سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:8 صبح ::  نویسنده :


رضایی و نوری بازی به دلیل 3 اخطاره شدن بازی با سپاهان را از دست دادند.


 محمد نوری و غلامرضا رضایی که در دیدار پرسپولیس مقابل گهر دورود کارت زرد دریافت کردند 3 اخطاره شدند و بازی این تیم مقابل سپاهان را در هفته بیست و ششم از دست دادند.

این موضوع در حالی است که غلامرضا رضایی اعتقاد دارد 2 اخطاره است و 3 اخطاره نشده است.

پرسپولیس و سپاهان روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی با یکدیگر رو‌به‌رو می‌شوند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:8 صبح ::  نویسنده :

ترکاشوند:‌ پرسپولیسی‌ها شانس آوردند



بازیکن تیم فوتبال گهر دورود گفت: مستحق شکست نبودیم و نباید دست خالی از آزادی می‌رفتیم.


به گزارش فارس، فرید عابدی پس از شکست 3 بر 2 گهر مقابل پرسپولیس عنوان کرد: در این دیدار همه کار کردیم اما نمی‌خواستند ما ببریم، چه کار باید بکنیم؟ مثل بازی رفت که غیرقابل پیش‌بینی بودیم در این دیدار هم اینگونه ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: مستحق کسب سه امتیاز یا حداقل یک امتیاز بودیم، نباید دست خالی از ورزشگاه آزادی می‌رفتیم، کارشناسان در این خصوص نظر بدهند.

امیر ترکاشوند نیز درباره این شکست خاطرنشان کرد: در نیمه دوم به خودمان آمدیم و می‌توانستیم که برنده بازی باشیم یا حداقل شکست حقمان نبود.

بازیکن گهر تصریح کرد: روز خوب ما بود و پرسپولیس شانس آورد که در این بازی به برتری رسید، در مورد داوری هم دیگر چه بگویم، حرفی نمی‌زنیم و خود کارشناسان قضاوت کنند. به هر حال به پرسپولیس تبریک می‌گویم، ای کاش ما هم می‌توانستیم از این بردها داشته باشیم اما این اتفاق رخ نمی‌دهد، کارمان در ادامه لیگ خیلی سخت شده است و امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:7 صبح ::  نویسنده :

گل‌محمدی:

قلعه‌نویی خودش بازیکنان استقلال راانتخاب کرد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قلعه‌نویی خودش بازیکنان استقلال را انتخاب کرد.


به گزارش فارس یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر گهر دورود گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم اما نمی‌دانم چرا بازیکنان در لاک دفاعی فرو رفتند و احساس کردند یک گل کافی است و در ادامه بازی را شل کردند.

در نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم گهری‌ها روی دو موقعیت به گل رسیدند، از بازیکنان تیمم که در سطح ملی قرار دارند انتظار اینکه اینقدر راحت جا بمانند را نداشتم.

وی افزود: اینکه توانستیم بعد از خوردن 2 گل بازی را جبران کنیم برایم خیلی مهم است، بازیکنان تلاش زیادی کردند و بازی را به خوبی ادامه دادند.

گهر بسیار مردانه و جاندار بازی کرد، اگر آنها در ادامه نیز بتوانند تا این حد خوب بازی کنند و همین کیفیتی که بعد از حضور مایلی‌کهن را حفظ کنند نتایج بسیار بهتری خواهند گرفت. اگر از ابتدا همین‌گونه بازی می‌کردند مطمئنا الان جایگاه بهتری داشتند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: جا دارد از هواداران تشکر ویژه‌ای کنم که با وجود اینکه 2 بر یک عقب افتادیم تیم را مورد حمایت قرار دادند. من و کل مجموعه پرسپولیس بدهکار هواداران هستیم و در این شرایط سخت به تنهایی نمی‌توانیم کاری کنیم.

