سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:34 صبح ::  نویسنده :


نبی:فاصله فدراسیون و رسانه‌ها کمتر شود


دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست آموزشی مدیریت و اصول باشگاه‌داری گفت: باید فاصله بین فدراسیون، اهالی ورزش و رسانه‌ها کمتر شود تا همگی به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی در حاشیه این نشست گفت: بحث فوتبال به قدری وسیع است که فدراسیون بخشی از آن را در اختیار دارد. بخش‌های دیگری در این خانواده بزرگ وجود دارند که برای موفقیت و روند روبه رشد این رشته تاثیرگذارند.

وی ادامه داد: من معتقدم که خروجی فوتبال توسط شما خبرنگاران مشخص می‌شود . ساختار ورزش فوتبال در مستطیل سبز خلاصه نمی‌شود. زمانی که فیفا و ای اف سی بخشی را به عنوان مدیا (Media) تعریف می‌کنند نشانگر آن است که رسانه چه جایگاه ویژه‌ای در سراسر دنیا دارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: ما با برگزاری دوره‌های آموزشی قصد داریم تا جایگاه فوتبال ایران را گسترش دهیم تا استانداردها و فعالیت‌هایمان را توسعه دهیم. خانواده بزرگ فوتبال شامل: فدراسیون، رسانه‌ها، باشگاه‌ها، تماشاگران، اهالی فوتبال و... هستند که وابسته به وضعیت اقتصادی کشور و شاخص‌هایی از این قبیل است و توسعه، رشد و بلوغ در این رشته یا سایر رشته‌های ورزشی تابعی از این متغیرات بوده و خواهد بود و انکارناپذیر است.

نبی در همین رابطه افزود: معتقدم که رسانه‌ها در داخل فوتبال وجود دارند و اگر موفقیتی هست از طریق اصحاب رسانه جلوه داده می‌شود. اگر فوتبال موفق باشد همه ما در این موفقیت سهیم هستیم و اگر موفق نباشد همه ما در این روند سهیم هستیم.

وی ضمن تاکید بر اتحاد هر چه بیشتر بین رسانه‌ها و ورزش فوتبال گفت: ما باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم تا بتوانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم. باید فاصله بین فدراسیون، اهالی ورزش و رسانه‌ها کمتر شود تا همگی به وظایف خود به خوبی عمل کنیم و در نهایت بتوانیم به عنوان عضوی امانتدار و تاثیرگذار در روند موفقیت فوتبال کشور حاکم به عمل باشیم.

محمدنبی در پایان در خصوص سایت فدراسیون فوتبال گفت: ایجاد سایت فدراسیون فوتبال یکی از کارهای خوبی بود که مدت‌ها جای خالی آن احساس می‌شد. در این سایت بانک اطلاعاتی خوبی وجود دارد که می‌توان با استفاده از این اطلاعات، بسیاری از نیازهای فوتبالی را رفع کرد. این سایت، سایت خوبی است و معتقد هستم که باید از لحاظ کیفی و کمی پربارتر شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:34 صبح ::  نویسنده :

تقوی: تغییر زمین مسابقه بی‌عدالتی است


سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد تغییر زمین مسابقه از ورزشگاه تختی به پیکان‌شهر، نوعی بی‌عدالتی است.


مجتبی تقوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل پیکان گفت: به تیم والیبال‌مان که تیمی جوان است به دلیل کسب نتایج خیره‌کننده و حضور در مسابقات پلی‌آف تبریک می‌گویم. این اتفاق بسیار خوشحال کننده بود همچنین به تیم پیکان که هفته گذشته به پیروزی رسید و در شرایط خوبی قرار گرفت تبریک می‌گویم.

