سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:43 صبح ::  نویسنده :

فان‌پرسی:تماشاگران شاهد بازی جذابی بودند


مهاجم منچستر یونایتد معتقد است که تیمش با تساوی یک بر یک در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید نتیجه خوبی در یک بازی خارج از خانه کسب کرده است.


روبین فان‌پرسی بر این باور است که فرصت‌هایش را برای گلزنی مقابل رئال در دیدار شب گذشته تیمش در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا هدر داده است.

به گزارش فارس،شیاطین سرخ موفق شدند در این مسابقه با نتیجه یک بر یک رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو متوقف کنند.

فان‌پرسی پس از این مسابقه از ناتوانی در استفاده از موقعیت‌هایش و به ارمغان آوردن پیروزی برای تیمش اظهار ناراحتی کرد و گفت: در نیمه دوم 3 موقعیت داشتم به خصوص موقعیتی که در آن توپ را به تیر دروازه کوبیدم.

وی ادامه داد: فرصت بسیار خوبی بود و باید آن را گل می‌کردم. به خوبی به توپ ضربه نزدم بنابراین اگر کمی هم شانس داشتم می‌توانستم آن را به گل تبدیل کنم.

مهاجم منچستریونایتد خاطرنشان کرد: در ثانیه‌های پایانی مسابقه دروازه‌بان آنها واکنش بسیار خوبی داشت زیرا روی گل شدن آن توپ حساب کرده بودم.

داوید دخیا (گلر منچستر) نیز در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و فان‌پرسی معتقد است که هر دو تیم شانس پیروزی داشتند. وی افزود: آنها هم 2 موقعیت خوب داشتند. تساوی یک بر یک در یک مسابقه خارج از خانه نتیجه خوبی است. کسانی که بازی را تماشا کردند، چندین موقعیت خوب روی هر دو دروازه دیدند و شاهد یک مسابقه جذاب بودند.

تساوی یک بر یک به معنای آن است که رئال باید در اولدترافورد گلزنی کند. بازیکن 29 ساله یونایتد در خصوص شانس بیشتر تیمش در بازی خانگی تأکید کرد: شاید کمی شانس بیشتری داشته باشیم. فکر می‌کنم در این مرحله، چنین تیم‌هایی توجه چندانی به بازی در خانه یا خارج از خانه ندارند.

فان‌پرسی اضافه کرد: ما واقعا به این موضوع فکر نمی‌کنیم؛ همین طور هم آنها و اکنون تنها نیمی از مسیر را طی کرده‌ایم. برای دور برگشت نیز آماده خواهیم بود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:42 صبح ::  نویسنده :

کرمی: ملوان در انزلی حریف سختی است


مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تیم فولاد در هر بازی به دنبال سه امتیاز است و در بازی با ملوان هم فقط همین را می‌خواهیم.


عبدالله کرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: ما این هفته باید در انزلی به مصاف تیم خوب و با انگیزه ملوان برویم؛ این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و در این دیدار هم برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی ادامه‌داد: مربیان نقاط ضعف و قوت ملوان را آنالیز کرده و به ما انتقال داده‌اند و ما هم به خوبی روی این نقاط ضعف و قوت کار کرده‌ایم. ملوان در شهر خودش حریف سختی است و آن هم به خاطر هواداران خوبش است.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به هدف اصلی تیم و رکورد 17 بازی بدون شکست بیان‌کرد: ما به هیچ وجه به دنبال رکورد نیستیم و هدف اصلی‌مان کسب سهمیه آسیا و اگر توانستیم کسب عنوان قهرمانی است.



 




موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:41 صبح ::  نویسنده :

صلصالی: مشکل ما فنی نیست


مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما مشکل فنی نداشتیم و نداریم و به نظرم مشکل باید جای دیگر باشد در چند بازی است که دقیقه 92 گل دریافت می کنیم و همین باعث می شود از لحاظ روحی به هم بریزیم.


محمد صلصالی در خصوص شرایط بحرانی ذوب‌آهن اظهار‌کرد: واقعا شرایط سخت شده، ولی من صددرصد مطمئن هستم که نه تنها در لیگ می‌مانیم بلکه جز 10-11 تیم بالای جدول خواهیم شد و همه چیز به خوبی خوشی تمام می‌شود.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه در این فصل بدشانسی هم به مشکلات ما اضافه شد، عنوان‌کرد: ما مشکل فنی نداشتیم و نداریم و به نظرم مشکل باید جای دیگر باشد در چند بازی است که دقیقه 92 گل دریافت می‌کنیم و همین باعث می شود از لحاظ روحی به هم بریزیم.

صلصالی در خصوص بازی با مس افزود: بازی‌های باقی مانده برای ما حکم مرگ و زندگی را دارند و ناچاریم که امتیازات خوبی را کسب کنیم با توجه به اینکه میزبان هم هستیم امیدوارم نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن باید از اکنون به فکر سال آینده باشد و برنامه ریزی هایش را انجام دهد و با بازیکنان مد نظرش صحبت کند که سال آینده تیمی خوب را جمع وجور کنند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:41 صبح ::  نویسنده :

ایران- ترکیه به شرط موافقت کی‌روش و آوچی


وزیر ورزش ترکیه می‌گوید اگر سرمربیان تیمهای ملی فوتبال ایران و ترکیه موافق باشند، دیدار دوستانه این دو تیم "خیلی، خیلی زود" برگزار می‌شود.


