سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
شنبه 91 آذر 4 :: 3:7 عصر ::  نویسنده :

استفاده از شنود در سیستم داوری انگلیس


مایک رالی، رییس کمیته‌ داوران لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: برای پیش نیامدن مشکلاتی نظیر آنچه برای مارک کلاتنبرگ رخ داد، این کمیته‌ قصد دارد از سیستم‌ جدیدی برای ضبط مکالمات داوران در حین بازی استفاده کند.


پنجشنبه پس از کش و قوس‌های فراوان اتحادیه فوتبال انگلیس کلاتنبرگ را از توهین نژادپرستانه به یان اوبی میکل، هافبک رنگین پوست چلسی تبرئه کرد. این در حالی است که هفته‌ قبل نیز پلیس انگلیس با دخالت در پرونده‌ توهین نژادپرستانه این داور علیه اوبی میکل دخالت کرد و گفت: به دلیل نبود شواهد کافی این داور تبرئه است.

اتحادیه فوتبال انگلیس دیروز با انتقاد از مسئولان باشگاه چلسی گفت: باشگاه چلسی نباید این مساله را تا زمان مشخص شدن کامل آن رسانه ای می‌کرد.

اتحادیه انگلیس همچنین اعلام کرد: با توجه به ارائه نشدن مدارک کافی از سوی باشگاه چلسی کلانتبرگ تبرئه می‌شود و این داور می‌تواند به زودی به میادین بازگردد و هیچ گونه تنبیه انضباطی برای او در نظر گرفته نخواهد شد.

مارک رالی همچنین اعلام کرد: کمیته‌ داوران انگلیس قصد دارد به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی از سیستم‌ «شنود» برای داوران استفاده کند تا تمامی مکالمات داوران در حین بازی را ضبط کند.

مارک کلانتبرگ در بازی چلسی مقابل منچستر یونایتد پس از اخراج اوبی میکل با او به جر و بحث پرداخت و مسئولان چلسی پس از بازی گفتند که داور مسابقه به اوبی میکل از کلمه «میمون» استفاده کرده است.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:7 عصر ::  نویسنده :

فرزند اسطوره فوتبال فرانسه جا در پای پدر می‌گذارد

درخشش پسر زیدان در دربی مادریدی‌ها


پسر اسطوره فوتبال پیشین فرانسه در لیگ جوانان اسپانیا با به ثمر رساندن گلی زیبا درخشید.


«انزو»، پسر زین‌الدین زیدان در دربی منجر به پیروزی 5 بر 2 مقابل اتلتیکومادرید با شوتی سهمگین از فاصله 30 متری دروازه حریف را فرو ریخت. این بازیکن که به تازگی قدم در 17 سالگی گذاشت، به پدرش که مدیر ورزشی رئال است و تماشاگر این دیدار بود، قدرت و قابلیت تکنیکی بالای خود را نشان داد.

در پی به ثمر رسیدن این گل برخی از رسانه‌های اسپانیا و فرانسه از توانایی این بازیکن کم سن و سال تعریف کرده و احتمال دادند به تدریج پیشرفت کرده تا جایی که جا در پای پدرش گذارد.

انزو سال گذشته در یکی از جلسات تمرینی کهکشانی‌ها حضور یافت و در کنار بزرگانی همچون کریستیانو رونالدو پرتغالی، کاکا برزیلی و مسعود اوزیل آلمانی تمرین کرد.

زیدان صاحب 4 پسر است که 3 نفر آنها عضو تیم‌های رده سنی پایه مادریدی‌ها هستند.

 




موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:7 عصر ::  نویسنده :

 

مسی:رقابت من و رونالدو را رسانه‌ها ساخته‌اند


مهاجم آرژانتینی بارسلونا رقابت با کریستیانو رونالدو را ساخته ذهن خبرنگاران و رسانه‌ها عنوان کرد.


لیونل مسی مهاجم بارسلونا در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا موفق شد هشتادمین گل خود را در طول یک فصل به ثمر برساند و در آستانه رسیدن به رکورد گردمولر قرارداد.

قرارداد ستاره ریزنقش و گلزن کاتالان‌ها در سال 2016 به پایان می‌رسد و این بازیکن 25 ساله عجله‌ای برای تمدید قرارداد با بارسلونا ندارد.

لیونل مسی در این‌باره به مارکا اظهار داشت: هیچ نگرانی برای تمدید قراداد با بارسلونا ندارم و این موضوع را بارها اعلام کرده‌ام. وی افزود: اهداف بزرگ و بلندمدتی را در باشگاه دارم و می‌خواهم بازهم موفقیت‌هایی را که بدست آورده‌ام دوباره تکرار می‌کنم.