به نقل از فارس، وی افزود: خیلی‌ها تلاش می‌کنند تا دیدار سایپا و پیکان را حساس جلوه دهند اما برای ما فوتبالی‌ها فقط یک مسابقه است و می‌خواهیم بهترین کیفیت‌مان را ارائه دهیم چون فوتبال شغل و شرف ماست. باید همیشه بهترین کیفیت را داشته باشیم. نمی‌خواهم تغییر مکان مسابقه را بهانه کنم اما احساس می‌کنم حقی از تیم ما ضایع شده و وظیفه دارم به این مسئله اعتراض کنم اتفاق عجیبی است و به نوعی بی‌عدالتی حساب می‌شود اما اجازه نمی‌دهم این مسئله بهانه‌ای برای ما شود. باید فردا یکی از بهترین بازی‌های‌مان را انجام دهیم به تمام بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم و به لطف خدا امیدواریم که بازی خوب و در شأن سایپا انجام دهیم.

تقوی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه سایپا در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، عنوان کرد: بارها در این مورد صحبت کردم و اعلام کردم همه تیم‌ها فراز و نشیب دارند و در طول فصل ممکن است در مقطعی دچار افت شوند اما اینکه چقدر برابر این مسئله تحمل داشته باشیم مهم است. باید خودمان را ایزوله می‌کردیم و تمرکز ذهنی مناسبی را به وجود می‌آوردیم. بازیکنان خیلی خوب تحمل کردند و طبیعی است که برای ما چنین فراز و نشیبی ایجاد شود.

وی تأکید کرد: در نیم‌فصل دوم مسابقات سخت‌تر می‌شود. همچنین مشکلات داوری نیز برای ما به وجود آمد البته به آقای سبحانی قول دادم دیگر در مورد داوری صحبت نکنم اما مواردی از این قبیل تیم ما را دچار مشکل کرد. سایپا بازیکنان جوان و خوبی دارد این مسئله از طرفی باعث می‌شود آنها در لیگ برتر حضور یابند و تجربه این مسابقات را به دست بیاورند اما از طرفی دیگر وظیفه کادر فنی و بازیکنان باتجربه را بیشتر می‌کند چرا که باید این بازیکنان را کمک کنند. ما باید قدر بازیکنان جوان را بدانیم و در کنار این مسئله نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: اسحاق سبحانی و مجید غلام‌نژاد که برای آنها همیشه احترام ویژه‌ای قائل هستم مدتهاست مصدوم هستند و دیگر به نبود آنها باید عادت کنیم. میلاد غریبی و روزبه شاه‌علی‌دوست نیز همراه تیم ملی ارتش‌ها هستند و در این مسابقه نمی‌توانند بازی کنند اما به عنوان یک مربی اعلام می‌کنم بازیکنان دیگری که در زمین می‌گذارم به آن اعتقاد دارم و مطمئنم عملکرد خوبی خواهد داشت.

تقوی در مورد مشکلاتی که سایپا با آنها روبروست اظهار داشت: من فقط به همین صحبت که مشکلاتی داریم بسنده می‌کنم چرا که اعتقاد دارم در روزهای قبل از بازی وظیفه من این است که بازیکنانم را تنها آماده مسابقه کنم و با صحبتهایم کاری نکنم که ذهن آنها درگیر مسائل مختلف شود. حق بازیکنان است که به عنوان مربی انرژی مثبت به آنها منتقل کنم و اصلاً دوست ندارم برخلاف این اتفاق عمل کنم.

تقوی در مورد احتمال حذف کشتی از المپیک 2020 خاطرنشان کرد: به عنوان یک ایرانی که عاشق کشتی هستم امیدوارم این اتفاق نیفتد و مسئولین ورزش با حمایت‌هایی که انجام می‌دهند اجازه ندهند چنین تصمیمی گرفته شود و حقی از این مردم و ملت از بین برود. باور کنید در چند روز گذشته همواره در مورد این موضوع صحبت کردیم و همه نگران این مسئله هستند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:32 صبح ::  نویسنده :

چک: می‌خواهیم در لیگ اروپا قهرمان شویم


پتر چک، دروازه بان چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل اسپارتا پراگ در لیگ اروپا، اعلام کرد که می خواهند امسال در این رقابت ها به موفقیت برسند.


آبی ها که فصل قبل در چمپیونزلیگ به قهرمانی رسیدند این فصل در همان مرحله گروهی از این رقابت ها کنار رفتند اما چک تاکید کرد که موفقیت در لیگ اروپا هدف اصلی تیمش در این فصل است.