گل‌محمدی افزود: پرسپولیس یک‌شبه، یک‌ماهه، یا دو ماهه نمی‌تواند به آن شرایطی که هواداران انتظار دارند دست یابد. هری پاتر نیستم که جادو کنم و تیم را به یک‌باره نجات دهم. ما در 7 تا 8 بازی به تساوی رسیدیم، باید بهتر شویم. باز هم از مردم تشکر می‌کنم و خودم را شخصا بدهکار آنها می‌دانم، هواداران با صبوری بیشتر از تیم حمایت کنند تا به ثبات مناسبی دست یابیم و بتوانیم نتایجی درخور نام پرسپولیس کسب کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس چه مشکلاتی دارد، افزود: داشتن بازیکنان خوب دلیل بر این نیست که همیشه نتیجه خوبی کسب کنیم. پرسپولیس در نیم‌فصل اول وارد مشکلات بزرگی شد که اکثر آنها از بیرون به تیم وارد شد. حاشیه‌هایی برای ما درست کردند، داوری در چند بازی برایمان مشکل ایجاد کرد، ژوزه نیز بسیار دیر به پرسپولیس اضافه شد و از شرایط روحی بازیکنان شناخت نداشت. او مربی بزرگی بود که کارنامه‌اش برای همه مشخص است اما نتوانست ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند و امتیازات زیادی را از دست دادیم. این اتفاق به این امر منجر شد که اعتماد به نفس تیم از بین برود و بازیکنان به یک بحران روحی و روانی برسند. از لحاظ بدنی پایین آمدند و وقتی که من تیم را تحویل گرفتم باید این مسائل را درست می‌کردم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا می‌تواند تا پایان فصل این نتایج را جبران کند، خاطرنشان کرد: فاصله کیفیتی تیم‌ها با یکدیگر آنقدر زیاد نیست به طور مثال در بازی مقابل نفت ما از قبل نمی‌توانیم بگوییم برنده هستیم، همانطور که دیدید امروز گهری که در رده هفدهم جدول قرار دارد بازی بسیار خوبی را انجام داد و به هیچ وجه در حاشیه امنیت قرار نداشت. ما خودمان هم امتیازات زیادی از دست دادیم. کسب 5 تساوی در بازی‌های قبلی که در برخی از آنها شایسته برد بودیم و به دلیل بدشانسی و مشکلات داوری آنها را از دست دادیم برای ما کار را سخت کرد. انتظار اینکه بتوانیم تمام تیم‌ها را ببریم خیلی زیاد است، برای خوب شدن نیاز به زمان داریم و با گذشت زمان خیلی چیزها حل می‌شود.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا استقلال توانسته نتایج خوبی بگیرد، گفت: استقلال دو ماه قبل از ما کارش را شروع کرد آنها امیر قلعه‌نویی را آوردند و او تیم را خودش بست. قلعه‌نویی یک ثبات مربیگری دارد و با تشکیلات خوب استقلال بازیکنانی را گرفت که به آنها نیاز داشت. در نیم‌فصل اول 31 امتیاز جمع کردند که آمار بسیار خوبی است و به آنها توانست کمک خوبی کند، کاری که ما نکردیم و آنها با حفظ ثبات توانستند صدر جدول را در اختیار خود بگیرند.

وی افزود: من هم مثل ژوزه از اواسط کار تیم را تحویل گرفتم اما ما از 8 بازی 14 امتیاز کسب کردیم، فکر می‌کنم پرسپولیس در نیم‌فصل اول از 5 مسابقه خود 5 امتیاز کسب کرده بود. ما به زمان بیشتری نیاز داریم.

گل‌محمدی در مورد اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس مقابل گهر با غرور بازی می‌کنند، گفت: من اینطور فکر نمی‌کنم، وقتی 2 گل دریافت می‌کنیم و می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم نشان می‌دهد بازیکنان با کیفیتی داریم و نمی‌توانیم بگوییم بازیکنان بی‌غیرت یا کم‌کار هستند. اصلا حرف شما را قبول ندارم، گل اول را که زدیم بازیکنان فکر کردند حریف ما ضعیف است و با دست کم گرفتن آنها عقب کشیدند. گهر روی دو موقعیتی که داشت دو گل زیبا به ثمر رساند، در ادامه فشار زیادی آوردیم، ما حتی پنالتی‌مان را از دست دادیم که می‌توانست بازی را 4 بر 2 به سود ما کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گهری‌ها اعتقاد داشتند داور بازی را برای آنها درآورده است، عنوان کرد: کدام صحنه را می‌گویید؟ من آن را ندیده‌ام و نمی‌توانم در مورد آن نظر بدهم، کارشناسان باید در مورد مسائل داوری نظر دهند.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه مرادی اعلام کرده داور بازی عملکرد خوبی نداشته است، گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام اما اگر چنین صحبتی کرده باشد او چطور بلافاصله پس از بازی با پرسپولیس و استقلال نظر دیگری داد و حالا اینطور صحبت می‌کند.

