سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:30 صبح ::  نویسنده :

صدر جدول تغییر نکرد

نتایج هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال


هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ فوتسال با شکست هر دو مدعی قهرمانی به پایان رسید.


در آغاز هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، عصر چهارشنبه، سه دیدار برگزار شد که تیم‌های میزبان در هر سه دیدار به پیروزی دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه"،گیتی پسند که رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی با صبای قم دارد در خانه شرکت حفاری با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

شهید منصوری، تیم سوم جدول هم در خانه توانست با نتیجه 4 بر 3 برابر فرش‌آرا تیم هفتم جدول به پیروزی برسد.

راه ساری نیز در تبریز با نتیجه 3 بر 2 به شهرداری تبریز باخت.

در ادامه مسابقات این هفته، عصر امروز، سه دیدار دیگر برگزار شد که در دیداری جذاب و حساس صبای صدرنشین که با نتیجه 5 بر 3 از دبیری پیش بود در نهایت با نتیجه 6 بر 5 مغلوب میزبان خود شد تا نتواند از لغزش گیتی پسند استفاده نماید.

در خوزستان گاز این استان موفق شد تا در لحظات پایانی دیدار با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود شهرداری ساوه را از پیش رو بردارد.

در تبریز نیز هلال احمر با نتیجه 3 بر 2 ارزن را از پیش رو برداشت تا ارژن همچنان در انتهای جدول بماند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:29 صبح ::  نویسنده :

مجیدی و رحمتی غایبان استقلال برابر فجر


اسامی 18 بازیکن تیم استقلال برای دیدار با فجر شهید سپاسی مشخص شد.


تیم استقلال از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فردا به مصاف تیم فجر سپاسی می رود.

به نقل از فارس، امیر قلعه نویی اسامی 18 بازیکن استقلال را برای بازی فردا مشخص کرده و از بین بازیکنان تنها کیانوش رحمتی از این فهرست خط خورده است. فرهاد مجیدی نیز به دلیل محرومیت تیمش را در سفر به شیراز همراهی نکرد.

دیدار دو تیم از ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:29 صبح ::  نویسنده :

بگوویچ: درباره جدایی از پرسپولیس حرف نمی‌زنم


مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احتمالی جدایی از جمع سرخ‌پوشان گفت: مشکل خاصی ندارم اما مثل اینکه یک‌هفته دیگر باید در مرخصی باشم.


وینگو بگوویچ در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس اظهار داشت: مشکل خاصی ندارم؛ اما مثل اینکه یک هفته دیگر باید در مرخصی باشم.

وی افزود: مسائلی که وجود دارد بزودی حل می‌شود. بعید می‌دانم از این تیم جدا شوم؛ اما زیاد دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم.

وی ادامه داد: مشکلی بین من و پرسپولیسی‌ها نیست و همه چیز به زودی حل می‌شود. شما هم زیاد عجله نکنید.

صحبت‌های مربی پرسپولیس در شرایطی است که به نظر می‌رسد، جدایی وینگو بگوویچ از تیم بزرگسالان پرسپولیس قطعی شده و در جلسه‌ای که او با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار خواهند کرد قرار است در این‌باره به توافقاتی برسند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:29 صبح ::  نویسنده :

برای جایگاه چهارم لیگ برتر تلاش می‎کنیم


سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: با توجه به حساسیت دیدار مقابل تیم شهرداری تبریز از هواداران می‎خواهیم به سالن بهشتی بیایند و از تیم مثل همیشه حمایت کنند.


به نقل از فارس، حمید بی‌غم که تیمش دیروز 25 بهمن‌ماه در بیست و دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه 3 بر 4 مقابل میزبانش تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بازی را واگذار کرد، افزود: با این شکست تقریباً 3 تیم اول جدول مشخص شدند و باید برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم در 3 دیدار باقیمانده تا پایان لیگ تلاش کنیم که با حمایت هواداران در بازی‌های خانگی این اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به سطح فنی بالای نیمه اول بازی دیروز تیمش مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک تصریح کرد: هر دو تیم در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و این نیمه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد با بیان اینکه نیمه دوم هیچ یک از تیم‌ها خوب کار نکردند، گفت: تنها تفاوت دو تیم این بود که تیم شهید منصوری از 2 موقعیت گل خود به خوبی استفاده کنند اما تنها یکی از موقعیت‌های تیم ما به گل تبدیل شد و 3 امتیاز این بازی از دست رفت.

