سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
میلاد
اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی
درباره وبلاگ


مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:51 صبح ::  نویسنده :

صادقی: استقلال بازی سختی برابر فجر دارد


مدافع با تجربه تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی این تیم برابر فجرسپاسی گفت: تیم‌های شیرازی همواره برابر ما خوب بوده اند و کار سختی در این دیدار داریم.


امیرحسین صادقی در گفتگو با خبرگزاری مهر ضمن بیان این مطلب افزود: بازی با فجر یکی از دشوارترین دیدارهای ما خواهد بود. تیم های شیرازی اصولا برابر تیم های بزرگ تهران خیلی خوب بازی می کنند. فجر روی نیمکت خود از آقای یاوری سود می برد که از بزرگان فوتبال ماست و با نیروهای جوانی که در اختیار داشته، یک تیم با انگیزه ساخته است.

این بازیکن همچنین خاطرنشان کرد: ما هم شرایط خوبی داریم. البته فاصله بازیها خیلی کم است و در تمرینات نمی توانیم فشار بیاوریم. شرایط بالای جدول به گونه ای شده که حق از دست دادن یک امتیاز را هم نداریم. باید در این بازی بجنگیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در شیراز فجر را شکست دهد، گفت: برای این بازی اما و اگر نداریم. باید برنده شویم. اگر به دنبال قهرمانی هستیم همه بازیها را به صورت فوتبال نگاه کنیم تا جایگاهمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:51 صبح ::  نویسنده :

ناظر بازی پرسپولیس و گهر با انتقاد از وضعیت ورزشگاه آزادی می‌گوید نداشتن جایگاه برای ناظران داوری "بسیار زشت" است.


به نقل از ایسنا، مسعود مرادی ناظر بازی پرسپولیس و گهر پس از مضروب شدن محمدرضا امینی کمک‌داور این بازی و شکسته شدن سر او در جمع خبرنگاران گفت: کمک‌داور پس از اتمام بازی در حال ورود به رختکن بود که سنگی به سر او برخورد کرد و سر او دچار شکستگی شد. امینی در حال حاضر تحت نظارت پزشکان است و اگر لازم باشد به بیمارستان انتقال داده می‌شود. البته هنوز معلوم نیست این سنگ از سوی چه کسی پرتاب شده. ورزشگاه آزادی جایگاهی برای ناظران داوری ندارد و این بسیار زشت است.

مرادی همچنین درباره خداحافظی ترکی از داوری که امروز توسط تاج اعلام شده بود بیان کرد: تاج این را اعلام کرده اما عسگری رییس کمیته داوران است و او باید این را اعلام می‌کرد. نامه ترکی باید به کمیته داوران می‌رفت نه جای دیگر.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:50 صبح ::  نویسنده :

فرگوسن: صعود به یک‌چهارم در چنگ ما است


سرمربی منچستر یونایتد پس از توقف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا، صعود به دور بعد را در چنگ شاگردانش دانست.


سر الکس فرگوسن بر این باور است که تیمش در مسیر صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

به گزارش فارس،صدرنشینان لیگ برتر انگلیس شب گذشته توانستند در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانانان اروپا، رئال مادرید را در ورزشگاه خانگی با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کنند.

یونایتد توسط دنی ولبک اولین گل بازی را به ثمر رساند و سپس کریستیانو رونالدو در دقیقه 30، مسابقه را به تساوی کشاند.

فرگوسن در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم ما در اولدترافورد گلزنی کنیم. می‌دانیم که آنها تیمی هستند که در ضد حملات فوق‌العاده خطرناک عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی آنها را مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد دیدم؛ آنها در نیمه اول و در کل مسابقه بر بازی مسلط بودند. ما وظیفه بزرگی بر دوش داریم اما صعود به دور یک‌چهارم قطعا در چنگ ما است.

فابیو کوئنترائو در نیمه اول توپ را به تیر دروازه شیاطین سرخ کوبید و فان‌پرسی نیز در نیمه دوم به همین شیوه یکی از موقعیت‌های منچستر را از دست داد.