او در گفتگو با ایندیپندنت گفت:" ما در لیگ اروپا بازی می کنیم و باید روی کاری که می توانیم انجام بدهیم، تمرکز کنیم. با رسیدن به مراحل پایانی لیگ اروپا، بسیار خوشحال خواهیم شد.

اگر بتوانیم قهرمان شویم، بار دیگر در سوپرکاپ اروپا حضور پیدا می کنیم؛ جامی که سال گذشته از دست دادیم و بسیار ما را ناراحت کرد.

لیگ اروپا رقابت هایی است که باید به آنها احترام بگذارید."

رافا بنیتس، سرمربی چلسی، نیز در مورد این رقابت ها گفت:" پراگ شهر فوق العاده ای است. اسپارتا یک باشگاه بزرگ و لیگ اروپا رقابت هایی بزرگ و ما واقعا خوشحالیم که اینجا هستیم.

ما نمی توانیم شرایط را تغییر بدهیم؛ چمپیونزلیگ رقابت های فوق العاده ای است اما لیگ اروپا هم رقابت های کوچکی نیست. ما باید مقابل یک تیم قدیمی قرار بگیریم.

تلاش خواهم کرد تا پیام درستی به بازیکنان برسانم زیرا می دانیم که بازی دشواری خواهد بود."

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:32 صبح ::  نویسنده :

بهروان عضو کمیته مسابقاتAFCشد


در حکمی جدید از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران به عنوان عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (afc) انتخاب شد.


به نقل از فارس، این ابلاغ در حالی امروز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به اداره کل و ورزش و جوانان استان مازندران و هیئت فوتبال مازندران ارسال شد که چند هفته گذشته بهروان از ریاست سازمان لیگ کنار رفت.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:32 صبح ::  نویسنده :

هاینکس: شواینی بهترین بازیکن جهان است


پس از انتقادات اخیر از باستین شواین اشتایگر هافبک بایرن مونیخ، یوپ هاینکس سرمربی باشگاه بایرن مونیخ در آستانه دیدار جمعه شب مقابل وولفسبورگ به حمایت از رهبر خط میانی خود پرداخت.


هاینکس به ستایش از شواین اشتایگر پرداخت و او را بهترین بازیکن جهان نامید سرمربی 67 ساله بایرن گفت:" باستین شواین اشتایگر برای من یک بازیکن استراتژی است او به مانند کارگردانی است که بازی را طراحی می کند او نقش ویژه ای در فوتبال مدرن دارد."

هاینکس ادامه می دهد:" بارسلونا در فوتبال جهان یک معیار سنجش است در بارسا بازیکنی مانند بوسکتس حضور دارد که می تواند به او لقب برلیان داد بازکنی که دریبل زنی نمی کند و دلیل آن این است که وظیفه ی او به حرکت درآوردن بازی است بنابراین نیاز است که او سریع توپ را به چرخش درآورد این همان کاری است که باستین انجام می دهد و من از اینکه او را در اختیار دارم بسیار خوشحال هستم."

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:32 صبح ::  نویسنده :

صادقی: فرقی نمی‌کند کجا بازی کنیم


کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: برای‌مان فرقی نمی‌کند در کدام زمین به میدان می‌رویم و تمام هدفمان این است که در این مسابقه به پیروزی برسیم.


به نقل از فارس، ابراهیم صادقی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: بازی بسیار سخت و مهمی را پیش رو داریم باید در این مسابقه به پیروزی برسیم که این اتفاق می‌تواند ما را سه رده در جدول بالاتر بیاورد. ما در منطقه خطر نیستیم و حدود 8 امتیاز با تیم پیکان فاصله داریم. باید این بازی را ببریم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. جز محرومان و بازیکنانی که نیستند فکر می‌کنم سایر نفرات پتانسیل بسیار خوبی دارند و به آنها اطمینان کامل داریم. اگر کیفیتی که در تمرینات نشان دادیم روز بازی بتوانیم ارائه کنیم مطمئناً نتیجه خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه به عنوان بازیکن با تجربه تیم سایپا چطور می‌تواند به بازیکنان جوان تیمش کمک کند تا از شرایطی که در آن قرار گرفتند خارج شوند اظهار داشت: در هر صورت مهمترین وظیفه من به عنوان کاپیتان این است که به بازیکنان تیمم روحیه مثبت انتقال دهم تا آنها بتوانند بهترین بازی خود را ارائه کنند. ما باید شرایط بازی را درک کنیم و در روز مسابقه بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. تمام تلاش کادر فنی این است که بازیکنان با خیال راحت در زمین حاضر شوند.

