سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
شنبه 91 آذر 4 :: 3:12 عصر ::  نویسنده :

برنامه هفته هشتم لیگ ستارگان قطر


یاران آندو تیموریان در هفته هشتم لیگ قطر پیکاری دشوار با تیم رده سومی لخوویا انجام می‌دهند.


فردا شب (شنبه) پیکارهای هفته هشتم مسابقات باشگاهی قهرمانی فوتبال قطر موسوم به لیگ ستارگان با 3 دیدار پیگیری می‌شود.

در اولین مصاف السیلیا در خانه از القطر که عقیلی را در خط دفاع در خدمت دارد، استقبال می‌کند.

السیلیا با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی لیگ این کشور حوزه خلیج فارس است. در حالی‌که القطر در پله هشتم با 8 امتیاز جای گرفته است.

در دیداری دیگر لخوویا در بازی خارج از خانه با الخریطیات روبه‌رو می‌شود. میزبان که آندو تیموریان را پیش از شروع مسابقات جذب کرد، اکنون تنها با 3 امتیاز قعرنشین است. در حالی‌که میهمان با 13 امتیاز صاحب پله سوم است.

در آخرین مصاف نیز ام‌‌‌صلال با العربی مصاف خواهد داد.

*برنامه مسابقات امشب (جمعه):

السد – الخور

الجیش – الوکرهالریان – الغرافه

هم اکنون السد 21 امتیازی و صدرنشین است. الریان و لخوویا با 13 امتیاز و با تفاضل گل 11+ و 7+ در رده دوم و سوم جدول حضور دارند.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:12 عصر ::  نویسنده :

 

همکاری پرسپولیس و آکادمی فوتبال برزیل


مدیر عامل و قائم مقام آکادمی فوتبال "ترافیک" برزیل پنجشنبه شب برای بازدید از امکانات باشگاه پرسپولیس و امضا تفاهم نامه وارد تهران شدند.


آکادمی فوتبال "ترافیک" برزیل در پنج رده سنی فعالیت می کند و چهار بازیکن از تیم های مختلف این آکادمی عضو تیم های ملی برزیل هستند. این آمادمی همچنین چهار سال است با باشگاه منچستریونایتد انگلیس در زمینه کشف استعدادها و تبادل بازیکن همکاری دارد.

رودولفو کاناواسی مدیر عامل و رافائل بوتلهو قائم مقام آکادمی ترافیک برزیل پنجشنبه شب و به منظور بازدید از امکانات باشگاه پرسپولیس و امضا تفاهم نامه در زمینه همکاری در تیم های پایه وارد تهران شدند و عصر جمعه به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه شهید درفشی فر حضور خواهند یافت.

این هیات دو نفره روز شنبه نیز از ورزشگاه امام رضا(ع) که محل تمرین تیم های پایه پرسپولیس است بازدید خواهند کرد و سپس راه های همکاری با باشگاه ایرانی را در نشستی با محمد رویانیان مدیرعامل و حمید استیلی رئیس شورای آکادمی پرسپولیس بررسی خواهند کرد.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:12 عصر ::  نویسنده :

عزیزالله محمدی خبر داد:

سهمیه 3+1 هنوز به تصویب نرسیده‌ است


رئیس اتحادیه باشگاه‌ها با وجود قطعی دانستن صعود کسب سهمیه 3+1 ایران گفت: سهمیه 3+1 هنوز به تصویب نرسیده ‌است.


عزیزالله محمدی در مورد کسب سهمیه 3+1 ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با تلاش سازمان لیگ، فدراسیون، اتحادیه باشگاه ها و خود باشگاه های فوتبال ایران، پیشرفت خوبی امسال داشتیم. سازمان لیگ مدارک را به آسیا فرستاد. خدا را شکر از نظر مدارک ارسالی هیچ مشکلی نداشتیم و همه چیز کامل بود.

وی افزود: استاندارد فنی، رنکینگ تیم ملی و باشگاه ها در جهان، تعداد تماشاگران، بازار یابی و ... مسائلی بود که در امتیازها محاسبه می شد. ما در بسیاری از این موارد امتیاز کامل را آوردیم. به طور مثال در بخش استاندارد فنی و تماشاگران در غرب آسیا از تمام تیم ها بالا تر هستیم اما در بخش استادیوم ها از خیلی کشورها عقبیم.