به گزارش ایسنا، محمد عباسی و وزیر ورزش ترکیه دیروز تفاهم‌نامه همکاری ورزش دو کشور را در آنکارا به امضا رساندند؛ تفاهم‌نامه‌ای که باعث همکاری دو جانبه دو کشور در مسائل ورزشی نظیر ساخت استادیوم، برگزاری کمپهای مشترک و ... می‌شود.

پس از امضای این تفاهم‌نامه وزیر ورزش ترکیه در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد دیدار دوستانه‌ای بین تیم ملی ایران و ترکیه برگزار شود، گفت: رابطه فوتبالی ایران و ترکیه از مدت‌ها قبل و به کمک حضور مصطفی دنیزلی در فوتبال ایران شروع شده و اگر سرمربیان تیمهای ملی ترکیه و ایران موافق برگزاری چنین دیداری باشند، ایران و ترکیه خیلی، خیلی زود به مصاف هم می‌روند.

 هدایت تیم ملی ترکیه بر عهده عبدالله آوچی مربی بومی این کشور است.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:40 صبح ::  نویسنده :

تحلیل رادیو مارکا از صحنه‌های مشکوک دیدار رئال و منچستر:

کرنر اشتباه منجر به گل منچستر شد


رادیو مارکا در تحلیل صحنه‌های مشکوک دیدار شب گذشته رئال و منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد: یک پنالتی به سود رئال گرفته نشده است.


رئال مادرید شب گذشته در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچستر یونایتد بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک با گل‌های ولبک برای منچستر و کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش فارس،رادیو مارکا پس از این بازی در تحلیل مسابقه به دو صحنه حساس اشاره و اعلام کرد: در بازی شب گذشته 2 صحنه مشکوک داوری اتفاق افتاد که هر دو به ضرر رئال مادرید بود. داور آلمانی مسابقه پس از خطای جونز روی دی ماریا در محوطه جریمه یک پنالتی را به سود رئال مادرید اعلام نکرد. بازیکن منچستر در محوطه جریمه تیمش مهاجم رئال مادرید را هل داد.

علاوه بر این وی به اشتباه، یک ضربه کرنر را تقدیم تیم میهمان کرد که منجر به گل اول بازی توسط شیاطین سرخ شد. این در حالی بود که توپ قبل از خروج از زمین مسابقه به پای کاگاوا برخورد کرده بود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:39 صبح ::  نویسنده :

محمدنبی:

لباس تیم ملی دارای ارزش بسیار بالایی است


دبیر کل فدراسیون فوتبال در بازدید از تمرینات تیم ملی نوجوانان خطاب به آنها گفت: لباس تیم ملی دارای ارزش و منزلت بسیار بالایی است و باید قدر آن را بدانید.


به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی محمدنبی صبح امروز در جمع ملی پوشان نوجوانان حاضر شد و دقایقی برای آنها صحبت کرد.

وی خطاب به بازیکنان تاکید کرد: لباس تیم ملی دارای ارزش و منزلت بسیار بالایی است. از میان صدها هزار نفر از فوتبالیست های هم سن و سال خودتان به تیم ملی ایران دعوت شده اید که این نشان از هوش و ذکاوت بالای شما دارد. همه شما باید بدانید که لباس تیم ملی دارای ارزش بسیار زیادی و باید قدر آن را دانست.

دبیرکل فدراسیون در ادامه گفت: کادر فنی تیم ملی نوجوانان به سرمربیگری علی دوستی مهر، قطعا باید علاوه بر نوع بازی فوتبال‌تان بر روی رفتار و منش شما تاثیر خوبی داشته باشد. چرا که اعضای کادر فنی این تیم همگی اخلاق مدار و فرهیخته اند و شما باید از همین سنین پایه به تقویت خصایص اخلاقی‌تان و همچنین به موفقیت در تحصیلات در کنار فوتبال توجه ویژه ای داشته باشید.