مسی برای چهارمین توپ طلای پیاپی خود در رقابت با ستارگان دیگر است و دوست دارد تمرین کند، بازی کند و به پیروزی برسد.

مهاجم بارسلونا که خود یکی از نامزدهای دریافت توپ طلا است، عنوان کرد: از دوران کودکی به دنبال موفقیت بوده‌ام، اما خیلی خوشحال می‌شوم این‌بار یکی از هم تیمی‌هایم برنده توپ طلا شود. بدون هم تیمی‌هایم این موفقیت‌ها را نمی‌توانستم به دست بیاورم.

از مسی درباره رقابت با رونالدو سوال کردند و او گفت: من با رونالدو رقابت نمی‌کنم و این بحث‌ها بیشتر از سوی رسانه‌ها مطرح می‌شود. تلاش می‌کنم با بارسا و آرژانتین بهترین عملکرد را داشته باشم. رقابت با رونالدو چیزی است که رسانه‌ها ساخته‌اند. هم من و هم رونالدو با هم هیچ رقابتی نداریم.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:6 عصر ::  نویسنده :

فتح‌الله‌زاده خبر داد

استقلال - هانوفر؛ بازی خداحافظی فرهاد مجیدی


مدیر عامل باشگاه استقلال خبر از بازی خداحافظی فرهاد مجیدی در دیدار دوستانه تیمش مقابل هانوفر آلمان خبر داد.


بحث بازگشت فرهاد مجیدی و حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان چندی است که مطرح شده اما مدیر عامل استقلال از برگزاری دیدار دوستانه برای خداحافظی این بازیکن خبر داد.

علی فتح‌الله زاده مدیر عامل استقلال در خصوص این اتفاق اظهار داشت: فرهاد مجیدی در کلاس های مربیگری حضور دارد و در صورتی که برنامه های او با بازی‌های استقلال تداخل پیدا نکند این بازیکن در سه چهار بازی آخر فصل استقلال را همراهی خواهد کرد.با او در این باره صحبت کردم و همه هماهنگی ها را انجام داده ام.

وی افزود: در این باره با امیر قلعه‌نویی هم صحبت کردم و موافقت او را هم گرفته ام اما در صورتی که مجیدی نتواند در بازی های آخر استقلال را همراهی کند بازی خداحافظی این بازیکن بین استقلال و هانوفر آلمان برگزار خواهد شد.

مدیر عامل استقلال اعلام زمان دقیق این بازی را به آینده موکول کرد.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:6 عصر ::  نویسنده :

انتقاد مدیرعامل پرسپولیس از هدایتی


مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد حسین هدایتی گفت: لازم نیست آقایان دلشان برای ما بسوزد.


 پس از پایان بازی دوستانه پرسپولیس مقابل شهرداری باغستان که با برتری 5 بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید، محمد رویانیان در مورد اینکه او به علی کریمی به خاطر کاندید شدن برای انتخاب بهترین بازیکن آسیا قرار است هدیه بدهد، گفت: ما خودمان جایزه می‌دهیم و لازم نیست کسی جایزه بدهد. یکسری می‌خواهند خودشان را به پرسپولیس بچسبانند اما آقایان! به شما هیچ ربطی ندارد که می‌خواهید جایزه بدهید.

وی افزود: از این موضوع خیلی ناراحت شدم. حرف بی‌حساب و کتابی بوده به همین خاطر به علی کریمی هم تذکر دادم و او گفته جایزه را نگیرد. این حرکات برای ما قابل قبول نیست.

رویانیان که تاکید کرد: دوست ندارم بیش از این در مورد این مسئله صحبت کنم. ما خودمان بهتر می‌دانیم چه باید بکنیم و لازم نیست آقایان دلشان برای ما بسوزد.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:6 عصر ::  نویسنده :

درخواست50میلیون پوندی بیل برای رفتن به مادرید


گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام موافقت ضمنی خود را برای رفتن به رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستان سال آینده اعلام کرد.


این ستاره ولزی اعلام کرد، از این که مورد توجه ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید قرار گرفته است، ‌ابراز خشنودی کرد و گفت: رفتن به رئال مادرید آرزوی هر بازیکنی است.