کاپیتان سایپا در پاسخ به سؤال دیگری، در مورد اینکه آیا تغییر مکان بازی از ورزشگاه تختی به پیکان‌شهر تأثیری در روند این مسابقه خواهد گذاشت،‌ تأکید کرد:‌ اولین بازی‌ای است که در پیکان‌شهر به میدان می‌رویم و نمی‌دانیم آن زمین چه شرایطی دارد، برای ما فرقی نمی‌کند در کجا بازی می‌کنیم و تمام هدف ما این است که برنده باشیم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:31 صبح ::  نویسنده :

بهروان: فوتبال آسیا باید اروپایی شود


عضو جدید کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برنامه بسیار خوبی با همکاری دیگر همکاران در AFC خواهیم داشت.


غلامرضا بهروان بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته‌های هیئت فوتبال مازندران در ساری اظهار داشت: کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال استان عملکرد خوبی داشتند که جا دارد که این عملکردها و فعالیت‌ها بهتر از گذشته شود.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: برای ارزیابی و عملکرد بهتر کمیته‌ها باید از تجربیات و هم‌اندیشی باتجربه‌ها و پیشکسوتان استفاده شود تا کمیته‌ها با گستردگی و نفرات بیشتر هماهنگ‌تر و فعال‌تر از گذشته اداره شوند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: تمام اعضا در هیئت باید با رسانه‌ها و خبرنگاران تعامل و همفکری داشته باشند تا با همفکری متقابل به هدفی که همان رشد و توسعه فوتبال استان بوده، دست یابیم.

بهروان با اشاره به جایگاه امکانات در رشد ورزش استان تصریح کرد: در حال حاضر مازندران استعداد بالقوه در تمام رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال دارد، اما از نظر امکانات استان ورزش‌خیز مازندران پیشرفته نیست و در کنار عقب‌ماندگی امکانات، اسپانسرها و سرمایه‌گذاران حمایت چندانی به ورزش استان نمی‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران افزود: اعضای کمیته‌ها باید یک برنامه چهار ساله برای خود ترسیم کنند و براساس برنامه و تقویم رو به جلو حرکت کرده و همان برنامه‌ها نیز به عنوان عملکرد هیئت فوتبال استان محسوب شود.

بهروان از همکاری متقابل هیئت فوتبال استان با باشگاه‌ها خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر بیشتر مدیران باشگاه‌ها ورزشی نیستند و برای توسعه و موفقیت فوتبال خود هیچ برنامه و دستاوردی ندارند.

وی با اشاره به ابلاغ جدید در کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز داشت: در حکم جدید مرا به عنوان عضو کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب کردند تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان بیان داشت: برنامه بسیار خوبی با همکاری دیگر همکاران در AFC خواهیم داشت تا فوتبال آسیا همچون فوتبال اروپا پیشرفت و توسعه خوبی در دنیا از نظر لیگ حرفه‌ای داشته باشد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:31 صبح ::  نویسنده :

مهربان: شانس حضور در تیم ملی را دارم


دروازه‌بان تیم فوتبال گهر دورود گفت: در بازی مقابل پرسپولیس خیلی امیدوار بودم که آقای کی‌روش به ورزشگاه بیایند تا بتوانم خودم را اثبات کنم.