محمدی تأکید کرد: در کل امسال نسبت به سال قبل امتیازات بیشتری گرفتیم. سال قبل ما در کل آسیا هشتم و در غرب آسیا پنجم بودیم اما امسال در آسیا پنجم و در غرب‌‌ آسیا سوم شدیم. در کل آسیا تیم های کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان و قطر بالاتر از ما قرار گرفتند که تیم های قطر و عربستان از غرب آسیا هستند. سال قبل تیم های ازبکستان امارات و چین از ما بالاتر بودند که امسال توانسیم با رشدی که داشتیم جای آن ها را بگیریم.

رئیس اتحادیه باشگاه ها خاطرنشان کرد: اگر در بخش استادیوم ها می توانستیم اسکوربرد ورزشگاه های تختی تهران و غدیر اهواز و در بخش نور ورزشگاه دستگردی را درست کنیم این موضوع باعث می شد 3 ورزشگاه دیگر ما نیز رتبه A آسیا را کسب کنند. به این ترتیب می توانستیم استادیوم تختی را برای تیم های پیکان و راه آهن، ورزشگاه غدیر را برای فولاد و صنعت نفت و استادیوم دستگردی را برای تیم نفت تهران معرفی کنیم که این باعث می شد 30 امتیاز بیشتر کسب کنیم که در آن صورت قطر را می گرفتیم و دارای 4 سهمیه مستقیم می شدیم.

محمدی در مورد اینکه آیا برای رفع مشکل این ورزشگاه‌ها تلاشی صورت می گیرد یا می خواهیم کار را برای دقیقه 90 بگذاریم تصریح کرد: هرسال پروانه حرفه ای باشگاه ها مورد بررسی واقع می شود و باشگاه ها باید شرایط را دارا باشند. به همین خاطر برای اینکه باشگاه های ما سال آینده مورد تأئید قرار بگیرند این موضوع را پیگیری می کنیم. همین الان در حال پیگیری هستیم تا اسکوربرد ورزشگاه غدیر اهواز هر چه زودتر درست شود. خود باشگاه ها هم در این راستا تلاش خوبی می کنند. تیم راه آهن پیگیر وضعیت استادیوم اکباتان است تا بتواند شرایط استاندارد را کسب کند.

وی در مورد این که این سهمیه تا چه زمانی اعتبار دارد گفت: این سهمیه برای 3 سال است و پس از آن سال 2015 بار دیگر امتیاز دهی می شود. البته اکنون تنها ایمیل امتیاز ما آمده و هنوز به صورت قطعی به تصویب نرسیده است. امتیازی که ما کسب کردیم روز دوشنبه در جلسه لیگ قهرمانان مطرح، سپس در کمیته مسابقات بررسی و بعد از آن به تأئید کمیته اجرایی می رسد. البته به دلیل اینکه به باشگاه های ما برای حضور در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا نامه زده اند موضوع تقریبا تمام شده است.




موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:12 عصر ::  نویسنده :

 

درخواست پرسپولیس برای تعویق بازی با ملوان


سرپرست پرسپولیس گفت: ما بازیکنان ملی‌پوش خود را برای دیدار با ملوان در جام حذفی نیاز داریم.


سعید شیرینی با اشاره به اینکه پرسپولیس خواهان به تعویق افتادن دیدار خود برابر ملوان در جام حذفی است، اظهار کرد: سازمان لیگ برای تاریخ برگزاری بازی‌های جام حذفی از همه باشگاه‌ها نظرخواهی کرد و برای ما هم نامه‌ای ارسال کرده بودند. ما هم در پاسخ به این نامه‌ درخواست کردیم بازی ما با ملوان چند روزی به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: با توجه به دعوت 4 بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی برای بازی‌های غرب آسیا ما از سازمان لیگ خواستیم که بازی با ملوان را چند روز عقب بیندازد. چرا که ما به ملی‌پوشان خود در جام حذفی نیاز داریم و دوست داریم چه در بازی‌های لیگ و چه در بازی‌های جام حذفی با تمام قوا به مصاف حریفان خود برویم.