داوید دخیا در این بازی عملکرد خوبی داشت و فرگوسن به شدت از دروازه‌بان اسپانیایی تیمش تمجید کرد و گفت: من فکر می‌کنم ما موقعیت‌های فراوانی در این مسابقه خلق کردیم. فوتبال هجومی و خوبی را در تمام مدت بازی ارائه دادیم اما آن طور که باید نتوانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

سرمربی منچستر یونایتد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم رئال بدون شک کنترل بازی را در دست داشت. آنها در خانه خود بازی می‌کردند که بازی در آن برای حریفان سخت است اما از اینکه بازیکنان توانستند نتیجه‌ای به دست آورند که در اولدترافورد شانس فراوانی برای صعود داشته باشیم، خوشحالم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم اتفاقات زیادی در این مسابقه رخ داد؛ موقعیت‌های فراوانی برای هر دو تیم ایجاد شد. داوید دخیا 2 یا 3 مهار فوق‌العاده داشت اما ما هم 2 یا 3 موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم.

فرگوسن یادآور شد: دروازه‌بان در آخرین دقیقه یک توپ بسیار خوب را مهار کرد و یک شوت بسیار خوب فان‌پرسی نیز به تیر دروازه اصابت کرد. بنابراین حوادث زیادی در این مسابقه رخ داد که آن را به یک بازی جذاب تبدیل کرده بود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:50 صبح ::  نویسنده :

رونالدو:به خاطراحترام به یونایتدخوشحالی نکردم


ستاره پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد که به دلیل احترام به تیم سابقش، پس از گلزنی به منچستر خوشحالی نکرده است.


به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو با وجود تساوی مقابل منچستر یونایتد در سانتیاگو برنابئو، از صعود رئال مادرید به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مطمئن است. وی با آگاهی از این که تیمش باید برای راهیابی به دور بعد در اولدترافورد گلزنی کند، معتقد است کاملا توانایی انجام این کار را دارند و افزود: من فکر می‌کنم فرصت خوبی برای گلزنی مقابل منچستر و راهیابی به دور بعد مسابقات داریم. ستاره پرتغالی قوهای سپید خاطرنشان کرد: ما همیشه ابتکار عمل را در دست می‌گیریم و برای پیروزی به اولدترافورد خواهیم رفت.

کریستیانو رونالدو در خصوص شادی نکردن پس از به ثمر رساندن گل مقابل تیم سابقش اظهار داشت: 6 سال برای منچستر بازی کرده بودم و هنگامی که به آن تیم رفتم فقط یک بچه بودم. همان طور که همه می‌دانند، احترام فراوانی برای باشگاه قائلم و به خاطر این احترام پس از گلزنی شادی نکردم.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:48 صبح ::  نویسنده :

مورینیو:


سرمربی پرتغالی رئال مادرید پس از تساوی خانگی تیمش مقابل منچستر یونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا معتقد است که شاگردانش می‌توانند در بازی برگشت بیش از یک گل به ثمر برسانند.


ژوزه مورینیو پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل منچستر یونایتد در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو مطمئن است که رئال مادرید می‌تواند بیش از یک گل در اولدترافورد به ثمر برساند.

به گزارش فارس،وی در این باره اظهار داشت: در بازی برگشت آزادی بیشتری وجود دارد. فکر می‌کنم برنده در دقیقه پایانی مسابقه مشخص می‌شود. این یک مسابقه 50-50 است. تساوی یک بر یک نتیجه بدی نیست و ما می‌توانیم در خانه آنها گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی پرتغالی مادرید ادامه داد: فکر می‌کنم بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند. ما کارمان را با قدرت شروع کردیم و مسابقه سختی داشتیم. فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم که توپ به تیر دروازه اصابت کرد و وقتی آنها برای اولین بار وارد نیمه زمین ما شدند، بدون اینکه موقعیت خاصی داشته باشند توانستند گلزنی کنند و این شرایط سختی برای بازیکنان بود.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم در بازی برگشت گل‌های بیشتری بزنیم. آنها در نیمه دوم 2 فرصت بسیار خوب داشتنند اما نتوانستند از آن استفاده کنند زیرا ما بازی را در دست داشتیم. اینجا لیگ قهرمانان است؛ این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و من فکر می‌کنم آنها کارشان را خوب انجام دادند.

مورینیو تأکید کرد: این مسابقه چیز جدیدی نبود و شگفت‌زده نشدیم. نه از مسابقه و نه از نتیجه تعجبی نکردیم. این چیزی بود که من منتظرش بودم زیرا در دور برگشت آزادی بیشتری خواهیم داشت و من فکر می‌کنم برنده می‌تواند در دقیقه پایانی مشخص شود.