این ستاره ولزی تاتنهام برای رفتن به مادرید درخواست 50 میلیون پوند از سران ماردید کرده است. اگر فلورنتینو پرس، رییس باشگاه مادرید بتواند این مقدار پول را تا تابستان فراهم کند، این بازیکن هافبک کناری تاتنهام در تابستان لندن را ترک خواهد کرد.

مورینیو چندی پیش اعلام کرد، این بازیکن ولزی در اولویت انتقال به رئال مادرید در تابستان است.

همچنین بارسلونا نیز همزمان با رئال مادرید رقابت سختی برای آوردن بیل به نوکمپ دارد.

اخیرا لوکا مودریچ، ستاره کروات تاتنهام با قرارداد 33 میلیون پوندی به رئال مادرید پیوست.

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:6 عصر ::  نویسنده :

 

ستایش دل بوسکه از سیستم جوانان رئال مادرید


بیسنته دل بوسکه، مربی اسپانیا از سیستم جوانان رئال مادرید دفاع کرده و گفته تمام باشگاه های اسپانیا در موفقیت های اخیر لاروخا سهیم هستند.


برخی از رسانه ها رئال مادرید را زیر سوال برده اند که پول های بسیاری صرف خرید بازیکن می کند به جای آن که استعدادهای جوان را کشف کند.

اما دل بوسکه که در سه دوره مختلف مربی رئال شد می گوید: «به نظرم مادرید در آکادمی جوانانش بسیار عالی کار کرده. منظور من گذشته نیست. تمام باشگاه های اسپانیایی در این بخش عالی هستند و روشن ترین مدرک این است که اسپانیا قهرمان دنیاست و بازیکنان ما از آکادمی های جوانان آمده اند، نه از باشگاه های خارجی.»

از ترکیب اصلی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در دیدار چهارشنبه شب تنها دو نفر از سیستم جوانان باشگاه آمده بودند: ایکر کاسیاس و آلوارو آربلوا.

 




موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:5 عصر ::  نویسنده :

چلسی با سرمربی جدید به مصاف سیتی می‌رود


تیم فوتبال چلسی درجریان هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های انگلیس با هدایت ?رافائل بنتیس? سرمربی جدید خود به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.


این دیدار حساس فردا (یکشنبه) به میزبانی چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال چلسی که هفته گذشته و پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا با تغییرات گسترده ای در کادر مربیگری خود مواجه شد برای بازگشت به روزهای خوب نیاز مبرمی به پیروزی مقابل منچسترسیتی دارد.

از سوی دیگر شاگردان روبرتو مانچینی در تیم منچسترسیتی نیز پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، تمامی امید خود را با موفقیت در لیگ برتر معطوف کرده اند. منچستر سیتی هم اکنون با 28 امتیاز در صدرجدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد اما لغزش برابر چلسی می تواند این تیم را از صدرجدول به پایین بکشد.



برنامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس:

شنبه چهارم آذرماه: (امروز)

سوانسی – لیورپول/ ساعت 16:15

اورتون – نوریچ/ ساعت 18:30

منچستریونایتد - کوئینز پارک/ ساعت 18:30

ساوتهمپتون – نیوکاسل/ ساعت 18:30

استوک سیتی – فولهام/ ساعت 18:30

ویگان – ردینگ/ ساعت 18:30

استون ویلا – آرسنال/ ساعت 21

یکشنبه پنجم آذرماه:

ساندرلند - وست برومویچ/ ساعت 17

چلسی – منچسترسیتی/ 19:30

تاتنهام – وستهام/ ساعت 19:30

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:4 عصر ::  نویسنده :

نتایج کامل روز پنجم از لیگ اروپا

شکست سنگین اینتر ، آتش بازی اشتوتگارت


روز پنجم از یورولیگ اروپا دیشب در سراسر اروپا دنبال شد ، شکست سنگین اینتر مقابل روبین‌کازان، آتش بازی اشتوتگارت برابر استیوا براتیسلاوا ، تساوی لاتزیو و تاتنهام و توقف لیورپول از نتایج جالب بازی‌های دیشب بود.


در یکی از بازیهای حساس دیشب روبین کازان میزبان اینتر بود که با درخشش روندون (2 گل) با نتیجه 3 بر صفر اینتر را در هم کوبید کارادنیز (2)، روندون (86 و 90) زننده گلهای روبین کازان بودند . البته پیش از بازی صعود روبین کازان و اینتر قطعی بود .

اشتوتگارت با درخشش شینجی اوکازاکی 5 بر 1 استیوا براتیسلاوا را گلباران کرد .