وی با اشاره به دیدار بعدی تیمش در روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه مقابل تیم 31 امتیازی شهرداری تبریز که با یک امتیاز کمتر از تیم فرش آرا در جایگاه هفتم قرار دارد، تصریح کرد: این تیم فیزیکی و دونده است و 6 نفر از بازیکنان آن حدود 5 سال است که در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و با هماهنگی خوبی که دارند، 5 هفته است که تمامی بازی‌های خود را با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

گفتنی است؛ تیم فرش آرای مشهد هم‌اکنون با 29 امتیاز در رده هفتم جدول‌ رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:28 صبح ::  نویسنده :

داوید ویا به بیمارستان برگشت


مهاجم بارسلونا به دلیل درد کلیه بار دیگر به بیمارستان برگشت.


به نقل از ساکرنت، داوید ویا که چندی پیش به دلیل سنگ کلیه به بیمارستان رفته بود، پس از درمان از بیمارستان مرخص شد.

پزشک او اعلام کرده بود سنگ‌های کلیه وی خارج شده‌اند و او می‌تواند در دیدارهای آینده تیمش به میدان برود.

اکنون او بار دیگر با احساس درد در کلیه‌های خود به بیمارستان بازگشته است.

بیانیه ای که در این زمینه در سایت باشگاه بارسلونا منتشر شده به شرح زیر است:

«ویا به دلیل درد در کلیه به بیمارستان بازگشته و از این پس نیز تحت مداوا قرار خواهد گرفت. او بدون شک در دیدار شنبه هفته آینده برابر گرانادا به میدان نخواهد رفت.»

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:28 صبح ::  نویسنده :

هشدار باشگاه تراکتور سازی به هوادارانش


باشگاه تراکتورسازی تبریز در اطلاعیه‌ای نسبت به افراد سودجو هشدار داده و اعلام کرد: بلیت بازی‌های آسیایی تراکتورسازی کاغذی است.


به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، در این اطلاعیه آمده است: بلیت بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا به صورت کاغذی و در ورزشگاه یادگار امام(ره) در روز بازی به فروش خواهد رسید و این بلیت‌ها خارج از این محدوده موجود نیست.

این اطلاعیه افزوده است: از این رو هواداران مراقب افراد سودجو باشند و هرگونه موارد مشابه را سریعاً به باشگاه گزارش دهند تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: باشگاه تراکتورسازی تأکید می‌کند که تنها دارندگان کارت‌های هواداری می‌توانند به صورت اینترنتی بلیت را رزرو کنند و این دسته از هواداران در روز بازی با مراجعه به باجه‌های اختصاصی و ارائه کارت هواداری، بلیت کاغذی خود را که رزرو کرده‌اند، دریافت کرده و وارد ورزشگاه شوند.





موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:28 صبح ::  نویسنده :

گوویچ در آستانه جدایی از پرسپولیس


بگوویچ به دلایل نامشخص از تیم بزرگسالان پرسپولیس جدا خواهد شد.


غیبت وینگو بگوویچ در تمرینات چند روز گذشته پرسپولیس اخبارهای متعددی را درباره این مربی بر سر زبان‌‌ها انداخت.

البته مربی کروات پیش از این اعلام کرد که به مدت یک هفته برای پیگیری کارهای مالیاتی‌اش به تمرین پرسپولیس نمی‌رود؛ اما پس از اینکه او در تمرین امروز پرسپولیس با برخی از قرمزپوشان خداحافظی کرد، مشخص شد که بگوویچ بنا بر دلایلی از جمع کادر فنی بزرگسالان این تیم جدا خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند تا برای او پست جدیدی را در باشگاه و یا در تیم‌های پایه در نظر بگیرند؛ اما جدایی این مربی از تیم بزرگسالان پرسپولیس قطعی شده است.