شهرام مهربان در گفتگو با مهر با اشاره به شکست روز گذشته تیم گهر در مقابل پرسپولیس تهران گفت: نیمه‌ اول خوب بازی نکردیم و نتوانستیم آن‌طور که باید ظاهر شویم اما در نیمه‌ دوم با صحبت‌هایی که کادر فنی در بین دو نیمه داشتند توانستیم خودمان را به حریف تحمیل کنیم و نتیجه‌ آن دو گلی بود که به ثمر رساندیم.وی ادامه داد: پس از گل دوم بچه‌ها بی‌مورد عقب کشیدند و به حریف اجازه دادند تا بیش‌تر در زمین ما حضور پیدا کند و امکان گل خوردن تیمی که عقب می‌کشد فوق‌العاده بالاست هر چند من فکر می‌کنم حتی با آن روند بازی می‌توانستیم آن گل‌ها را دریافت نکنیم.

مهربان همچنین در خصوص داوری بازی عنوان کرد: بخشی‌زاده از داورهای خوب فوتبال کشور است اما احساس می‌کنم پس از گل دوم ما اشتباهات زیادی داشت که خواسته یا ناخواسته به تیم ما ضربات مهلکی وارد کرد.

وی گفت: گل اول و دوم پرسپولیس در شرایطی روی ضربات ایستگاهی به دست آمد که داور می‌توانست صحنه‌های خطایی را که منجر به آن ضربات ایستگاهی شد خطا نگیر و شاید اگر آن صحنه‌‌ها در طرف مقابل میدان بودند هیچ‌گاه خطا اعلام نمی‌شد.

دروازه‌بان گهر گفت: به هر جهت این اشتباهات در فوتبال اجتناب‌ناپذیر است اما مشکل اینجاست که از ابتدای فصل تا کنون مرتب به ضرر تیم ما بوده است.

مهربان در خصوص شرایط گهر در ادامه‌ مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: هنوز 9 بازی دیگرباقی‌مانده است و ما به هیچ وجه ناامید نیستیم، ما هنوز شانس بقا در لیگ برتر را داریم و تمامی بازیکنان تیم مصمم هستند که تا آخرین شانس با تمام قدرت بجنگند و هیچ‌گاه از تلاش برای بقا کوتاه نیایند و امیدوارم هفته‌ آینده با پیروزی بر تراکتورسازی بتوانیم امیدهایمان برای بقا را حفظ کنیم.

مهربان همچنین به امیدش برای قرارگیری در لیست تیم ملی اشاره کرد و گفت: هر چند تیم ما در قعر جدول قرار دارد اما من از عملکرد خودم به خصوص از زمان آمدن آقای مایلی‌کهن و فریادشیران راضی هستم و احساس می‌کنم حداقل می‌توانم در لیست اولیه‌ تیم ملی حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل پرسپولیس خیلی امیدوار بودم که آقای کی‌روش به ورزشگاه بیایند تا بتوانم خودم را اثبات کنم ولی متأسفانه وی به ورزشگاه نیامد، به هر جهت ناامید نیستم و فکر می کنم هنوز شانس دارم که بتوانم به تیم ملی برسم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:31 صبح ::  نویسنده :

آنری: انتقاد از ونگر ناراحت کننده است


تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال، معتقد است انتقادات از ونگر درست نیست و اعلام کرد عدم کسب جام در 8 سال اخیر، دوران موفق این مربی باتجربه در این باشگاه را خدشه دار نمی کند.


توپچی ها آخرین بار در سال 2005 با قهرمانی در جام حذفی، به یک جام دست پیدا کردند و این فصل تنها برای رسیدن به چمپیونزلیگ تلاش می کنند؛ مسئله که موجب نارضایتی گروهی از هواداران آرسنال از ونگر شده است.

اما آنری که زیر نظر ونگر به بهترین مهاجم تاریخ آرسنال تبدیل شد معتقد است نسبت به القاب منفی به ونگر ناراحت کننده است و دستاوردهای سرمربی فرانسوی را به هواداران باشگاه یادآور شد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی پیروز نمی شوید، همه کار شما را زیر سوال می برند و همین طور دستاوردهایی که قبلا داشتید. این ناراحت کننده است اما فوتبال همین است. دیدن و شنیدن این حرف ها دشوار است اما برای من آرسن همیشه رئیس است. او برای من فوق العاده بود و می دانم که چه کارهایی برای این باشگاه انجام داد. همیشه در مورد شما براساس آخرین عملکردتان قضاوت می شود یا براین است که اکنون چه کرده اید. اما شنیدن انتقاد از ونگر دشوار است؛ وقتی می دانید که او چگونه باشگاه را تغییر داد، اینکه سبک بازی تیم نسبت به قبل چقدر تغییر کرد. اما اگر پیروز نشوید، بقیه می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند."