گل‌محمدی در مورد پرتاب سنگ به سوی داور خاطرنشان کرد: شنیده‌ام از VIP به سوی داور سنگی پرتاب شده است، واقعا این اتفاق جای تأسف دارد، داوران زحمات زیادی می‌کشند و جزو مظلوم‌ترین اعضای فوتبال هستند، این کار را محکوم می‌کنم و باید جلوی آن گرفته شود چه به نفع و چه به ضرر ما باشد باید از داوران حمایت کنیم من صحبتی انجام دادم که روزنامه‌ها ‌آن را بد عنوان کردند، به هیچ وجه نگفتم سطح داوری ما از لیگ پایین‌تر است، باید به داوران احترام بگذاریم، متأسف هستم چنین اتفاقی افتاده و ان‌شاء‌الله دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

گل‌محمدی در مورد عملکرد بد انصاری‌فرد در چند بازی گذشته عنوان کرد: کریم بازیکن شناخته‌ شده‌ای برای حریفان است به همین خاطر او را می‌بندند، او برای ارائه توانایی‌هایش نیاز به فضا دارد اما واقعا در این چند بازی از او رضایت نداشته‌ام. باید خودش فکر کند و ببیند از لحاظ روحی چه شرایطی برایش به وجود آمده که آن کریمی نیست که همه انتظار دارند.

وی در مورد اینکه شاید مخالفت با انتقال او به تیم‌های اروپایی باعث شده روحیه‌اش دچار افت شود، گفت: به کریم انصاری‌فرد پیشنهاد دادم و او خودش نخواست برود. در هر صورت کریم بازیکن جوان و آینده‌داری است که باید به ما کمک کند.

گل‌محمدی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس در جناح چپ عملکرد خوبی ندارند، گفت: بازیکنان خوبی در آن منطقه داریم و باید تلاش کنیم بهترین بازی را از آنها بگیریم. باز هم می‌گویم داشتن بازیکنان خوب دلیل بر نتیجه گرفتن نیست بازیکنان ما باید به خودشان بیایند، ما در تمرینات کارهای لازمی که باید انجام دهیم را مرور می‌کنیم و مابقی قضیه بحث‌های روحی و روانی است که بازیکنان باید خود را از این لحاظ آماده کنند. اینکه ما به رده ششم جدول آمدیم باعث می‌شود اعتماد به نفس بهتری پیدا کنیم، فکر نمی‌کنم پرسپولیس از ابتدای فصل در چنین جایگاهی قرار گرفته باشد و خود این باعث می‌شود با گرفتن اعتماد به نفس بیشتر با قدرت بیشتری کارمان را دنبال کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا عدم دعوت محمد نوری و رضا حقیقی به تیم ملی باعث افت آنها شده است، اظهار داشت: مربی تیم ملی فرد بزرگی است و با دقت بازی‌ها را نگاه می‌کند و خیلی‌ راحت می‌تواند به این نتیجه برسد که به کدام بازیکن احتیاج دارد و به دردش می‌خورد. شاید اگر خود من هم جای کی‌روش بودم با توجه به این چند مسابقه این دو را دعوت نمی‌کردم. نوری بسیار بهتر از قبل شده اما هر دوی این نفراتی که نام بردید باید بدانند که همه چیز در اختیار خودشان است و با ارائه کیفیت خوب می‌توانند در لیست تیم ملی قرار بگیرند. بازیکن درون زمین باید شرایطی را که داشته باشد کنترل کند.

وی در پاسخ به این سؤال که نوری و حقیقی قبل از دادن لیست دعوت شدگان تیم ملی خوب بودند و الان دچار افت شدند، عنوان کرد: به هر حال لیست تیم ملی بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد و برای ما قابل احترام است. امیدوارم آنها هم به شرایط خوب خود بازگردند تا هم پرسپولیس و هم تیم ملی از حضورشان بهره ببرند.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:6 صبح ::  نویسنده :

حقیقی: پیروزی‌ها باید ادامه داشته باشد


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی‌‌های ما باید ادامه داشته باشد تا در جدول لیگ برتر صعود کنیم.