نتایج روز پنجم لیگ اروپا 5شنبه 2 آذر 91

گروه A

آنژى 2 اودینزه 0

لیورپول 2 یانگ بویز 2

گروه B

آکادمیکا 1 پلژن 1

اتلتیکومادرید 1 هاپوئل تل آویو 0

گروهC

مونشن گلادباخ 2 لیماسول 0

المپیک مارسى 0 فنرباغچه 1

گروهD

بروژ 1 بوردو 2

نیوکاسل 1 مارتیمیو 1

گروهE

مولده 1 کپنهاگن 2

استوابخارست 1 اشتوتگارت 5

گروه F

سولنا 1 ناپولى 2

آیندهوون 1 دنیپرو 2

گروهG

باسل 3 اسپورتینگ لیسبون 0

ویدئوتون 0 خنک 1

گروهH

رابین کازان 3 اینتر 0

نفتچى 1 پارتیزان بلگراد 1

گروهI

اسپارتاپراگ لیون

هاپوئل اشمونا بیلبائو

گروهJ

لاتزیو 0 تاتنهام 0

پاناتینایکو 1 ماریبور 0

گروهK

روزنبرگ 3 راپیدوین 1

متالیست 2 لورکوزن 0

گروهL

هلسینبورگ 1 لوانته 3

هانوفر 0 توئنته الخده 0

 








موضوع مطلب :
شنبه 91 آذر 4 :: 3:4 عصر ::  نویسنده :

AFC فقط به نتایج تیم ملی نگاه نمی‌کند؛

بهروان: در واقع 4 سهمیه آسیایی گرفتیم


رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای امتیاز دهی به فدراسیون‌ها فقط به نتایج تیم ملی نگاه نمی‌کند.


  غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد افزایش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به 3+1 اظهار داشت: ایران در غرب آسیا 831 امتیاز گرفت و بعد از عربستان و قطر در رده سوم ایستاد. امارات چهارم شد و ازبکستان پنجم. ما در کل آسیا در دو منطقه شرق و غرب آسیا پنجم شدیم.

وی افزود: این  نتیجه خوب حاصل زحمات 9 ماهه مجموعه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته صدور مجوز و اتحادیه‌ باشگاه‌ها و از همه مهم‌تر خود باشگاه‌هاست. وزارت ورزش و جوانان هم به ما کمک کرد و مجموعه همه تلاش‌ها باعث شد که ایران تعداد سهمیه‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا افزایش پیدا کند و امتیاز خوبی بگیریم. در واقع ما 4 سهمیه در آسیا داریم که سه تیم مستقیم به آسیا می‌روند و یک تیم در پلی‌آف این مسابقات شرکت می‌کند.

وی در مورد اینکه چه تیم‌های از ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، گفت: استقلال، سپاهان و تراکتورسازی به طور مستقیم در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و صبا نیز در پلی‌آف مسابقات شرکت می‌کند.

بهروان در مورد اینکه فدراسیون فوتبال ایران چگونه با وجود شکست‌های تیم ملی و انتقادهایی که از این فدارسیون در داخل می‌شود در شش بخش نامزد بهترین‌های فوتبال آسیاست گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط به برد و باخت تیم‌ ملی نگاه نمی‌کنند آنها بحث توسعه فوتبال پایه، ارتقای استانداردسازی و ساختارسازی باشگاه‌ها، صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاهها، افزایش سطح فنی لیگ را مدنظر قرار می‌دهند البته در انتخاب‌های AFC نتایج تیم ملی و رده‌بندی این تیم در فیفا نیز تأثیرگذار است. اکنون فدراسیون فوتبال با تلاش‌هایی که در همه بخش‌ها انجام داده در کنار سه فدراسیون دیگر در آسیا نامزد انتخاب بهترین فدراسیون است.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند فدراسیون فوتبال با لابی‌ توانسته در چند بخش در AFC نامزد بهترین‌ها شود، گفت: برخی دوست دارند همه مسایل را تیره و تار ببینند، مگر می‌شود با لابی چنین کاری کرد بهتر است آنهایی که چنین حرف‌هایی می‌زنند شأن کشورمان و AFC را پایین نیاورند کشورهایی دیگر هستند که لابی‌شان بسیار قوی‌تر از ایران است و در فیفا و AFC دارای کرسی‌های قدرتمندی هستند اما فدراسیون ایران به خاطر تلاش‌های که همه در رده‌ها داشت به این عنوان دست پیدا کند.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 77
  • کل بازدیدها: 534625

:BlogScript/