 




موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:46 صبح ::  نویسنده :

مدافع وردربرمن مصدوم شد


باشگاه فوتبال وردربرمن آلمان از مصدومیت مدافع ملی پوش اهل چک این تیم خبر داد.


 باشگاه برمنی اعلام کرد استخوان دست چپ تئودور گبرسیلاسی 26 ساله در تمرینات شکست و وی مدتی از ترکیب تیم دور می ماند.

قرار است گبرسیلاسی که اصلیت اتیوپیایی دارد به زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد و سپس مدت دقیق دوری وی از میادین اعلام خواهد شد.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:46 صبح ::  نویسنده :

پیشنهاد 15میلیون دلاری آنژی برای بن‌عطیه


مسئولان تیم فوتبال آنژی ماخاچ قلعه روسیه در تلاش هستند تا ملی پوش مغربی را قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ این کشور به خدمت بگیرند.


  روزنامه اسپورت ایتالیا نوشت باشگاه آنژی برای خرید مهدی بن عطیه مدافع ملی پوش مغربی 15 میلیون دلار به باشگاه اودینزه ایتالیا پیشنهاد داده است.

بن عطیه 25 ساله یکی از بازیکنان مورد نظر تیم های مطرح اروپایی در ماه ژانویه بود و حتی تیم های انگلیسی نیز خواهان خرید او هستند.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:45 صبح ::  نویسنده :

برنامه سفر استقلال به شیراز مشخص شد


برنامه سفر تیم استقلال به شیراز مشخص شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،بر این اساس آبی پوشان ساعت 13:50 روز پنجشنبه به شیراز می روند و در هتل چمران اقامت خواهند کرد. کاروان استقلال ساعت 23 روز جمعه هم به تهران مراجعت می کند. استقلال ساعت 14:30 روز جمعه از هفته بیست و شششم لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه به مصاف تیم فجرسپاسی می رود.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:45 صبح ::  نویسنده :

مظلومی:

امیدوار به حفظ آلومینیوم در لیگ برتر هستم


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه این تیم جوان و باانگیزه است،گفت:تیم آلومینیوم در حال حاضر شرایط حساسی دارد اما امیدوار به حفظ تیم در لیگ برتر هستم.


پرویز مظلومی که به تازگی مسوولیت هدایت تیم فوتبال آلومینیوم را عهده دار شده به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جوان و باانگیزه بودن بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و داشتن حامیانی پرشور که تحت هر شرایطی از تیمشان پشتیبانی می کنند از مهمترین مزیتهای این تیم نوپا است.

وی با بیان اینکه تنها چهار بازی خانگی برای تیم فوتبال آلومینیوم باقی مانده، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش تمام بازیکنان و استفاده از مزیت میزبانی بتوانیم شرایط آلومینیوم را در لیگ برتر بهبود بخشیم.

مظلومی ابراز داشت: من تمام تلاشم را برای کسب نتایج پیروزی با تیم آلومینیوم انجام خواهم داد اما با این حال و با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن برخی مسایل، هیچ قولی به مسوولان باشگاه برای بقاء تیم در لیگ برتر نداده ام.

 








موضوع مطلب :
جمعه 91 بهمن 27 :: 6:44 صبح ::  نویسنده :

ولبک: می‌دانستم رونی توپ را کجا می‌فرستد


زننده گل منچستر در تساوی یک بر یک مقابل رئال در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که با آگاهی از اینکه توپ به کجا ارسال می‌شود، موفق به گلزنی شده است.


دنی ولبک با ابراز خوشحالی از گلزنی به رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو اظهار داشت: می‌دانستم که وین رونی توپ را کجا ارسال خواهد کرد و خوشبختانه توانستم این توپ را به درون دروازه هدایت کنم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: سانتیاگو برنابئو ورزشگاه باشکوهی است اما ما تصادفی به اینجا نیامده بودیم بلکه برای بازی کردن در این مسابقه حاضر شدیم.

منچستر یونایتد شب گذشته موفق شد در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید را در ورزشگاه خانگی با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کند.

 




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
مرکزی برای اطلاع رسانی و درج خبرهای مختلف ورزشی و دیگر خبرها...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 534822

:BlogScript/