبران کرد

  • ونگر و تمدید قرارداد با فن پرسی

  • آخرین تیم لیگ برتر در لرستان مشخص می‌شود

  • قلعه نویی باز هم به نشست خبری نیامد

  • دایی: با زور میزبانی را از ما گرفتند

  • مظلومی: تصمیم کیروش نتیجه خوبی نداشت

  • مورینتس: ترس از بارسا، رئال را نابود می‌کند

  • اخبار کمیته انضباطی

  • وینگادا حاضر به مذاکره با پرسپولیس نیست

  • بازی‌ ته جدولی‌ها باید همزمان برگزار شود

  • دی متئو: برای قرارداد جدید صحبتی نکرده‌ام

  • دنیزلی با کریمی دیدار کرد

  • راه آهن - تراکتورسازی، از نگاه آمار

  • جام قهرمانی اروپا به لهستان انتقال یافت

  • مدیرروستا: اشتباه کردم به شهرداری رفتم

  • برخی اتفاقات تنها در فوتبال ما رخ می‌دهد

  • مرته‌ساکر: خروج رائول به بوندس‌لیگا ضربه می‌زند

  • کلوپ: اول باید قهرمان شد بعد جشن گرفت

  • روسل: مالکان متمول مسی را می‌فروختند

  • گزارش تمرین آبی‌پوشان

  • جز قهرمانی انتظار دیگری در المپیک نداریم

  • روبن کمبود انگیزه و اشتیاق برد دارد

  • کرانچار: سرنوشت قهرمانی دست ماست

  • قرارداد کاپیتان تیم وردربرمن تمدید شد

  • ونگر:سوم بشویم هم خوشحال خواهیم شد

  • پیزارو در پایان فصل به بایرن بازمی‌گردد

  • دل بوسکه: مدعی برد در ال کلاسیکو نداریم

  • کومن: شرایط بارسا بهتر است

  • مسئولان بخواهند، ذوب آهن آسیایی می‌شود

  • 6 نبرد کلیدی ال کلاسیکو

  • دقیقی: شرمنده هواداران نشدم

  • تیموریان: صعود می‌کنیم

  • جلالی: دیدار با سپاهان مثل یک فینال است

  • 400 میلیون بیننده برای ال کلاسیکو

  • صادقی: برای یک بازی آخرتم را نمی‌فروشم

  • در دقایقی از بازی با الجزیره مثل بارسلونا بودیم

  • تیموریان تنها غایب استقلال مقابل شاهین

  • فرگوسن: در استمرار گلزنی وین شک ندارم

  • 50 هزار یورو تاوان سیلی ریبری به روبن

  • مورینیو : رئال را قهرمان اسپانیا و اروپا می‌دانم

  • مارکیسیو:قهرمانی بهتر از شکست ناپذیری است

  • جنجال تازه مانچینی علیه شیاطین سرخ

  • تاکیناردی: یووه مانند بارسا و رئال خواهد شد

  • هنگ‌کنگی‌ها سهام منچستر را می‌خرند

  • مهاجم الغرافه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

  • خطیبی: موانع صعومان را به خدا واگذار می‌کنم

  • شاید نظر کی‌روش در مورد منصوریان تغییر کند

  • تماشای دیدار والنسیا و آتلتیکو رایگان است

  • ستارگان بارسا در تیم دیگری موفق نمی‌شدند

  • بخشی از مطالبات بازیکنان راه آهن پرداخت شد

  • شرفی: از حیثیت فوتبال کرمان دفاع می‌کنیم

  • حضور 780 خبرنگار در ال کلاسیکو

  • برنامه مربیان تیم ملی برای تماشای هفته31

  • ارتقا جایگاه داوران نیازمند رفع اختلافات است

  • پیغام مورینیو به شاگردانش در آستانه ال کلاسیکو

  • نیوکاسل با 11 مصدوم به مصاف استوک می‌رود

  • ترکی، قاضی دیدار استقلال و شاهین

  • کارانکا: از تاکتیک‌های منفی استفاده نمی‌کنیم




  • موضوع مطلب : تمام خبرهای ورزشی امروز.خبرهای ورزشی امروز2اردیبهشت.خبرهای ایران
    شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:14 عصر ::  نویسنده :
    خبر : 70901    زمان ارسال : شنبه 02/02/1391 18:51

    هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال

    پیروزی بی‌ثمر مس‌سرچشمه و توقف صبا و ملوان

    تیم سقوط‌ کننده مس‌سرچشمه در هفته سی‌ویکم لیگ برتر به پیروزی رسید اما تیم‌های صبا و ملوان در خانه مقابل حریفان خود متوقف شدند.

     در ادامه رقابت های لیگ برتر در هفته سی و یکم 3 بازی از ساعت 17 آغاز شد که نتایج زیر بدست آمد:

     مس سرچشمه یک -  فجر سپاسی صفر

     گل: مسلم فیروز آبادی(57)

     فجرسپاسی با این شکست 38 امتیازی باقی ماند و تیم مس سرچشمه 22 امتیازی شد اما این سه امتیاز تاثیری در وضعیت مس نداشت چرا که این تیم پیش از این سقوط کرده است.

     صبای قم صفر - نفت تهران صفر

     صبا این تساوی 47 امتیازی شد و در همان رده چهارم باقی ماند و تیم نفت تهران نیز 46 امتیازی شد تا رقابت این دو تیم برای آسیایی شدن ادامه پیدا کند.

     ملوان انزلی صفر - مس کرمان صفر

     اخراج: هادی عزیزی(28) ملوان

     ملوان با این تساوی 35 امتیازی و مس کرمان 36 امتیازی شدند. این دو تیم همچنان در منطقه خطر قرار دارند.

     از ساعت 19 هم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا می‌رود.

     




    موضوع مطلب :
    شنبه 91 اردیبهشت 2 :: 7:14 عصر ::  نویسنده :
    خبر : 70901    زمان ارسال : شنبه 02/02/1391 18:51

    هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال

    پیروزی بی‌ثمر مس‌سرچشمه و توقف صبا و ملوان

    تیم سقوط‌ کننده مس‌سرچشمه در هفته سی‌ویکم لیگ برتر به پیروزی رسید اما تیم‌های صبا و ملوان در خانه مقابل حریفان خود متوقف شدند.

     در ادامه رقابت های لیگ برتر در هفته سی و یکم 3 بازی از ساعت 17 آغاز شد که نتایج زیر بدست آمد:

     مس سرچشمه یک -  فجر سپاسی صفر

     گل: مسلم فیروز آبادی(57)

     فجرسپاسی با این شکست 38 امتیازی باقی ماند و تیم مس سرچشمه 22 امتیازی شد اما این سه امتیاز تاثیری در وضعیت مس نداشت چرا که این تیم پیش از این سقوط کرده است.

     صبای قم صفر - نفت تهران صفر

     صبا این تساوی 47 امتیازی شد و در همان رده چهارم باقی ماند و تیم نفت تهران نیز 46 امتیازی شد تا رقابت این دو تیم برای آسیایی شدن ادامه پیدا کند.

     ملوان انزلی صفر - مس کرمان صفر

     اخراج: هادی عزیزی(28) ملوان

     ملوان با این تساوی 35 امتیازی و مس کرمان 36 امتیازی شدند. این دو تیم همچنان در منطقه خطر قرار دارند.

     از ساعت 19 هم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا می‌رود.

     




    موضوع مطلب :
    <   1   2   3   4   5   >   
    پیوندها
    لوگو
    مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
    آمار وبلاگ
    • بازدید امروز: 37
    • بازدید دیروز: 54
    • کل بازدیدها: 534833

    :BlogScript/