طبق اعلام سازمان لیگ پرسپولیس 26 آذر باید در نخستین مرحله جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان برود. همچنین رقابت های غرب آسیا از 18 تا 30 آذر برگزار می‌شود.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:11 عصر ::  نویسنده :

 

تمایل پیمنتا برای بازگشت به تراکتورسازی


لئوناردو پمنتا بازیکن برزیلی اسبق تراکتورسازی که سال گذشته از این تیم جدا شده و به برزیل رفته است، در صفحه اجتماعی خود از بازگشت به تراکتور خبر داد!


پیمنتا که در زمان مربیگری کمالوند در تراکتور حضور داشت روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کرده بود. در ابتدای فصل نیز صحبت‌های از بازگشت وی به تراکتور به میان آمد و مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز از مذاکرات اولیه با باشگاه تراکتورسازی خبر داد ولی با گذشت زمان و با آمدن آنسلمو و ژائو ویلا این موضوع به خودی خود منتفی شد و البته این پیام پیمنتا که در ادامه خواهید دید بیشتر از تمایل شخصی وی به بازگشت خبر می‌دهد تا مذاکرات بین باشگاه!

«من واقعا تمام مردم تبریز را دوست دارم آنها بهترین هستند. تراکتور درجه یک در جهان است، شگفت‌انگیز. تشکر میکنم از تمامی هواداران تراکتور و آنها را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. آنها بهترین هستند و تشکر می‌کنم. تراکتور حرکت کن و قهرمان شو ، به زودی برمی‌گردم.»

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:10 عصر ::  نویسنده :

رضا رجبی: ساختار فوتبال باید درست شود


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر 4 سهمیه را هم به دست بیاوریم چیزی پیشرفت نمی کند باید ساختار فوتبالمان درست شود.


 رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر 3 یا 4 سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم تا زمانی که ساختار فوتبال ایران درست نشود پیشرفت در کار نخواهد بود چیزی که مهمتر از گرفتن سهمیه لیگ قهرمانمان آسیا است درست کردن زیرساخت ها فوتبالمان است.

وی ادامه داد: زیرساختارها داشتن ورزشگاهها مجهز و ایده آل برای 18 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است وقتی لیگ پویا و منظم دنبال شود سهمیه دیگر خودمان بالاتر از سایر کشورهای آسیایی است چون استعداد و پتانسیل در فوتبالمان زیاد داریم.

رجبی خاطرنشان کرد: وقتی تیمی از ایران به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می روند 3 یا 4 تیم ولی می خواهند اوت شوند چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

رجبی در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برد استقلال مقابل پیکان تهران از لحاظ بسیار ایده آل و تأثیرگذار بود این 3 امتیاز به تیم کمک کرد تا خود را برای دیدارهای آینده آماده کند باید از این پس هم استقلال برای ادامه و کوران مسابقات لیگ برتر و قهرمانی برنامه داشته باشد و برای هر بازی در نیم فصل با قدرت پیش رفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد برگزاری دیدار خداحافظی برای فرهاد مجیدی افزود: برگزاری خداحافظی برای فرهاد مجیدی به سیاست های باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران باز می گردد.

رجبی ادامه داد: هر موردی که به صلاح استقلال باشد در تیم عملی شود و این موارد به باشگاه بستگی دارد که برای بازیکنان محبوب و خوب خود بازی خداحافظی برگزار کند.

وی در پایان گفت: فرهاد مجیدی بازیکن محبوبی برای تیم فوتبال استقلال تهران است که تمایل داشته از فوتبال خداحافظی کند و باشگاه برای او بازی خداحافظی گذاشته است.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:10 عصر ::  نویسنده :

مسی: هدف ما قهرمانی در چمپیونزلیگ است


لیونل مسی، ستاره بارسا، تاکید کرد که تیمش به سختی به دنبال قهرمانی دوباره در چمپیونزلیگ در رقابت های این فصل است.


مسی پیش از این در سال های 2006، 2009 و 2011 با بارسا قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد اما فصل گذشته با شکست مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی، نتوانستند از قهرمانی شان در این رقابت ها دفاع کنند.

بارسا این هفته با پیروزی 3-0 مقابل اسپارتاک مسکو توانست صعودش به مرحله بعد رقابت های این فصل چمپیونزلیگ را قطعی کند و مسی تایید کرد که قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف اصلی آنها در این فصل محسوب می شود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در چمپیونزلیگ بزرگترین چالش برای ماست زیرا قهرمانی در آن نعنای مهمی برای ما دارد.