به گزارش فارس، رضا حقیقی پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل گهر گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما به مرور زمان گره خورد و کنترل مسابقه را از دست دادیم.

وی ادامه داد: گهر در دقایقی از بازی خیلی خوب بازی کرد اما ما مستحق پیروزی بودیم که اتفاق افتاد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این پیروزی‌ها باید ادامه داشته باشد تا در جدول لیگ برتر صعود کنیم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:6 صبح ::  نویسنده :

شیرینی: داور به نفع ما سوت نزد


سرپرست تیم پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر گهر گفت: داوری در این بازی به نفع ما سوت نزد.


سعید شیرینی پس از برتری 3 بر 2 پرسپولیس مقابل گهر گفت: ما به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی به استقلالی‌ها را نداریم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: ما به یک نفر اعتراض کردیم و از او خواستیم که در مورد پرسپولیس صحبت نکند اما روی سکوها به ما بی‌احترامی شد و پرسپولیسی‌ها نیز جواب آن را دادند. گرچه من با این حرکت نیز مخالفم.

سرپرست تیم پرسپولیس ادامه داد: تا زمانی که بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم در این تیم می‌مانم.

شیرینی افزود: فکر نمی‌کنم رویانیان بدین صورت که در مطبوعات بازتاب یافته، گفته باشد ما همه لنگی هستیم راجع به این موضوع هم از او سؤالی نکردم. لنگ متعلق به زورخانه و پهلوانان است، شاید وی راجع به این موضوع با کسی شوخی کرده و جواب کسی را داده است. این موضوع به پرسپولیس ربطی ندارد.

سرپرست تیم پرسپولیس راجع به مسائل داوری نیز گفت: چه کسی گفته داوری در این بازی به نفع ما بوده است؟ این همه داوران به ضرر ما سوت زدند. راجع به این موضوع زود قضاوت نکنید و کارشناسان به زودی راجع به مسائل داوری این بازی صحبت خواهند کرد.

 








موضوع مطلب :

نایبی:‌



بازیکن تیم گهر پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: هیچ داوری با غرض سوت نمی‌زند اما معتقدم داوری هم باید پا به پای فوتبال حرفه‌ای پیشرفت کند.


تقی نایبی پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما هم در بازی رفت از داوری ضربه خوردیم و هم در بازی برگشت.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: در بازی رفت به خاطر قضاوت داور برد را با تساوی عوض کردیم و امروز به همین خاطر برد را با باخت عوض کردیم.

نایبی ادامه داد: هیچ داوری با غرض سوت نمی‌زند اما داوران باید پا به پای فوتبال حرفه‌ای پیشرفت کنند.

بازیکن تیم گهر گفت: ‌امروز به ناحق یک سری اتفاقاتی برای تیم ما افتاد اما معتقدم هیچ قصدی در کار نبوده است.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:5 صبح ::  نویسنده :

نیلسون: بازی عجیبی بود


دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: دیدار مقابل گهر بازی عجیبی بود.


نیلسون پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل گهر گفت: بازی عجیبی بود و چون طاقت شکست در این دیدار را نداشتم بی‌تابی می‌کردم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: خوشبختانه این اتفاق افتاد و سه امتیازی را که می‌خواستیم به دست آوردیم، الآن شرایط ما بهتر شده و می‌توانیم به رده‌های بالاتر فکر کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد: در هیچ دیداری نباید به یک گل بسنده کنیم چون فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که عجیب است، باید حداقل اختلاف دو گل را حفظ کنیم.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:5 صبح ::  نویسنده :

اظهارنظر سرخپوشان پس از پیروزی بر گهر


بازیکنان پرسپولیس از صعود این تیم به رده‌ی ششم جدول خوشحالند.


بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل گهر دورود به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش ایسنا،محمد نوری در جمع خبرنگاران درباره این مساله گفت: در این دیدار خیلی حمله کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. با این حال خدا را شکر که تا ششم جدول بالا آمدیم چرا که رتبه ششم با دوازدهم بسیار متفاوت است. داوری عملکرد خوبی داشت و گل تیم ما در این دیدار سالم بود. در گل دوم توپ تقریبا یک متر در درون دروازه بود.