به نقل از فارس، قرار است تا فردا جمعه پست جدید وینگو بگوویچ مشخص شود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:27 صبح ::  نویسنده :

مس با 3 مصدوم به مصاف ذوب آهن می‌رود


تیم مس کرمان با سه مصدوم راهی اصفهان شد تا عصر فردا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان مقابل تیم ذوب آهن این شهر صف‌آرایی کند.


به گزارش فارس، در حالی تیم مس کرمان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود که مصطفی شجاعی، پویا سیف‌پناهی و شهرام گودرزی را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد.

تیم مس کرمان با 34 امتیاز و ذوب‌آهن اصفهان هم با 22 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاده است.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:27 صبح ::  نویسنده :

راموس: گلی که خوردیم، تقصیر من بود


سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، با قبول مسئولیتش روی گل شب گذشته دنی ولبک، تاکید کرد که در رقابت های چمپیونزلیگ فرصت اشتباه زیادی وجود ندارد.


در دیدار شب گذشته ابتدا یونایتدها با گل دنی ولبک پیش افتادند، گلی که از روی یک ضربه کرنر و اشتباه راموس و دیه گو لوپس به ثمر رسید.

هرگز راموس اشتباهش روی گل را پذیرفت اما تاکید کرد که در آن صحنه اصلا نباید برای منچستریونایتد کرنر گرفته می شد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ولبک بهتر از من کار کرد اما در آن صحنه کرنری اتفاق نیفتاد. این قطعی است. در لیگ قهرمانان جای زیادی برای اشتباه وجود ندارد. "

این ملی پوش اسپانیایی تایید کرد که ترجیح می دادند با نتیجه متفاوتی پای به دیدار برگشت می گذاشتند اما هنوز هم به صعود خوش بین است.

" ما دوست داشتیم با نتیجه متفاوتی به الدترافورد می رفتیم اما باید خوش بین باشیم و از بازی فوق العاده ای که رئال در این دیدار ارائه داد، احساس رضایت کنیم. هرچند موقعیت زیادی را از دست دادیم.

در بعضی دیدارها، موقعیت های خیلی خوب هم تبدیل به گل نمی شود اما همه بازیکنان تمام تلاش شان را انجام دادند.

ما باید به منچستر برویم و با همین روحیه بازی کنیم و باور داشته باشیم که می توانیم به پیروزی برسیم."

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:20 صبح ::  نویسنده :

بواس: یکی از مدافعان میانی مان را می‌فروشیم


آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد که در پایان فصل یکی از پنج مدافع میانی تیمش را خواهد فروخت.


تاتنهام در حال حاضر در این پست یان فرتونگن، مایکل داوسون، استفن کواکر و ویلیام گالاس را در اختیار دارد؛ ضمن اینکه یونس کابول نیز از تابستان گذشته به دلیل مصدومیت شرایط بازی کردن را ندارد.

ویلاس بواس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این تصمیم دشواری است. ما فصل آینده را با 5 مدافع میانی آغاز نخواهیم کرد. ما در حال حاضر 5 مدافع میانی سطح بالا داریم؛ بازیکنانی جوانی با تجربیات فوق العاده در کنار مدافعان میانی باتجربه ای مانند گالاس، داسون و یونس کابول."

تاتنهام تابستان گذشته پیشنهاد 9 میلیون پوندی کوئینزپارک رنجرز برای داوسون را پذیرفت اما این بازیکن آن را رد کرد و ویلاس بواس خوشحال است که همچنان این بازیکن را در اختیار دارد.

" فکر می کنم ما باید شکرگذار باشیم که همچنان داوسون را در اختیار داریم. فکر می کنم با ماندن او ما تیم بهتری شده ایم. از این منظر خوش شانس بودیم.

گالاس هم بازیکن فوق العاده ای برای ما بوده؛ او بازیکنی است که اعتماد زیادی به او داریم."

 




موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 78
  • بازدید دیروز: 66
  • کل بازدیدها: 535413

:BlogScript/