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:30 صبح ::  نویسنده :

کریمی:

کی‌روش حق دارد از بی‌کیفیتی لیگ بگوید


سرمربی پیکان می‌گوید کیفیت ضعیف مسابقه‌های لیگ برتر به علت اضطراب سقوط به تیم ملی فوتبال ضربه می‌زند.


بخ نقل از ایسنا، فیروز کریمی در نشست خبری بازی تیمش برابر سایپا و شناختش از این تیم گفت: به نظرم بازی حساسی به لحاظ امتیاز برای هر دو تیم وجود دارد چرا که هر دو تیم به کسب امتیاز به شدت نیاز دارند که سایپا از این جهت وضعیت بهتری دارد. ما باید حداکثر امتیاز را از بازی‌های خانگی به دست آوریم و برای‌مان کسب این سه امتیاز بسیار مهم است. تیم سایپا تیم باسازمانی است و بسیار اصولی بازی می‌کند. من تصورم این است که باید ما هم آرام آرام به سمت یک فوتبال اصولی پیش برویم. در هر حال شرایط میزبانی شاید به ما در این دیدار کمی کمک کند اما مطمئنا بازی بسیار سختی را در پیش روی خواهیم داشت. هر دو تیم از بازیکنان خوبی در میانه میدان بهره‌مندند که می‌توانند نبض بازی را در دست گیرند و من فکر می‌کنم هر تیمی که فردا بتواند نبض بازی را به دست بیاورد بر بازی تسلط خواهد داشت و نتیجه هم دست خداست.

کریمی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موفق به ایجاد تغییراتی در تیم پیکان شده است یا خیر گفت: من فقط دو هفته است که به پیکان آمده‌ام. اگر خاطرتان باشد شب قبل از بازی با استقلال بود که من همان زمان هم گفتم نام چند بازیکن تیم پیکان را حتی در آن زمان نمی‌دانستم. با این حال هم اکیپ قبلی در پیکان کار کرده و هم ما در حال تلاش هستیم و هر موفقیت و نتیجه‌ای به دست بیاید حتما از اکیپ قبلی هم در آن موثر هستند. به هر حال من از ابتدای حضورم در پیکان به دنبال اصلاح ساختار دفاعی پیکان بودم که تا حدی به نظرم در این باره موفق بودیم و فکر می‌کنم در این بازی بهتر می‌توانم در این باره نظر دهم چرا که ما تمرکزمان را بر روی ساختار دفاعی گذاشته‌ایم و روند رو به جلویی را در این باره آغاز کرده‌ایم که اگر موفق به بهبود این وضعیت شویم می‌توانیم به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشیم.

سرمربی تیم پیکان در ادامه درباره سوالی مبنی بر انتقال بازی تیم پیکان از ورزشگاه تختی به ورزشگاه پیکان‌شهر گفت: من نهایتا دو هفته است که به پیکان آمده‌ام و نمی‌توانم وارد بحث‌های مدیریتی شبیه این شوم. ولی تا جایی که اطلاع دارم نامه انتقال ورزشگاه از سوی ما مدت‌ها قبل به سازمان لیگ ارسال شده و اگر ذهنم یاری کند در سال‌های گذشته در مسابقه‌های لیگ برتر برابر تیم پیکان در ورزشگاه پیکان حاضر شده و مسابقه داده‌ایم. در حال حاضر استادیوم ما هم VIP دارد و هم رختکن‌های مناسب دارد چرا که تا آنجا که یادم می‌آید با تیم استقلال اهواز برابر پیکان حاضر شدیم و رختکن‌ها یکی بود. نمی‌گویم چمن این ورزشگاه وضعیت عالی دارد ولی امکانات و چمن خوبی را در اختیار داریم و کلا امکانات یک میزبان را داریم و از این بابت خوشحالم. استادیوم تختی از تهران دور بود ولی استادیوم پیکان‌شهر در مکانی قرار دارد که به شهر نزدیک‌تر است و می‌تواند تماشاگرانی را به ورزشگاه بکشاند و ما همچنین با زوایای این زمین آشناییم و این شاید فردا به ما کمک کند.