علی دوستی مهر نیز خطاب به دبیرکل فدراسیون گفت: حضور مسئولان در تمرینات تیم ملی نه تنها باعث دلگرمی کادر فنی، بلکه باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان شده و از شما می خواهم حمایت های خود را از این تیم دریغ نکنید.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:39 صبح ::  نویسنده :

مظفری‌زاده دیدار فجر و استقلال را سوت می‌زند


سعید مظفری‌زاده دیدار فجرسپاسی و استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر را سوت می‌زند.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران اسامی داوران 5 بازی باقی مانده از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد که اسامی آنها به شرح زیر است:

جمعه 27 بهمن

ملوان انزلی - فولاد خوزستان ( ساعت 15:15تختی انزلی)

سیدحسین زرگر، مهدی عالیقدر، بهرام نقوی، غلامرضا مستقیم ناظر: نادر جعفری

نفت آبادان - آلومینیوم هرمزگان (ساعت 16 تختی آبادان)سیدمهدی سیدعلی، علی میرزابیگی، علیرضا ایلدورم، اسماعیل آمری

ناظر: اسماعیل صفیری

پیکان - سایپا (ساعت 16 پیکانشهر تهران)

محسن قهرمانی، محمدرضا منصوری، جهانبخش آرمان، سعید فتاحی

ناظر: فریدون اصفهانیان

ذوب آهن - مس کرمان (ساعت 16 فولادشهر اصفهان)

رضا کرمانشاهی، حسین طالقانی، مجید ویشگاهی، پیروز سیف الله پور

ناظر: نوید مظفری

فجر شهید سپاسی - استقلال تهران (ساعت 14:30حافظیه شیراز)

سعید مظفری زاده، رضا سخندان، تورج عیوض محمدی، امید سعیدی فر

ناظر: ابراهیم میرزابیگی

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:37 صبح ::  نویسنده :

گزارش تمرین امروز پرسپولیس


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در شرایطی برگزار شد که کریم باقری نیز پس از روزها غیبت، امروز در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد.


به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست گهر دورود از ساعت 11:30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در تمرین امروز بازیکنان اصلی در دیدار مقابل گهر 35 دقیقه ریکاوری کردند اما بازیکنان ذخیره ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به سانتر از جناحین، ضربه به گل و سپس فوتبال دسته‌گرمی در نیمه زمین پرداختند.

*در تمرین امروز پسر گل‌محمدی نیز پا به توپ شد.

*آمادگی کلاه‌کج باعث شد تا بارها مورد تشویق کادر فنی قرار گیرد.

*کریمی تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد.

*کریم باقری پس از حدود 20 روز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد. وی ابتدا با بازیکنان به خوش و بش پرداخت و سپس همراه با گل محمدی به گوشه زمین رفت و با علی کریمی درباره وضعیتش به گفت و گو پرداخت. باقری همچنین در جلسه 20 دقیقه‌ای با گل‌محمدی شرکت کرد و سپس تمرین قرمزپوشان را ترک کرد. دقایقی بعد از رفتن باقری، وینگو بگوویچ که چند روزی در تمرینات پرسپولیس به دلیل مشکلات مالیاتی حضور نداشت به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و صحبت‌هایی با گل محمدی داشت.

*در تمرین امروز مهدی مهدوی‌کیا غایب بود.

*کریم باقری پیش از ترک تمرین به کریمی گفت: زودتر برگرد، تو که از همه بیشتر در حال تمرین کردن هستی! که کریمی هم با خنده جواب باقری را داد.

*دروازه‌بان‌ها زیر نظر عزیزیان به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند.

*سوژه تمرین امروز قرمزپوشان، بخشی‌زاده داور بازی پرسپولیس و گهر بود.

* هواداران اندکی در تمرین امروز حضور داشتند.

*گزارشگران یکی از شبکه‌ها در تمرین امروز قرمزپوشان حضور داشت و در خصوص فیلم های سینمایی مورد علاقه آنها با بازیکنان به گفت و گو پرداخت.

*پایان رافت نیز در ابتدای تمرین امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت.

*یحیی گل‌محمدی همراه با بازیکنان ذخیره پا به توپ شد.

*حسین ماهینی امروز با گرمکن تیم ملی آلمان در تمرین پرسپولیس حضور داشت.

*پس از تمرین امروز محسن بنگر، قاضی پولادی و نوری با خبرنگاران مصاحبه نکردند.

*یکی از نکات تمرین امروز، حضور دختر خردسال دو ساله بود که با لباس قرمز آنقدر ایستاد تا با علی کریمی عکس یادگاری بگیرد. وقتی این دختر بچه کنار کریمی ایستاد عدد 6 را با دستانش نشان داد و با کریمی عکس یادگاری گرفت همین موضوع سوژه اصلی عکاسان در تمرین امروز بود.

البته یک پسر بچه یکساله نیز امروز همراه پدرش از مشهد به تهران آمده بود که با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیسی‌ها عکس یادگاری گرفت.

*در تمرین امروز پرسپولیس، ماموران راهنمایی و رانندگی نیز حضور داشتند. آنها از انصاری فر می‌خواستند که زودتر برای پرسپولیس گلزنی کند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:36 صبح ::  نویسنده :



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

جمعه 91 بهمن 27 :: 6:35 صبح ::  نویسنده :

تمرین پرسپولیس جمعه و شنبه پشت در‌ بسته


مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که تمرینات روزهای جمعه و شنبه این تیم پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.


حمید عباسی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های تیم و بازی مقابل سپاهان، تمرینات پرسپولیس روزهای جمعه و شنبه یعنی 48 ساعت قبل از بازی با سپاهان پشت در‌های بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در تهران میزبان سپاهان اصفهان است.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534796

:BlogScript/