قهرمانی در این رقابت ها، از هر جام دیگری دشوارتر است. بهترین تیم ها در این رقابت ها حضور دارند و باید بهترین بازی ها را به نمایش بگذارید. ما به سختی تلاش می کنیم تا در این رقابت ها قهرمان شویم. "

مسی و داوید ویا در دو دیدار این فصل بارسا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند اما ستاره آرژانتینی تمایل چندانی برای صحبت در مورد این موضوع ندارد.

" چیزی برای گفتن ندارم. قرار نیست من چیزی را برای کسی توضیح بدهم. مردم می توانند هر طور که می خواهند فکر کنند."

مسی در رقابت های این فصل از آمادگی فوق العاده ای برخوردار بوده و در 19 دیدار رسمی برای بارسا، 24 بار گلزنی کرده است.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:9 عصر ::  نویسنده :

برکناری هیوز از سرمربیگری کوئینز


مارک هیوز، سرمربی کوئینز پارک رنجرز لحظاتی پیش از سمتش برکنار شد.


با توجه به قرار گرفتن تیم کوئینز پارک رنجرز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و در فاصله 24 ساعت تا بازی این تیم برابر منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند مارک هیوز ولزی را از سمت خود برکنار کنند. از هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام به عنوان جانشین مارک هیوز در کوئینز پارک رنجرز یاد می‌شود.

ردنپ اخیرا مذاکراتی را برای قبول هدایت تیم ملی اوکراین انجام داده است.

این دومین سرمربی اخراجی لیگ برتر در عرض 48 ساعت است. روز چهارشنبه نیز روبرتو دی‌متئو، سرمربی ایتالیایی چلسی به دلیل نتایج ضعیف از کارش برکنار شد.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:8 عصر ::  نویسنده :

گزارش سایتAFCدرباره محمد کشاورز


بنا به نوشته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا محمد کشاورز قابلیت کسب عنوان بهترین بازیکن فوتسال قاره را برای دومین سال پیاپی دارد.


سایت کنفدراسیون آسیا در گزارشی که امروز منتشر کرد، به این نکته که محمد کشاورز، ستاره فوتسال ایران در سال 2011 مرد سال آسیا شد و اکنون شانس انتخاب مجدد را دارد، پرداخته است.

این منبع رسانه‌ای افزود ستاره تیم گیتی پسند از شانس خوبی برای این منظور برخوردار است و حتی به همین دلیل عنوان گزارش خود را چنین انتخاب کرده است: آیا کشاورز می‌تواند صاحب دومین عنوان مرد سال شود؟

این سایت در ادامه عنوان کرد؛ کشاورز سال گذشته که به چنین افتخاری رسید، عضو تیم شهید منصوری بود. اکنون نیز برای گزینش مجدد باید با رافائل هنمی از ژاپن و سوپاوات تئون‌کلانگ از تایلند رقابت‌ کند.

هنمی بازیکن شماره 4 تیم باشگاهی «ناگویا اوشین» ژاپن است. دیگر رقیب وی نیز عضو تیم جی.اچ بانک تایلند است که از سال 2008 برای تیم فوتسال کشورش بازی می کند و در مسابقات اخیر 7 گل نیز زده است.

انتخابات بهترین های آسیا در تاریخ 29 نوامبر (پنج‌شنبه 9 آذر سال 91) در کوالالامپور برگزار خواهد شد.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:8 عصر ::  نویسنده :

اعلام برنامه تمرینی استقلال


برنامه تمرینی استقلال برای روزهای آتی اعلام شد.


به نقل از سایت باشگاه استقلال، آبی پوشان عصر امروز (جمعه) در کمپ زنده یاد ناصر حجازی نخستین تمرین خود پس از پیروزی مقابل پیکان را برگزار خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، استقلال صبح روز شنبه و از ساعت 10 صبح هم در همین محل تمرین می کند و روز یکشنبه مصادف با عاشورای حسینی، تمرین آبی پوشان تعطیل خواهد بود.

استقلال از روز دوشنبه تمرین خود را برای بازی مقابل فولادخوزستان از سرخواهد گرفت. استقلال ساعت 17:30روز چهارشنبه از هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولادخوزستان خواهد رفت.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 77
  • کل بازدیدها: 534644

:BlogScript/