حسین ماهینی نیز اظهار کرد: در نیمه نخست بازی خوبی را ارائه کردیم و با یک گل پیش افتادیم ولی در نیمه دوم در دو صحنه غافلگیر شدیم ولی خوشبختانه توانستیم بازی را برگردانیم و سه امتیاز را کسب کنیم. متاسفانه قسمت نشد تا پنالتی‌ام گل شود. می‌خواستم به بالای دروازه بزنم که با بدشانسی به دیرک دروازه خورد و شرمنده هواداران شدم.

مدافع پرسپولیس در ادامه در پاسخ به اینکه آیا رویانیان اولتیماتومی به بازیکنان داده است گفت: خیر. ایشان چیزی به ما نگفته، البته ما هم از نتیجه راضی نیستیم و طبیعتا ایشان هم از نتایج ما راضی نیست. با این حال او به ما اولتیماتومی نداده است.

ماهینی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تیمش در پایان فصل بین 5 تیم اول لیگ قرار بگیرد.

**

غلامرضا رضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر دیدار تیمش برابر گهر گفت: بازی خوبی بود و ما می‌دانستیم که گهر با تمام وجود در این دیدار حاضر می‌شود. به همین علت بسیار دیدار سختی را در پیش رو داشتیم. متاسفانه چندین موقعیت را از دست دادیم که شاید دلیل اصلی آن استرس تیم ما برای برد در این دیدار بود چرا که ما از ابتدای این دیدار به فکر برد بودیم و همین باعث شد تا به آن شکل موفق نباشیم و باید در آینده از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. با این حال خدا را شکر که سه امتیاز را کسب کردیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از داوری سود برده گفت: می‌گویند داوری بازی را برای ما درآورده در حالی که گل دوم ما حداقل یک متر در دروازه بود و گل سوم هم یک شوت از راه دور بود. چگونه داوری این بازی را برای ما درآورده. با این حال من هم اعتقاد دارم داوری در این دیدار ضعیف بود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:5 صبح ::  نویسنده :

حسینی: نباید به یک گل بسنده می‌کردیم


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل گهر نباید به یک گل بسنده می‌کردیم.


به گزارش فارس، سید جلال حسینی پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل گهر دورود گفت: بازی مقابل گهر گره خورده بود و نباید به یک گل در این دیدار بسنده می‌کردیم اما خوشبختانه گره بازی را باز کردیم.

وی ادامه داد: شاید قسمت ما این بود که در دقایق پایانی به پیروزی برسیم. روی هم رفته برد بدی نبود. باید در مسابقات بعدی بیشتر کار کنیم تا تیم‌ها را راحت‌تر شکست دهیم.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز گهر هم خیلی خوب بازی کرد و متفاوت‌تر نسبت به دیدارهای گذشته ظاهر شد اما نتوانست مقابل ما بایستد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 7:4 صبح ::  نویسنده :

مایلی کهن:با این وضع روز به روز عقب می‌افتیم


سرمربی تیم گهر با انتقاد از داوری بازی پرسپولیس و گهر گفت که با این وضع و بی شهامت بودن تصمیم‌گیرندگان روز به روز عقب می‌رود.


به گزارش ایسنا، محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس درباره این بازی توضیح داد: نمی‌دانم درباره چه چیزی باید صحبت کنم. داور ماشاءالله فقط اخطارهایش برای ما بود. در همین صحنه آخر مشخص بود که چه کسی باید اخطار می‌گرفت اما این‌ها بماند. بازیکنان ما از همه وجود مایه گذاشتند و زحمت کشیدند اما متاسفانه مزد زحمات‌شان را نگرفتند. با این حال چیزی از ارزش‌هایشان کم نشد. من ممنون‌شان هستم و از تماشاگران محترم دورودی هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: فوتبال ما به دلیل عدم شهامت تصمیم‌گیرندگان، روز به روز عقب می‌رود. آقایان از در بیرون رفته و از پنجره می‌آیند. در سال‌های اخیر چه خدماتی به فوتبال ما ارائه کرده‌اند که برمی‌گردند اما آن‌هایی که پوست و خون‌شان است مسئولیت ندارند.

 








موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534810

:BlogScript/