او در ادامه افزود: من همچنین از سازمان لیگ درخواست دارم که کنفرانس‌های مطبوعاتی را در خود باشگاه‌ها برگزار کند. این گونه من و امثال من به علت تاخیر‌مان برای حضور در این نشست‌ها موجب گله‌مند شدن اصحاب رسانه از خودمان می‌شویم. من فکر می‌کنم اگر نشست‌های خبری را خودمان میزبانی کنیم امکانات میزبانی بهتری را ارائه می‌دهیم و هم مزاحمتی برای تمرین‌هایمان اتفاق نمی‌افتد و من قول می‌دهم به خبرنگاران هم ناهار دهیم و هم میوه. در این فضا انسان فقط هوس خوردنش را می‌تواند با خوردن گل مصنوعی که در اینجا قرار دارد برطرف کند! مجبور می‌شویم گل مصنوعی که در این مکان قرار دارد را بخوریم. من در حال حاضر از یک تمرین یک ساعت و نیمه تیمم آمده‌ام و فرض کنید که من گرسنه باشم. مجبورم قوطی آب معدنی را یک جا بخورم که شاید کمی از فضای شکمم را پر کند. اگر میزبان این نشست‌ها تیم میزبان باشد، می‌تواند شکیل‌تر برگزار شود و همچنین می‌تواند ایجاد رفاقتی بین اصحاب رسانه و باشگاه‌ها باشد. وقتی که خبرنگاران به باشگاه بیایند ما مجبور به جمع و جور کردن خودمان می‌شویم. در بازی قبل در بندرعباس حاضر شدیم و کنفرانس مطبوعاتی در باشگاه آلومینیوم هرمزگان برگزار شد که هم نشست پرمحتوایی بود و هم از نظر امکاناتی بسیار مناسب بود. قاعده هم بر همین است چرا که اگر در خود باشگاه برگزار شود، جلسه‌ی تمرینی به هم نمی‌خورد، تمرین کوتاه نمی‌شود و در حال حاضر ما خانه را مفت دادیم کل زندگی‌مان از هم پاشید تا بتوانیم در این کنفرانس حاضر شویم در حالی که می‌شد با برگزاری این نشست در باشگاه ما این اتفاقات نیفتد.

کریمی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گاهی وقت‌ها حتی تا 6 مربی در یک روز در تهران باید نشست خبری داشته باشند و با طرح شما این مسئله امکان‌پذیر نیست گفت: می‌توانیم با انتخاب زمانهایی مثل صبح، ظهر و عصر این مسئله را هم حل کنیم و حتی من از شما می‌خواهم تا ظهر به باشگاه ما بیایید تا ناهار هم مهمان ما باشید.

سرمربی پیکان در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چقدر با 16 تیمی شدن لیگ برتر موافق است گفت: من در شبکه خبر هم یک بار گفتم که این کار اصلا کارشناسی نشده است. آن هم در آستانه جام جهانی. این طرح حداقل باید بعد از برگزاری جام جهانی اتفاق می‌افتاد. شما در حال حاضر اضطراب سقوط را در لیگ برتر شاهد هستید و همین باعث دیدن بدترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر است. در هیچ سالی کیفیت مسابقه‌های لیگ برتر تا این حد پایین نبوده است و به نظرم کی‌روش درست گفته که بعضی از بازی‌های لیگ برتر از کیفیت بسیار پایینی برخوردارند. در سه الی چهار هفته پیش حدود 10 تیم در معرض سقوط قرار داشتند و به قول شما خبرنگاران شانس سقوط روی کاغذ که احتمال سقوط معنی آن است در حال حاضر چیزی حدود 10 تا 11 تیم را تهدید می‌کند.

کریمی ادامه داد: اگر بازی‌های یک بر صفر و صفر بر صفر لیگ را می‌بینید که در حال زیاد شدن است و گاهی اوقات شاهد بازی‌هایی هستیم که کیفیت‌شان از صفر بر صفر هم پایین‌تر است نتیجه همین مسائل و اضطراب سقوط تیم‌هاست. اگر قرار بود این مسئله انجام شود حتما باید به بعد از جام جهانی موکول می‌شد و به نظرم کارلوس کی‌روش حق دارد که می‌گوید این لیگ کیفیت پایینی دارد چرا که از این مسئله تیم ملی هم ضربه خورده و وقتی که می‌بینیم بازی‌های لیگ ما به سمت لیگ‌های عربی می‌رود و بازیکنان به وقت‌کشی روی می‌آورند باید توجه کنیم که همان اضطراب سقوط است که باعث این مسائل شده است. مگر در سال‌های گذشته که لیگ ما 18 تیمی بود چه مشکلی داشتیم؟ مردم ما عاشقانه فوتبال را دوست دارند و دنبال می‌کنند. به نظر من حتی لیگ ما قابلیت 20 تیمی شدن را هم دارد. شما ببینید بسیاری از بازیکنان استان مازندران در تیم‌های ما توپ می‌زنند ولی این استان از داشتن یک تیم لیگ برتری محروم است. می‌توانیم همچنین به مشهد و همدان هم در این رابطه اشاره داشته باشیم. اگر به دنبال کییفیت هستیم با کم کردن تیم‌ها انصافا این مسئله اتفاق می‌افتد؟ من اعتقاد دارم چه در لیگ تخت جمشید و چه آزادگان و چه در لیگ برتر نظم و انضباط زمان آقای عزیز محمدی را نداشتیم. هرچند من و آقای عزیزمحمدی با یکدیگر مشکلاتی داشتیم ولی باید منصف باشیم. ایشان به گونه‌ای بسیار عالی لیگ، جام حذفی و بازی‌های ملی را برنامه‌ریزی کرده بود، به گونه‌ای که می‌گفتند مثلا برای بازی با کره 10 روز استراحت لازم است ولی برای بازی با ویتنام مثلا 2 روز هم کافی است. برای بنده این حرف‌ها نه به معنی احتمال سقوط تیمم است، تیم من چه در لیگ یک باشد چه لیگ برتر بنده به دنبال خدمت به جوانان هستم ولی اعتقاد دارم لیگ ما پتانسیل 20 تیمی شدن را هم دارد.

کریمی در پایان با اظهار تاسف از احتمال حذف کشتی از بازی‌های المپیک گفت: این مسئله آخر بی‌سلیقگی است. یعنی حتی اگر مسئولین المپیک با کت و شلوار و گیوه یا دمپایی می‌آمدند بهتر از این بود که چنین کاری را بخواهند انجام دهند، در حالی که کشتی از ابتدا در المپیک‌ها حاضر بوده و یک ورزش قهرمانی، پهلوانی است. این مسئله بسیار تاسف‌آور است. من از بنا، خادم و دبیر بسیار متشکرم چرا که خودم به این ورزش بسیار علاقه‌مندم. در کشتی بازیکن و مربی دو مسئله مجزا هستند. مربی مسائلی را به بازیکن می‌گوید و بازیکن خودش هم انجام می‌دهد. ولی در فوتبال این گونه نیست. به یک بازیکن می‌گویی چرا دو، سه روز است ضعیف هستی و در نتیجه تیم موثر هستی، می‌گوید مزاجم سفت شده بود. این شل شدن و سفت شدن آبروی یک مربی را می‌برد ولی کشتی این گونه نیست. به هر حال شنیده‌ام با حذف کشتی می‌خواهند رشته راگبی جایگزین آن شود که من وقتی چهره بازیکنن راگبی را می‌بینم فکر می‌کنم موتورسوارانی که با کلاه کاسکت موتورشان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی گرفته شده با کله به جان هم می‌افتند. با وجود همه احترامی که برای سایر ورزش‌ها قائلم به نظر راگبی اقبال عمومی ندارد و فکر می‌کنم با حذف کشتی قسمت زیادی از جذابیت المپیک از دست برود.

 








موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 47
  • بازدید دیروز: 41
  • کل بازدیدها: 534789

:BlogScript/